X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μπαχρέιν (ΕΔ1): Η Ferrari ένα δευτερόλεπτο ταχύτερη της Mercedes

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car during the first free practice at the Formula One Bahrain International Circuit in Sakhir, Bahrain, Friday, March 29, 2019. The Bahrain Formula One Grand Prix will take place on Sunday. (AP Photo/Luca Bruno) AP

Ο Σαρλ Λεκλέρκ ξεκίνησε την αντεπίθεση της Scuderia με τον ταχύτερο γύρο -δυόμισι δέκατα μπροστά από τον Φέτελ- στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του Μπαχρέιν.

Η Ferrari ξεκίνησε την προσπάθειά της να ανατρέψει την ήττα-σοκ της Μελβούρνης κάνοντας το 1-2 στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP του Μπαχρέιν, 2ου φετινού γύρου της Formula 1, με τον Σαρλ Λεκλέρκ μπροστά από τον Σεμπάστιαν Φέτελ και με διαφορά ενός δευτερολέπτου από τη Mercedes.

Δυόμισι δέκατα χώρισαν τόσο τους δύο οδηγούς της Ferrari, όσο και τον Βάλτερι Μπότας με τον Λιούις Χάμιλτον, που ακολούθησαν στην τρίτη και τέταρτη θέση με τις δύο Mercedes W10, ενώ το σχηματισμό ακολούθησαν στις δύο επόμενες θέσεις οι Red Bull-Honda των Μαξ Φερστάπεν και Πιέρ Γκασλύ, στα 1,3 και 1,5 δευτ. μακριά από Λεκλέρκ, αντίστοιχα. Ο Γκασλύ φαινόταν να πασχίζει, πάντως, με προβλήματα ρυθμίσεων και ειδικά υποστροφής του εμπρός μέρους με τη σκληρή γόμα.

Οι δύο οδηγοί της Ferrari ήταν οι μόνοι που έπεσαν κάτω από το 1:31 και το πέτυχαν με τη μαλακή γόμα, ενώ νωρίτερα η Mercedes ήταν ταχύτερη τόσο με τη μέση, αρχικά, όσο και με τη μαλακή αργότερα. Ο συσχετισμός των χρόνων παραπέμπει σε διαφορετικά φορτία καυσίμου για τις δύο ομάδες, και δεν μπορούν να βγουν ασφαλή συμπεράσματα.

Επίσης, θα είναι σημαντικό στη δεύτερη περίοδο δοκιμών να παρατηρήσει κανείς τις συστοιχίες γύρων της Ferrari, ειδικά στις συνθήκες καύσωνα του κρατιδίου του Περσικού κόλπου, ώστε να φανεί κατά πόσο υποφέρει από τα προβλήματα ψύξης του κινητήρα που φέρεται να την ανάγκασαν να μειώσει την απόδοσή της στον αυστραλιανό αγώνα, καθώς και να φανεί αν εξακολουθεί να έχει προβλήματα διαχείρισης της φθοράς της μαλακής γόμας.

Η RBR-Honda έδειξε και πάλι ενθαρρυντικά δείγματα: ο Φερστάπεν πλησίασε στο μισό δέκατο τον Χάμιλτον, καθώς ο Άγγλος δήλωσε πρόσφατα ότι πλέον ο κινητήρας της Honda έχει φτάσει σε απόσταση μόλις 10 ίππων από τις μονάδες ισχύος της Mercedes και της Ferrari. «Αν δείτε την ταχύτητά τους από το GPS στην ευθεία, είναι λίγο-πολύ ίδια με τη δική μας. Η Red Bull δείχνει να ανεβάζει την απόδοσή της», είπε ο πρωταθλητής.

Η McLaren ήταν, κάπως απροσδόκητα, ταχύτερη των ομάδων της «β’ κατηγορίας» με τον Κάρλος Σάινθ, ο οποίος επέλεξε καινούριο κινητήρα της Renault μόλις στο δεύτερο αγώνα της σεζόν (λόγω του προβλήματος του ηλεκτροκινητήρα MGU-K στη Μελβούρνη).

Στο κλείσιμο της δεκάδας υπάρχει πάλι η πολυφωνία της μεγάλης μάχης της «β’ κατηγορίας», με τη Renault του Νίκο Χούλκενμπεργκ, την Toro Rosso του Ντάνιλ Κβίατ και την Alfa Romeo του Κίμι Ράικονεν. Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο πέτυχε τον ενδέκατο χρόνο, τέσσερα δέκατα πίσω από τον Χούλκενμπεργκ, καθώς ο Αυστραλός χρησιμοποιεί καινούριο σασί της Renault έπειτα από το ατύχημα που είχε στην εκκίνηση της Μελβούρνης.

Αρκετοί οδηγοί είχαν τετ-α-κε ή μικροεξόδους κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών στην σκονισμένη πίστα του Μπαχρέιν, ενώ ο Χούλκενμπεργκ είχε και μια επαφή με τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι της Alfa Romeo στα τελευταία λεπτά.

GP ΜΠΑΧΡΕΙΝ 2019

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ