FORMULA 1

GP Ολλανδίας, FP2: Στην κορυφή ο Λεκλέρκ, μπελάδες για τον Χάμιλτον

Ο Λεκλέρκ στο GP της Ολλανδίας
Ο Λεκλέρκ στο GP της Ολλανδίας PHOTO CREDITS: ASSOCIATED PRESS

Η Scuderia έκανε το 1-2 με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας, στην οποία ο Λιούις Χάμιλτον σταμάτησε στην πίστα λόγω φόβων της Mercedes για μηχανικό πρόβλημα της W12. Πέμπτος ο Φερστάπεν, 0,36'' πίσω από τη Ferrari.

Η Ferrari SF21 δείχνει και στο Ζάντβουρτ πόσο ταιριάζει στις αργές πίστες, όπως είχε κάνει και στο Μονακό και στο Μπακού, καθώς σημείωσε τους δύο πρώτους χρόνους στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Ολλανδίας, 13ου φετινού γύρου της Formula 1.

Καθώς, όμως, ο Σαρλ Λεκλέρκ έγινε ο μόνος οδηγός που σημείωσε χρόνο κάτω από το 1:11'' και ήταν 6 δέκατα ταχύτερος από τον πρώτο πρωινό χρόνο του Λιούις Χάμιλτον, ακολουθούμενος στο ενάμισι δέκατο από τον Κάρλος Σάινθ, τα πράγματα δεν κύλησαν εξίσου καλά και για τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος.

Ο Χάμιλτον μπήκε στην πίστα στα πρώτα λεπτά και μετά από έναν γύρο στο 1:11.911, έλαβε εσπευσμένα την εντολή από τα πιτς της Mercedes να σταματήσει τη W12 στην άκρη της πίστας. Καθώς οι δοκιμές διακόπηκαν με κόκκινες σημαίες, ο Βρετανός ανέφερε ότι ένιωσε απώλεια ισχύος του κινητήρα - η οποία πιθανότατα οφειλόταν σε πρόβλημα στο σύστημα λίπανσης.

Ο Λιούις βγήκε από το μονοθέσιο στη στροφή 8, προς τέρψην των Ολλανδών θεατών που δεν έκαναν τίποτα για να κρύψουν τη χαρά τους για το γεγονός.

Σε αντίθεση με το πρωί, που άλλος ένας κινητήρας της Mercedes (στην πλάτη της Aston Martin του Σεμπάστιαν Φέτελ) παρουσίασε πρόβλημα, αυτή τη φορά δεν χρειάστηκαν πάνω από 8 λεπτά για την απομάκρυνση της W12 από το σημείο και της επανεκκίνησης των δοκιμών.

Όταν άναψε το πράσινο φως, επέστρεψε στην πίστα και ο Φέτελ, καθώς οι μηχανικοί της Aston Martin κατάφεραν να επιλύσουν το πρωινό πρόβλημα -στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας ERS- που ανάγκασε το Γερμανό να επιστρατεύσει έναν πυροσβεστήρα από την άκρη της πίστας, για να αντιμετωπίσει τον καπνό που έβγαινε από την ουρά του μονοθεσίου του.

Περί το μέσον των δοκιμών η πλειοψηφία των οδηγών έκανε την προσομοίωση δοκιμών κατάταξης με τη μαλακή γόμα. Αρχικά ταχύτερος ήταν ο Βάλτερι Μπότας, με την έτερη Mercedes, αλλά σύντομα τον εκθρόνισε ο εντυπωσιακός Εστεμπάν Οκόν με την Alpine, και έπειτα οι Λεκλέρ και Σάινθ με τις δύο Ferrari.

Ενδιάμεσα, ωστόσο, μια δεύτερη κόκκινη σημαία διέκοψε τη διαδικασία - έπειτα από έξοδο του Νικίτα Μαζέπιν, στη στροφή 11, που άφησε τη Haas του ακινητοποιημένη στην αμμοπαγίδα. Ακολούθησαν οι δύο πρώτοι χρόνοι των δύο Ferrari, και έπειτα οι ομάδες γύρισαν την προσοχή τους στην προσομοίωση αγώνα με τη μέση γόμα.

Ο Φερστάπεν αφοσιώθηκε σε αυτήν, και δεν κυνήγησε ξανά κάποιον ταχύτερο χρόνο με τα soft ελαστικά - που αναμφίβολα θα ικανοποιούσε την πληθώρα των συμπατριωτών του που γέμισαν από σήμερα κιόλας την πίστα του Ζάντβουρτ, η οποία φιλοξενεί την κορωνίδα του motorsport για πρώτη φορά μετά το 1985 - με τελευταίο νικητή τον Νίκι Λάουντα.

Πολύ κοντά στον Φερστάπεν και στην πρώτη πεντάδα έμεινε και ο Φερνάντο Αλόνσο με την έτερη Alpine, με χρόνο 16 χιλιοστά πιο αργό από του Ολλανδού. Οι Πιέρ Γκασλί και Λάντο Νόρις με τις Alpha Tauri και McLaren έμειναν δύο δέκατα μακριά από τον Ισπανό αντίστοιχα, αλλά με διαφορά μόλις 26 χιλιοστών μεταξύ τους.

Ο Χάμιλτον ξέμεινε με τον αρχικό του χρόνο στην 11η θέση, ένα δευτερόλεπτο μακριά από τον Λεκλέρ, ενώ και ο Σέρχιο Πέρεθ είχε εξίσου μεγάλη απόσταση από την κορυφή, σημειώνοντας μόλις την 12η επίδοση.

Τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών στο GP Ολλανδίας
Τα αποτελέσματα των ελεύθερων δοκιμών στο GP Ολλανδίας


TAGS FORMULA 1 FERRARI MERCEDES F1 ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ