GP Σαουδικής Αραβίας: O Λεκλέρ ένα δέκατο ταχύτερος του Φερστάπεν στις πρώτες δοκιμές της Τζέντα
Ο Σαρλ Λεκλέρ και ο Μαξ Φερστάπεν ανανέωσαν το ραντεβού τους μετά το Μπαχρέιν στις εναρκτήριες ελεύθερες δοκιμές του GP Σαουδικής Αραβίας, όπου ο Μονεγάσκος της Ferrari ήταν 0,116 δευτ. ταχύτερος από τον Ολλανδό της RBR.
Έχοντας πετύχει από νωρίς έναν γρήγορο γύρο με τη σκληρή γόμα, ο Μαξ Φερστάπεν με την RB18 ήταν επικεφαλής σχεδόν όλης της ωριαίας πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών στη Τζέντα, που άνοιξαν το δεύτερο αγωνιστικό τριήμερο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1.
Σύντομα η διαδικασία διακόπηκε με κόκκινες σημαίες, για λίγα λεπτά, όταν ο Λάντο Νόρις χτύπησε μια πινακίδα ένδειξης του σημείου φρεναρίσματος στην πρώτη στροφή και γέμισε την άσφαλτο με συντρίμμια.
Ο Φερστάπεν επέστρεψε μετά τη διακοπή με τη μαλακή (κόκκινη) γόμα, και πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στο πρώτο τμήμα της πίστας - αλλά στη συνέχεια εγκατέλειψε αυτόν τον γρήγορο γύρο και είχε μια μικροέξοδο στη στροφή 10.
Ο Ολλανδός στη συνέχεια προχώρησε σε συστοιχίες γύρων με περισσότερα καύσιμα, ώσπου στα τελευταία λεπτά ο Σαρλ Λεκλέρ έκανε την προσπάθειά του με φρέσκα μαλακά ελαστικά, για να σημειώσει τον πρώτο χρόνο. Τόσο ο Μονεγάσκος όσο και ο Κάρλος Σάινθ δεν είχαν κάνει γρήγορο γύρο πριν τη διακοπή, και έτσι άφησαν για το τέλος τις προπάθειές τους με τη μαλακή γόμα.
Ο Σάινθ ήταν πάνω από τριάμισι δέκατα μακριά από τον Λεκλέρ, λέγοντας ότι αντιμετώπιζε πολύ έντονα προβλήματα αναπηδήσεων στην ευθεία. Μάλιστα, στο τέλος ο Ισπανός έπεσε πίσω και από τον Βάλτερι Μπότας με την Alfa Romeo και τον ίδιο κινητήρα, καθώς ο Φινλανδός έκανε τη γρήγορη προσπάθειά του με τη μαλακή γόμα.
Όλοι της πρώτης δεκάδας πέτυχαν τον ταχύτερό τους γύρο με τα μαλακά ελαστικά. Μέσα στην πρώτη εξάδα μπήκαν οι δύο Alpha Tauri με τους Πιέρ Γκασλί και Γιούκι Τσουνόντα, που βρισκόταν πολύ κοντά στην κορυφή σε όλες τις δοκιμές και πέρασαν τον Σέρχιο Πέρεθ.
Αντίστοιχα, μέσα στη δεκάδα μπήκαν και οι δύο Alpine, των Εστεμπάν Οκόν και Φερνάντο Αλόνσο, που είχαν ανάμεσά τους τον Λιούις Χάμιλτον. Ο Βρετανός ανέφερε και πάλι ότι η Mercedes W13 παρουσίαζε έντονα προβλήματα αναπηδήσεων (porpoising), και έμεινε στο τέλος πάνω από ενάμισι δευτερόλεπτο μακριά από τον Λεκλέρ. Αξίζει να ημειώσουμε ότι ο Χάμιλτον και ο Τζορτζ Ράσελ δοκίμασαν δύο διαφορετικές πτέρυγες -υψηλότερης και χαμηλότερης άντωσης- σε αυτές τις δοκιμές, στην προσπάθεια να λύσουν το πρόβλημα του porpoising.
Ο μόνος πιο άτυχος ήταν ο Κέβιν Μάγκνουσεν της Haas. Ο Δανός έκανε μόνο δύο γύρους με τη σκληρή γόμα και έπειτα πέρασε όλη την υπόλοιπη ώρα στα πιτς, λόγω προβλήματος στο υδραυλικό σύστημα.