GP Τσεχίας - RACE: Πρώτη για τοv εκπληκτικό Crutchlow!
Ο απίστευτος πραγματικά Cal Crutchlow έγραψε ιστορία στο Brno της Τσεχίας, καθώς πήρε την πρώτη του νίκη και άφησε πίσω του τους Rossi και Marquez που συμπλήρωσαν το βάθρο!
Η σωστή επιλογή ελαστικών (σκληρό βρόχινο εμπρός και πίσω) έκανε τον Crutchlow να ανεβάζει ρυθμό από τον 12 γύρο και έπειτα όταν όλοι οι υπόλοιποι με τα μαλακά της Michelin... έπεφταν και με έναν εξαιρετικά συγκροτημένο και αλάνθαστο αγώνα ο Cal Crutchlow (LCR Honda) έφτασε στην πρώτη νίκη της καριέρας του στην μεγάλη κατηγορία έπειτα από 10 βάθρα!
Και η νίκη αυτή επιφορτίζεται ακόμα περισσότερο και θα περάσει ως μία από τις σημαντικές στιγμές στην ιστορία του motorsport καθώς ο βρετανικός ύμνος είχε να ακουστεί 35 ολόκληρα χρόνια σε απονομή αγώνα MotoGP! Και αν δεν φτάνουν όλα αυτά, είναι και το γεγονός ότι ο Βρετανός είναι ο δεύτερος αναβάτης δορυφορικής ομάδας που παίρνει νίκη μέσα στο 2016 έπειτα από τον Jack Miller (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS)!
Με την πρωινή βροχή στο Brno να κάνει τις συνθήκες αρκετά δύσκολες στη βρεγμένη πίστα και την επιλογή ελαστικών... ρωσική ρουλέτα, ο Cal Crutchlow διάλεξε τη μόνη... άδεια θαλάμη και με τα σκληρά ελαστικά τόσο εμπρός όσο και πίσω... πυροβολούσε όποιον έβρισκε μπροστά του από το μέσον του αγώνα και έπειτα φτάνοντας έτσι σε μία από τις πιο εντυπωσιακές νίκες τα τελευταία χρόνια. Ήταν ο μόνο μαζί με τον Loris Baz (Avintia Racing) που έκαναν αυτήν την επιλογή ελαστικών καθώς η πλειοψηφία των αναβατών επέλεξε τα μαλακά της Michelin τόσο εμπρός όσο και πίσω.
Ο εκπληκτικός αγώνας και για τον 9 φορές παγκόσμιο πρωταθλητή ήταν μια πραγματική... ανάσα ζωής, καθώς ο Rossi δεν κατάφερε μόνο να μειώσει τη διαφορά του από τον 3ο τελικά Marc Marquez, αλλά να περάσει και μπροστά από τον team-mate του Jorge Lorenzo και να βρίσκεται στη δεύτερη πλέον θέση του πρωταθλήματος με 6 βαθμούς διαφορά από τον άλλο αναβάτη της Yamaha, ενώ βρίσκεται 53 βαθμούς πίσω από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Marquez.
Ο Marc Marquez (Repsol Honda Team) δεν έκανε καλή εκκίνηση και οι Jorge Lorenzo (Movistar Yamaha MotoGP) και Andrea Iannone (Ducati Team) πέρασαν από την πρώτη σειρά τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος. Αμέσως μετά όμως οι αναβάτες της Movistar Yamaha, τόσο ο Lorenzo και ο team-mate Valentino Rossi άρχισαν να χάνουν θέσεις.
Ο Marquez στην αρχή έπαιζε σε ασφαλές πεδίο χωρίς να απειλεί και να απειλείται ιδιαίτερα καθώς έβλεπε του δύο αντίπαλούς του στο πρωτάθλημα να... παλεύουν στις πίσω θέσεις. Έτσι το πεδίο μπροστά για Iannone, τον team-mate του Dovizisoso και τον Scott Redding (Octo Pramac Yakhnich) ήταν ανοιχτό με τους τρεις αναβάτες να ξεφεύγουν.
Μετά από περίπου 12 γύρους ο Cal Crutchlow άρχισε να δείχνει ποιος είναι το... αφεντικό! Με το σωστό συνδυασμό ελαστικών ο Βρετανός από τη 15η θέση άρχισε αργά αλλά σταθερά να περνάει τον ένα αναβάτη μετά τον άλλο και να συναντάει τελικά την κορυφή του αγώνα.
Ο Dovizioso είχε πρόβλημα με τα ελαστικά του και μπήκε αργά στο γκαράζ της ομάδας για να πάρει την δεύτερη μοτοσυκλέτα, αλλά τελικά ούτε με αυτήν κατάφερε να κάνει κάτι σημαντικό και τελικά εγκατέλειψε. Όσο ο Dovi έμπαινε και έβγαινε από τα pit ο Crutchlow πέρασε με ευκολία τελικά την Ducati του Iannone για να πάρει τα ηνία του αγώνα και να τα κρατήσει μέχρι την καρό σημαία και να φτάσει σε μία εκπληκτική νίκη.
Ο Marc Marquez μόλις είδε τον «Doctor» να τον προσπερνάει ένιωσε ότι είχε φτάσει και η δική του στιγμή για να τα δώσει όλα. Πάλεψε όσο μπορούσε και τελικά πέρασε τον Andrea Iannone και Hector Barbera (Avintia Racing) για να εξασφαλίσει την 3η θέση του podium πίσω από τον Rossi.
Ο Loris Baz (Avintia Racing) που είχε βάλει και αυτός σκληρά εμπρός-πίσω όπως ο Crutchlow κατάφερε να περάσει τον team-mate του Barbera και λίγο αργότερα στη μάχη μπήκε και ο Eugene Laverty (PULL&BEAR Aspar) που πέρασε τελικά τον Iannone και βρέθηκε στην 6η θέση. Ο Iannone ήταν και τυχερός που τερμάτισε καθώς στους τελευταίους γύρους έφυγε σχεδόν ολόκληρο το κεντρικό τμήμα του εμπρός ελαστικού του.
Ο Danilo Petrucci (Octo Pramac Yakhnich) πέρασε έτσι και αυτός τον Iannone στους τελευταίους γύρους και βρέθηκε στην 7η θέση με τον Ιταλό της Ducati να καταφέρνει τελικά να τερματίζει στην 8η θέση μπροστά από τον Maverick Viñales (Team Suzuki Ecstar).
Το πρώτο του top ten είδο ο Tito Rabat (Estrella Galicia 0,0 Marc VDS) μπροστά από τον Yonny Hernandez (PULL&BEAR Aspar). Ο Dani Pedrosa (Repsol Honda Team) είχε έναν πολύ δύσκολο αγώνα και το μόνο που κατάφερε ήταν η 12η θέση ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Jorge Lorenzo ο οποίος έκανε λάθος επιλογή και άλλαξε μοτοσυκλέτα χάνοντας μόνο πολύτιμο χρόνο. Έτσι βρέθηκε στην 13η θέση και έπεσε μία θέση πίσω από τον Rossi στην κούρσα του πρωταθλήματος.
Ο επόμενος αγώνας είναι στο Silverstone και ο Crutchlow επιστρέφει με το κεφάλι ψηλά για τον αγώνα εντός έδρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ CAR & DRIVER:
Lamborghini Centenario Roadster: 770 hardcore ίπποι!
Vision Mercedes-Maybach 6: Επίσημα με 750 ίππους!