X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Βελγίου: O Φερστάπεν μαζί με τον Λεκλέρ στην ουρά της εκκίνησης

Ο Μαξ Φερστάπεν στην πίστα του Σπα 2022 AP PHOTO/OLIVIER MATTHYS

Μετά τον Σαρλ Λεκλέρ, και ο Μαξ Φερστάπεν θα εκκινήσει από τις τελευταίες θέσεις στον κυριακάτικου αγώνα του Σπα, για τον ίδιο λόγο - την υπέρβαση του μέγιστου επιτρεπτού αριθμού κινητήρων της χρονιάς.

Όπως θα κάνει -όπως όλα δείχνουν- και η Ferrari, έτσι και η Red Bull Racing αποφάσισε να αλλάξει καθένα από τα έξι επιμέρους εξαρτήματα της μονάδας ισχύος της Honda του Μαξ Φερστάπεν αυτό το τριήμερο.

Κατά συνέπεια, η υπέρβαση του αριθμού των εξαρτημάτων αυτών που επιτρέπονται για όλη τη σεζόν, για κάθε οδηγό, θα στείλει και τον Ολλανδό στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης του GP Βελγίου της Κυριακής, 14ου φετινού αγώνα της Formula 1.

Η απόφαση της RBR να αλλάξει τον κινητήρα V6 Turbo, το turbo, τους ηλεκτροκινητήρες MGU-H και MGU-K, τη μπαταρία και την κεντρική ηλεκτρονική μονάδα ελήφθη από την ομάδα του Μίλτον Κινς για τον ίδιο λόγο που αποφάσισε το ίδιο και η Ferrari: διότι η πίστα του Σπα επιτρέπει τις προσπεράσεις, και συνεπώς διευκολύνει τους Φερστάπεν και Λεκλέρ να περιορίσουν τη ζημιά εκκινώντας από τις τελευταίες θέσεις.

Θυμίζουμε ότι, μετά τα πολλαπλά προβλήματα αξιοπιστίας που είχε φέτος, ο Λεκλέρ θα χρησιμοποιήσει τον πέμπτο του κινητήρα για φέτος - από τρεις που είναι το όριο. Μαζί με την αλλαγή του θερμικού κινητήρα, θα χρησιμοποιήσει και το αναβαθμισμένο υβριδικό σύστημα της Ferrari, και το βελτιωμένο κιβώτιο ταχυτήτων.

Τόσο για τη Ferrari όσο και για τη RBR η αλλαγή των μονάδων ισχύος απομένει να επιβεβαιωθεί από τη FIA, αλλά αυτό θεωρείται τυπικό διαδικασία. Έτσι, οι δύο διεκδικητές του τίτλου θα χρειαστεί στον αγώνα να ανελιχθούν τάχιστα στην κατάταξη, την ώρα που ο Κάρλος Σάινθ (που δεν αλλάξει εξαρτήματα της μονάδας ισχύος στο Βέλγιο) θα προσπαθήσει να αξιοποιήσει την ευκαιρία για να μειώσει τη βαθμολογική απόσταση που τον χωρίζει από τους Φερστάπεν και Λεκλέρ.

Η ποινή στον Φερστάπεν δίνει νέες ελπίδες στον Σαρλ Λεκλέρ, παράλληλα, να μείνει στη μάχη του τίτλου, καθώς εννέα GP πριν το τέλος της σεζόν απέχει 80 βαθμούς από τον Φερστάπεν. Ο ίδιος είπε ότι θα είναι «πολύ δύσκολο» να επιστρέψει στη μάχη του τίτλου, αλλά όχι ακατόρθωτο.

Πέραν των δύο πρωταγωνιστών της σεζόν, στις τελευταίες θέσεις της εκκίνησης θα βρεθούν και οι Λάντο Νόρις της McLaren, Εστεμπάν Οκόν της Alpine και Βάλτερι Μπότας της Alfa Romeo, που επίσης ξεπέρασαν τον επιτρεπτό αριθμό των εξαρτημάτων της μονάδας ισχύος τους αυτό το τριήμερο.

Photo credits: Associated Press

TAGS FORMULA 1 ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ GP ΒΕΛΓΙΟΥ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ