X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Βελγίου (Q): Ο Χάμιλτον "άρχοντας" της βροχής

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain, center, who won pole position, poses with Ferrari driver Sebastian Vettel of Germany, left, who placed second and Force India driver Esteban Ocon of France, who placed third at the qualifying session of the Belgian Formula One Grand Prix in Spa-Francorchamps, Belgium, Saturday, Aug. 25, 2018. The Belgian Formula One Grand Prix will take place on Sunday, Aug. 26, 2018. (AP Photo/Geert Vanden Wijngaert) AP

Ο Χάμιλτον κυριάρχησε με 7 δέκατα του Φέτελ στις βροχερές δοκιμές κατάταξης στο Σπα. "Θάλασσα" τα έκανε η Ferrari με τον Ράικονεν.

Για δεύτερο διαδοχικό αγώνα ο Λιούις Χάμιλτον πήρε μια «βρόχινη» πολ ποζίσιον: μετά την Ουγγαρία κυριάρχησε στις δοκιμές κατάταξης και του GP Βελγίου, 13ου φετινού αγώνα της Formula 1 - καθώς ο ουρανός πάνω από το Σπα άνοιξε στο ξεκίνημα της τρίτης περιόδου.

Η Ferrari έμεινε με τη δεύτερη θέση του Σεμπάστιαν Φέτελ, παρότι στο στεγνό, στην πρώτη όπως και στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων, η Scuderia ήταν ξεκάθαρα ταχύτερη. Ως γνωστόν, όμως, οι βροχερές συνθήκες δεν ευνοούν την SF71H όσο τη Mercedes W09.

Επίσης, η ιταλική ομάδα -για αδιευκρίνιστους, μέχρι στιγμής, λόγους- απέτυχε να βγάλει στην πίστα τον Κίμι Ράικονεν στα τελευταία λεπτά, όταν πια η άσφαλτος είχε στεγνώσει τόσο ώστε να επιτρέψει στον Χάμιλτον να είναι 3 δευτερόλεπτα ταχύτερος όλων.

Η Force India έκανε, όμως, ακριβώς το αντίθετο: αφού πρώτα έστειλε τους Εστεμπάν Οκόν και Σέρχιο Πέρεθ με σλικς στη βροχή, όταν ο Πέρεθ έχασε τον έλεγχο στην Eau Rouge τους κάλεσε ξανά στα πιτς για να τοποθετήσουν τα ενδιάμεσα ελαστικά βροχής, και τους έστειλε στα τελευταία λεπτά ξανά στην πίστα.

Και οι δύο εκμεταλλεύτηκαν την ευκαιρία στο έπακρο, και σε συνδυασμό με τη βοήθεια των μονάδων ισχύος της Mercedes κατάφεραν να πετύχουν ένα ονειρικό 3-4 για την ομάδα του Σίλβερστοουν - που διάγει μια περίοδο οικονομικής και διοικητικής ανασφάλειας, όπως αποδεικνύει και η μετονομασία της σε Racing Point.

Ενδεικτικό της βελτίωσης της πίστας τα τελευταία λεπτά είναι ότι τρία λεπτά πριν το τέλος ο Φέτελ πέτυχε τον προσωρινό πρώτο χρόνο με 2:02.466, ενώ ο χρόνος εντέλει του Χάμιλτον για την πολ ποζίσιον τριάμισι λεπτά αργότερα ήταν 1:58.179. Συνεπώς, ο Ράικονεν ήταν ο μεγάλος χαμένος, σε μια πίστα τόσο ταιριαστή σε αυτόν που έδειχνε ικανός να αξιοποιήσει τη νέα του μονάδα ισχύος για να πετύχει την πολ ποζίσιον.

Για τη Red Bull, η 4η σειρά εκκίνησης είναι αποτέλεσμα του ρίσκου του να αγωνιστούν με ρυθμίσεις πολύ χαμηλής άντωσης - κάτι που δεν βοηθά καθόλου στη βροχή.

Ο Βάλτερι Μπότας έκλεισε την πρώτη δεκάδα, αλλά χωρίς να σημειώσει γρήγορο γύρο. Στην αρχή του Q3 μπήκε στην πίστα με σλικς, για στεγνό οδόστρωμα, όπως όλοι, όμως ένα τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα τον οδήγησε ξανά στα πιτς. Ο Φινλανδός δεν επέστρεψε, γνωρίζοντας φυσικά ότι έτσι κι αλλιώς θα εκκινήσει από τις τελευταίες θέσεις στον αγώνα, λόγω αλλαγής τριών μερών της μονάδας ισχύος της Mercedes.

Επίσης, στο τέλος της εκκίνησης θα παραταχθεί και ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, διότι άλλαξε όλη τη μονάδα ισχύος της Renault χθες, και πάλι το Turbo σήμερα. Για τον λόγο αυτό ο Γερμανός δεν συμμετείχε στο Q2. Την ίδια στιγμή, ο Κάρλος Σάινθ με την άλλη Renault αποκλείστηκε από το Q1, εξηγώντας από τη ραδιοεπικοινωνία ότι το πρόβλημα του μονοθεσίου ήταν η ελλιπής πρόσφυση.

Όμως, τα πιο μίζερα συναισθήματα πρέπει να αποκόμισαν τα μέλη των άλλοτε ένδοξων McLaren και Williams, που ήταν σήμερα οι δύο πιο αργές ομάδες. Ειδικά η McLaren δεν κατάφερε να περάσει στο Q2 παρότι οι δύο οδηγοί της σκηνοθέτησαν να βρεθούν ο ένας στο κενό αέρα του άλλου (slipstream) στα πιο γρήγορα σημεία του Σπα...

GP ΒΕΛΓΙΟΥ 2018

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ:

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ