GP Βρετανίας (FP1): Η επιστροφή του Χάμιλτον
Με άνεση, και με διαφορά άνω του μισού δευτερολέπτου από τις Ferrari και Red Bull, ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Βρετανίας.
Με άνεση, και με διαφορά άνω του μισού δευτερολέπτου από τις Ferrari και Red Bull, ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές του GP Βρετανίας, 10ου φετινού γύρου της Formula 1 - θέτοντας από νωρίς τις προθέσεις του για νίκη στην πατρίδα του μετά την εγκατάλειψη στην Αυστρία.
Ο Βάλτερι Μπότας, σημειώνοντας το δεύτερο χρόνο, απείχε σχεδόν τέσσερα δέκατα από τον ομόλογό του στη Mercedes - όμως ο Φινλανδός χρησιμοποίησε νέο κινητήρα και ηλεκτροκινητήρα MGU-K, μετά την εγκατάλειψη (αν και με υδραυλικό πρόβλημα) στο GP Αυστρίας.
Αυτό σημαίνει ότι πλέον είναι οριακός ο αριθμός εξαρτημάτων που έχει στη διάθεσή του ο Μπότας για τις μονάδες ισχύος του, πριν ξεπεράσει τον επιτρεπτό αριθμό της χρονιάς και αρχίσουν οι ποινές θέσεων στην εκκίνηση.
Αντίθετα, μετά τον αυστριακό αγώνα, η μονάδα ισχύος του Λιούις Χάμιλτον ελέγχθηκε, πέρασε το τεστ των ελεύθερων δοκιμών και ο Βρετανός θα εκκινήσει κανονικά τον αγώνα της πατρίδας του χωρίς να χρειαστεί αλλαγή του κινητήρα, ή μερών του κινητήρα.
Πίσω στις δοκιμές, οι κορυφαίοι χρόνοι σημειώθηκαν στο τελευταίο 20λεπτο με τη μαλακή γόμα. Ο Φέτελ πλησίασε, τότε, τον Μπότας, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο της RBR έμεινε επίσης κοντά, ενώ αντίθετα ο Κίμι Ράικονεν είχε ένα τετ-α-κε και ο Μαξ Φερστάπεν τελείωσε τις δοκιμές του σταματώντας τη Red Bull στην κεντρική ευθεία, με πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων. Έξοδο, επίσης, είχε και ο Φερνάντο Αλόνσο, πριν σημειώσει τον 15ο χρόνο.
Ωστόσο, το πιο ισχυρό συμβάν ήταν του Ρομέν Γκροζάν, ο οποίος κατέληξε στην διαφυγή της στροφής 1 έχοντας χάσει το φρενάρισμα - διότι καθυστέρησε να κλείσει την πίσω πτέρυγα στη ζώνη DRS λόγω μικρής αναπήδησης της Haas σε μια ανωμαλία της ασφάλτου στα φρένα.
GP ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ 2018
ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1