Γρήγορος και ωραίος ο Στόνερ
Ένα 48ωρο χρειάστηκε ο Κέισι Στόνερ για να πάρει την πρώτη θέση με τη Honda στις δοκιμές στο Τσέστε. Το δίδυμο Χόρχε Λορένθο-Μπεν Σπις έκανε το 2-3 για τη Yamaha. Μόλις 15ος ο Βαλεντίνο Ρόσι.
Μπορεί το ντεμπούτο του Βαλεντίνο Ρόσι με τη Ducati να ήταν η είδηση των τελευταίων ετών, αλλά σαφώς εντυπωσιακότερη ήταν η πρεμιέρα του Κέισι Στόνερ με την RC212V της Honda.
Ο Αυστραλός αναβάτης της Repsol Honda κατέλαβε την πρώτη θέση στις δοκιμές που ολοκληρώθηκαν στο Τσέστε, μια ανάσα από τη Βαλένθια. Ο Στόνερ που βρισκόταν πίσω από το δίδυμο της Fiat Yamaha (Χόρχε Λορένθο-Μπεν Σπις) όλη την ημέρα, πέρασε μπροστά στα τελευταία 60 λεπτά με 1:32.066.
Ο Στόνερ φαίνεται ότι είναι έτοιμος για το... Κατάρ, βελτίωσε το χρόνο της Τρίτης (9/11) κατά 0.709 δευτερόλεπτα και δημιούργησε έντονο προβληματισμό στο τιμ του Ντάνι Πεδρόσα (5ος).
Ενδιαφέρουσα θα είναι και η συνύπαρξη των Λορένθο και Σπις στη Yamaha. Ο τοίχος σύμφωνα με τον Λιν Τζάρβις θα παραμείνει, αν και η μια πλευρά θα κοιτάζει τα δεδομένα της άλλης, κάτι που είχε απαγορευτεί φέτος.
Η Ducati προσέλκυσε πάνω της όλα τα βλέμματα. Μακρύς χειμώνας θα περιμένει τον Βαλεντίνο Ρόσι και την ομάδα του. Ο Ιταλός πολυπρωταθλητής μπορεί να μην ενδιαφερόταν για τους χρόνους, σύμφωνα με τον Φίλιππο Πρετσιόζι, αλλά το γεγονός ότι κατέλαβε την 15η θέση θα τον προβληματίσει. Ήταν ταχύτερος κατά 0.121 δευτερόλεπτα.
Δεν τον ξεπέρασε μόνο ο τιμέιτ του, ο Νίκι Χέιντεν (6ος) που γνωρίζει καλά τη μοτοσικλέτα, αλλά και ο "δορυφορικός" Ράντι ντε Πουνιέ, ο οποίος ήταν όγδοος για την ομάδα της Pramac Ducati.
Στη Ducati προσπαθούν να επιλέξουν ανάμεσα στον big bang και στον screamer κινητήρα. Ο Χέιντεν εξέφρασε την επιθυμία του να παραμείνει ο big bang, παρότι δήλωσε εντυπωσιασμένος από τη "μουσική" του screamer, αλλά την τελική επιλογή φυσικά και θα κάνει ο Ρόσι.
Ο Μάρκο Σιμοντσέλι (San Carlo Honda Gresini) άργησε, αλλά έπιασε το νόημα της RCV212V και ολοκλήρωσε το τεστ στην τέταρτη θέση.
Τέλος, η οικειοθελής αποχώρηση του Λόρις Καπιρόσι από τη Suzuki, έδωσε φτερά στον Άλβαρο Μπαουτίστα με τον αναβάτη από την Ταλαβέρα ντε λα Ρέινα να καταλαμβάνει την έβδομη θέση. Ο "Καπιρέξ" ήταν μόλις 14ος στην επιστροφή του στη Ducati.
Τόσο ο ίδιος, όσο και οι υπόλοιποι έκαναν τις υποδείξεις τους και θα οδηγήσουν ξανά τις... βελτιωμένες μοτοσικλέτες τους τον Φεβρουάριο στο τεστ στη Σεπάνγκ.
Η κατάταξη:
1.Κέισι Στόνερ Repsol Honda 1:32.066
2.Χόρχε Λορένθο Fiat Yamaha 1:32.179
3.Μπεν Σπις Fiat Yamaha 1:32.322
4.Μάρκο Σιμοντσέλι (San Carlo Honda Gresini) 1:32.497
-.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda 1:32.497
6.Νίκι Χέιντεν Ducati Marlboro 1:32.583
7.Άλβαρο Μπαουτίστα Rizla Suzuki 1:32.738
8.Ράντι ντε Πουνιέ Pramac Ducati 1:32.836
9.Αντρέα Ντοβιτσιόζο Repsol Honda 1:32.912
10.Χιρόσι Αογιάμα San Carlo Honda Gresini 1:33.105
11.Έκτορ Μπαρμπερά Paginas Amarillas Aspar Ducati 1:33.168
12.Κόλιν Έντουαρντς Monster Yamaha Tech 3 1:33.325
13.Καλ Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 1:33.483
14.Λόρις Καπιρόσι Pramac Ducati 1:33.740
15.Βαλεντίνο Ρόσι Ducati Marlboro 1:33.761
16.Κάρελ Άμπραχαμ Cardion AB Ducati +1:33.793
17.Τόνι Ελίας LCR Honda 1:34.800