X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Γρήγορος και ως μπαμπάς ο Στόνερ

Ο... ανανεωμένος Κέισι Στόνερ ήταν και πάλι ο ταχύτερος οδηγός στις δοκιμές της Σεπάνγκ. Ξανά στο -1.4 ο Βαλεντίνο Ρόσι.

Δώδεκα μέρες μετά τη γέννηση της κόρης του ο παγκόσμιος πρωταθλητής Κέισι Στόνερ παρουσιάστηκε το ίδιο γρήγορος στη Σεπάνγκ.

Άλλωστε ο μύθος πως ένας οδηγός χάνει λίγη από την ταχύτητα του όταν γίνει πατέρας, έχει αποδειχθεί πως είναι ένα μεγάλο ψέμα.

Με ολοκαίνουργιο κράνος (φωτό παρακάτω) και λογαριασμό στο twitter ο Αυστραλός οδηγός της Repsol Honda πραγματοποίησε τον ταχύτερο χρόνο στον όγδοο από τους 16 γύρους που έκανε με 2:01.761 το πρωί, πριν ανοίξουν οι ουρανοί το απόγευμα στην Κουάλα Λουμπούρ.

Οι RC213V του Στόνερ και του 2ου Ντάνι Πεδρόσα φορούν νέο σασί στη Σεπάνγκ. Μισό δευτερόλεπτο μακριά από τον Στόνερ ήταν η M1 του Χόρχε Λορένθο. Αποστολή των μηχανικών της Honda και της Yamaha είναι να βρουν μια ισορροπία στη μοτοσικλέτα με τα καινούργια ελαστικά της Bridgestone.

Στη Ducati πάλι ασχολούνται με την τέλεια εφαρμογή των ηλεκτρονικών αναβαθμίσεων. Έκτος ο Νίκι Χέιντεν μετά την επιστροφή του από την επέμβαση και όγδοος ο Βαλεντίνο Ρόσι με τη γνωστή διαφορά των 1.4 δευτερολέπτων πίσω από τον Στόνερ. Ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο ήταν 11ος με τη "δορυφορική" M1, ωστόσο δεν πρέπει να ξεχνάμε πως μόλις πρόσφατα υποβλήθηκε σε επέμβαση στον ώμο.

Παρούσες και οι μοτοσικλέτες CRT με ταχύτερο τον Κόλιν Έντουαρντς στην BMW/Suter. Ο Τεξανός είναι ήδη τέσσερα δευτερόλεπτα πιο αργός, ωστόσο υπάρχουν και χειρότερα στην Avintia με τους άπειρους Iβάν Σίλβα και Γιόνι Ερνάντες.

Οι χρόνοι την 1η ημέρα:

1.Κέισι Στόνερ Repsol Honda 2:01.761 (16 γύροι)

2.Ντάνι Πεδρόσα Repsol Honda +0.244 δευτερόλεπτα (36)

3.Χόρχε Λορένθο Yamaha +0.675 (22)

4.Μπεν Σπις Yamaha +1.058 (31)

5.Άλβαρο Μπαουτίστα San Carlo Honda Gresini +1.198 (24)

6.Νίκι Χέιντεν Ducati +1.371 (55)

7.Καλ Κράτσλοου Monster Yamaha Tech 3 +1.452 (27)

8.Βαλεντίνο Ρόσι Ducati +1.484 (39)

9.Έκτορ Μπαρμπερά Pramac Ducati +1.851 (24)

10.Στέφαν Μπραντλ LCR Honda +2.059 (31)

11.Αντρέα Ντοβιτζιόζο Μonster Yamaha Tech 3 +2.069 (23)

12.Κόλιν Έντουαρντς NGM Mobile Suter BMW +3.749 (25)

13.Φράνκο Μπαταϊνι Ducati Test Team +3.801 (11)*

14.Ιβάν Σίλβα Avintia FTR Kawasaki +6.348 (32)

15.Γιόνι Ερνάντες Avintia FTR Kawasaki +7.006 (16)

* Ο επίσημος test rider της Ducati και αντικαθιστά τον Κάρελ Άμπραχαμ.

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ