X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Γύρος Κορσικής (ΕΔ6): Επέστρεψε πρώτος οΤάνακ

Ott Tanak (EST) Martin Jarveoja EST of team Toyota Gazoo Racing WRT is seen racing on day 1 during the World Rally Championship France in Bastia, France on March 29, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1YVCPZGCH2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL

Στο δεύτερο πρωί της οριακής μάχης του Οττ Τάνακ με τον Έλφυν Έβανς, ο Εσθονός ήταν και στις τρεις πρωινές Ειδικές ταχύτερος του Άγγλου και ηγείται με διαφορά 2,3 δευτερόλεπτα.

Ανεβάζοντας το ρυθμό του από χθες (29/3), και κερδίζοντας δύο από τις τρεις Ειδικές του πρωινού loop του δεύτερου σκέλους του Γύρου Κορσικής, 4ου φετινού αγώνα του WRC, ο Οττ Τάνακ της Toyota ανέκτησε την πρωτοπορία στη γενική κατάταξη στην οριακή και συναρπαστική του μάχη με τον Έλφυν Έβανς της M-Sport Ford.

Οι δύο ξεκίνησαν τη δεύτερη μέρα του αγώνα με διαφορά 4,5 δευτερολέπτων υπέρ του Άγγλου, όμως ο Εσθονός πήρε από τον Έβανς 6 δέκατα στην πρώτη Ειδική της ημέρας, 3,7 δευτερόλεπτα στην επόμενη και άλλα 2,5 δευτ. στην ΕΔ9, πριν το Σέρβις, και ως αποτέλεσμα ηγείται του αγώνα με διαφορά 2,3 δευτερολέπτων.

Καθώς ο οδηγός του Toyota Yaris WRC ξεκίνησε να κινείται πιο κοντά στο όριο, ο Έβανς πλήρωσε ένα μικρό του λάθος στην 9η Ειδική: γλιστρώντας σε ένα σημείο εκτός γραμμής χτύπησε ελαφρά το κράσπεδο, και στη συνέχεια είπε ότι η συμπεριφορά του Ford Fiesta WRC άλλαξε λίγο. Το καλό γι’ αυτόν ήταν ότι αμέσως μετά ακολουθούσε το μεσημεριανό Σέρβις, για να επιδιορθώσει το πρόβλημα η ομάδα της Κούμπρια.

«Δεν ξεκίνησα καλά. Ακούμπησα κάτι με έναν πίσω τροχό στην αρχή και αυτό άλλαξε τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου λίγο. Δεν ήταν κάτι φοβερό, αλλά δεν με βοήθησε. Πιέσαμε πολύ, αλλά ήταν πολύ δύσκολο να ‘διαβάσεις’ την πρόσφυση. Κάναμε ό,τι μπορούσαμε», είπε ο Έβανς. Ο Τάνακ συμπλήρωσε: «Είμαι βέβαιος ότι κανείς δεν πήγαινε στο όριο, αλλά είχα καλό ρυθμό και οι σημειώσεις μου είναι εντάξει. Οπότε δεν ανησυχώ».

Ο Τιερί Νεβίλ, στην τρίτη θέση, έχασε έδαφος από τη μάχη της κορυφής -έμεινε 17,2 δευτ. πίσω από τον Τάνακ- λέγοντας πως «αισθάνομαι ότι δεν μπορούμε να πιάσουμε την Toyota και τον Τάνακ. Στόχος μας ήταν να φτάσουμε τον Έλφυν, αλλά είναι κι αυτός πολύ γρήγορος. Είμαι λίγο μακριά από τη μάχη πια, αλλά θα κρατήσουμε τον ίδιο ρυθμό και θα δούμε αν οι άλλοι θα κάνουν κανένα λάθος».

Πιο πίσω, ο Σεμπαστιάν Οζιέ ανέβηκε στην πέμπτη θέση, 16 δευτ. πίσω από τον Σόρδο, καθότι στην τελευταία πρωινή Ειδική έφτασε στα 6 δέκατα τον χρόνο του Τάνακ εκμεταλλευόμενος, όπως είπε, το γεγονός ότι η Ειδική ήταν καινούρια και κανείς δεν μπορούσε να χρησιμοποιήσει σημειώσεις από προηγούμενα χρόνια.

Πάντως, η Citroen έκανε μεγάλες αλλαγές στις αναρτήσεις και στο σύστημα πέδησης στο Σέρβις το προηγούμενο βράδυ, καθώς ο διευθυντής της ομάδας, Πιέρ Μπουντάρ, παραδέχθηκε ότι «το αυτοκίνητο δεν αποδίδει στο επίπεδο που πρέπει και δεν έχει τις καλύτερες δυνατές ρυθμίσεις». Παρόλα αυτά, η ταχύτητα του C3 WRC δεν βελτιώθηκε ιδιαίτερα.

Ο Σεμπάστιαν Λεμπ παραμένει στην όγδοη θέση, καθώς μετά το ατύχημα που είχε το πρωί της Παρασκευής, σήμερα το πρωί βγήκε πάλι σε ένα χαντάκι, έκανε τετ-α-κε, και έχασε περίπου 20 δευτ., αλλά χωρίς να υποστεί ζημιά το Hyundai i20 WRC. Στο τέλος της δεκάδας, ο Κρις Μικ πέρασε τον ομόλογό του στην Toyota Γάρι Μάτι Λάτβαλα για την 9η θέση, καθώς ο Φινλανδός εξακολουθεί να έχει προβλήματα με τις αργές σημειώσεις του.

WRC – ΓΥΡΟΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ 2019

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 9η Ειδική)

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ