WRC

Γύρος Κορσικής: Νίκη-θρίλερ του Νεβίλ!

Thierry Neuville (BEL) Nicolas Gilsoul (BEL) of team Hyundai Shell Mobis WRT is seen racing on day 1 during the World Rally Championship France in Bastia, France on March 29, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1YVCQAPEH2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. //
Thierry Neuville (BEL) Nicolas Gilsoul (BEL) of team Hyundai Shell Mobis WRT is seen racing on day 1 during the World Rally Championship France in Bastia, France on March 29, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1YVCQAPEH2111 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL

Ο Τιερί Νεβίλ κέρδισε το Γύρο Κορσικής, εκμεταλλευόμενος ένα κλατάρισμα του Έλφυν Έβανς 6 χιλιόμετρα πριν τον τερματισμό, κι έτσι ο Βέλγος ανέβηκε πρώτος στη βαθμολογία του WRC.

Ένα κλατάρισμα του Έλφυν Έβανς 6 χιλιόμετρα πριν το τέλος της τελευταίας ειδικής στέρησε από τον Άγγλο της M-Sport Ford τη νίκη στο Γύρο Κορσικής, 4ο φετινό αγώνα του WRC, την οποία καρπώθηκε ο αλάνθαστος όλο το τριήμερο Τιερί Νεβίλ της Hyundai - ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ πήρε μια ανέλπιστη δεύτερη θέση στο χειρότερο φετινό αγώνα της Citroen.

Ως αποτέλεσμα, με την πρώτη του φετινή νίκη, έναντι δύο νικών που έχει ο Οζιέ (Μόντε Κάρλο και Μεξικό) και μίας του Τάνακ (Σουηδία), ο Νεβίλ ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας, δύο βαθμούς μπροστά από τον Οζιέ.

Με μια εκπληκτική επίδοση στην πρώτη από τις δύο Ειδικές της σημερινής τελευταίας ημέρας του γαλλικού αγώνα, ο Έβανς ήταν 16 δευτερόλεπτα ταχύτερος του Νέβιλ, και ανέκτησε την πρωτοπορία της γενικής κατάταξης με διαφορά 11 δευτερολέπτων. «Πίεσα πολύ το πρωί να πάρω λίγο χρόνο από τον Τιερί», είπε το πρωί ο Έβανς. «Δεν περίμενα αυτό το αποτέλεσμα, για να είμαι ειλικρινής. Αισθάνθηκα αρκετά άνετα με τις σημειώσεις μου και τις ακολούθησα και απέδωσαν καλά».

Ωστόσο, η τελευταία Power Stage ήταν καταστροφική για τον Άγγλο, που -όπως συνέβη και με τον Οττ Τάνακ της Toyota μια μέρα νωρίτερα- είδε ένα κλατάρισμα να του στερεί ενάμισι λεπτό, και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη.

Στο τέλος ο Έβανς είπε: «Είναι δύσκολο να το αποδεχθώ αλλά εντάξει, συμβαίνουν αυτά. Κάτι ανάλογο συνέβη και στον Οττ χθες. Αυτή είναι η φύση του σπορ. Πιστεύω ότι μου συνέβη σε μία ευθεία, σε μια τρύπα του δρόμου ή μια πέτρα. Το ένιωσα αμέσως. Ήταν εντελώς αναπάντεχο. Προσπάθησα να πιέσω για να δω αν μπορούσαμε να περιορίσουμε την απώλεια, αλλά το λάστιχο άρχισε να χάνει αέρα 6 χιλιόμετρα πριν το τέλος. Τουλάχιστον έχουμε το βάθρο, αλλά δεν ήταν αυτό που ήθελα».

Ο Τιερί Νεβίλ, αντίθετα, παρότι αντιμετώπιζε προβλήματα με τις ρυθμίσεις του i20 WRC όλο το τριήμερο, ανέβηκε στην κορυφή του βάθρου και είπε: « Λυπάμαι πολύ για τον Έλφυν, που έκανε αληθινά καλή δουλειά, αλλά πιστεύω ότι κι εμείς το αξίζαμε εξίσου. Πιέζαμε διαρκώς και δεν παραδοθήκαμε ποτέ».

Στην τελευταία Power Stage, οι πέντε πρώτοι που κέρδισαν τους βαθμούς της ήταν οι Κρις Μικ, Οττ Τάνακ, Τέμου Σούνιεν, Νεβίλ και Οζιέ. Με τους 4 αυτούς βαθμούς, και τους 8 της 6ης θέσης, ο Τάνακ περιόρισε λίγο τη βαθμολογική του ζημιά. «Στο τέλος είναι απογοητευτικό το αποτέλεσμα, αλλά σε αυτό το ράλι, που δεν χάρηκα καθόλου πριν από δύο χρόνια, τώρα έχουμε την ταχύτητα. Συλλέξαμε κάποιους βαθμούς. Η μάχη συνεχίζεται», είπε ο Εσθονός της Toyota.

Για τον Οζιέ η δεύτερη θέση ήταν ανέλπιστη, σε ένα τριήμερο που είχε σοβαρά προβλήματα με το στήσιμο του C3 WRC. Ο Γάλλος δεν κέρδισε καμία Ειδική, αλλά στο δεύτερο μισό του αγώνα κατάφερε να βρει τρόπους να ανεβάσει το ρυθμό του και να περάσει τον Ντάνι Σόρδο της Hyundai.

Ο Τέμου Σούνινεν έκανε ό,τι του ζήτησε η M-Sport, να τερματίσει, και πίσω από τον Τάνακ ακολούθησαν οι Εσαπέκα Λάπι (με τα γνωστά προβλήματα της Citroen), ο Σεμπάστιαν Λεμπ (που έσπασε την πίσω ανάρτηση του Hyundai i20 WRC την Παρασκευή) και ο Κρις Μικ (που είχε δύο κλαταρίσματα).

Ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα είχε επίσης ένα κακό τριήμερο, κι εκείνος με δύο κλαταρίσματα και πολλά προβλήματα με τις σημειώσεις που τον άφησαν εντέλει στη 10η θέση - και είπε: «Μπορείς να κάνεις καλούς χρόνους εδώ αν είσαι αποφασισμένος να πάρεις ρίσκα. Ήταν εντάξει, αλλά μου έλειπε κάτι όλο το τριήμερο. Τώρα πρέπει να βρω φρέσκια ενέργεια για την Αργεντινή».

WRC – ΓΥΡΟΣ ΚΟΡΣΙΚΗΣ 2019

ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Γύρος Κορσικής: Νίκη-θρίλερ του Νεβίλ!

Η ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΤΗΣ ΤΟΥΟΤΑ

Από το 2017 που επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα, η Toyota έχει θέσει ως στόχο της κορυφή. Πέρυσι, το 2018, κατάφερε να κατακτήσει τον παγκόσμιο τίτλο στους κατασκευαστές και λίγο έλειψε να κάνει το νταμπλ και στους οδηγούς, με τον Τάνακ, που διεκδίκησε μέχρι τελευταίο ράλι τον τίτλο.

Φέτος, τo Yaris WRC του 2019 με σημαντικές βελτιώσεις σε όλα τα μηχανικά μέρη, αποδεικνύει την αξιοπιστία του, ενώ ενσωματώνει τη νοοτροπία της Toyota για συνεχή βελτίωση (ever better mobility), βάσει της οποίας εξελίσσει και τα καθημερινά αυτοκίνητα της.

Εκεί ακριβώς η Toyota διαφέρει από τους περισσότερους κατασκευαστές, καθώς έχει δώσει βαρύτητα στην υβριδική τεχνολογία, που μειώνει την κατανάλωση και τους ρύπους. Πάνω από το 50% των πωλήσεων της μάρκας στην Ευρώπη, είναι υβριδικές εκδόσεις, με Yaris, τη νέα Corolla που μόλις έφθασε στην Ελλάδα και το νέο RAV4 που επίσης πωλείται στη χώρα μας. Ειδικά η Corolla, προσφέρεται και με ένα εξαιρετικό, turbo μοτέρ βενζίνης 1.2 lt, που δείχνει να έχει μεγάλη απήχηση στην Ελλάδα και ειδικά στην 5θυρη, hatchback έκδοση.

Ολη η τεχνογνωσία της Toyota από το μηχανοκίνητο αθλητισμό περνά και στα αυτοκίνητα παραγωγής, με τρανό παράδειγμα την 5ηγενιά Toyota Supra, που επανέρχεται μετά από 17 χρόνια αφότου σταμάτησε η παραγωγή της 4ηςγενιάς. Διαθέτει πίσω κίνηση και6κύλινδρο σε σειράκινητήρα μεturbo(πιστό στην παράδοση τηςSupra) 3 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 340 άλογα και επιταχύνει στα 0-100 σε κάτω από 5 δευτ. Η ομάδα τεχνικών τηςToyotaέδωσε ιδιαίτερη βάση στην οδηγική ευχαρίστηση κάτι που προκύπτει και από την κατανομή του βάρους (50:50), αλλά και από τις ρυθμίσεις σε ανάρτηση, κινητήρα και μετάδοση. To Gazoo Racing Supra,είναι το πρώτο από μια σειρά σπορ αυτοκινήτων που θα λανσάρει ηToyotaστο άμεσο μέλλον, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται Μάιο - Ιούνιο.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ