X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

H Citroen διεκδικεί τον Οζιέ για το 2019

@WORLD MEDIA AGENCY

Η εργοστασιακή Citroen επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα και δεν αρνήθηκε το ενδιαφέρον της να υπογράψει ξανά τον Σεμπαστιάν Οζιέ.

Η εργοστασιακή Citroen επιβεβαίωσε ότι θα παραμείνει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι για τουλάχιστον δύο χρόνια ακόμα, το 2019 και το 2020, και παράλληλα δεν αρνήθηκε το ενδιαφέρον της να υπογράψει ξανά, μετά από 7 χρόνια, τον πολυπρωταθλητή του WRC Σεμπαστιάν Οζιέ για τη νέα χρονιά.

Λίγες μέρες μετά την αιφνίδια διακοπή της συνεργασίας της με τον Κρις Μικ, εξαιτίας του πλήθους των ατυχημάτων που ο Βρετανός προκαλούσε, η Citroen βρίσκεται στην αναζήτηση του νέου της οδηγού-ηγέτη.

MCKLEIN/RED BULL CONTENT POOL

"Μπορείτε να φανταστείτε ότι στην κατάστασή μας θα σκεφτούμε το ενδεχόμενο καθενός διαθέσιμου οδηγού", είπε ο αγωνιστικός διευθυντής της Citroen, Πιέρ Μπουντάρ, στο πλαίσιο του Ράλι Σαρδηνίας που ξεκίνησε σήμερα στο ιταλικό νησί.

Ο Γάλλος συνέχισε: "Αν μου λέτε ότι ο Οζιέ είναι στην αγορά και μπορεί να ενδιαφέρεται για τη Citroen, τότε φυσικά θα με ενδιέφερε ο Σεμπαστιάν Οζιέ. Αυτό είναι σίγουρο. Αλλά πρέπει να σκεφτούμε όλες τις διαθέσιμες επιλογές. Πρέπει να ορίσουμε το οδηγικό μας δίδυμο για τη νέα χρονιά.

Όλοι στο Σέρβις Παρκ θέλουν τον Σεμπαστιάν Οζιέ, και θα χαιρόμασταν πολύ να τον δούμε ξανά στη Citroen, φυσικά. Ξεκίνησε την καριέρα του στα ράλι μαζί μας. Είναι Γάλλος, σε γαλλική ομάδα, και θα ήταν μια ωραία ιστορία, αλλά δεν είναι η μόνη μας επιλογή".

DANIEL ROESELER 2010

Ο Οζιέ αγωνιστικά ανδρώθηκε στη Citroen, αλλά αποχώρησε στο τέλος του 2011 εξαιτίας προστριβών με τον Σεμπαστιάν Λεμπ. Από το 2013 μέχρι τώρα δεν έχει χάσει κανένα παγκόσμιο πρωτάθλημα - ακόμα και πέρσι, που μεταπήδησε από την εργοστασιακή Volkswagen στην ημι-εργοστασιακή M-Sport Ford. Στο τέλος του 2017, η Citroen δεν ισοφάρισε την οικονομική πρόταση της Ford στον Οζιέ.

Όπως όλα δείχνουν, η Citroen θα πορευτεί στο υπόλοιπο της φετινής χρονιάς με τους Κρεγκ Μπριν και Μαντς Όστμπεργκ - εκτός κι αν πειστεί ο Σεμπαστιάν Λεμπ να συμμετάσχει σε περισσότερα ράλι του παγκοσμίου πρωταθλήματος, πέραν του Ράλι Καταλονίας το οποίο έχει ήδη προγραμματίσει.

Ο Μπουντάρ, πάντως, θεωρεί απίθανο το ενδεχόμενο πλήρους επιστροφής του Λεμπ το 2019: "Πρέπει να μιλήσετε με τον Λεμπ γι’ αυτό, αλλά πιστεύω ότι έχει περάσει ανεπιστρεπτί ο καιρός που συμμετείχε σε όλο το πρωτάθλημα. Δεν μπορούμε να πάμε σ’ όλο το πρωτάθλημα με τον Σεμπ και δεν είναι εντάξει μ’ εμάς να κάνει μερικά ράλι απλά για να αντικαταστήσει έναν οδηγό", κατέληξε ο Γάλλος.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ