X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

H Citroen επέλεξε τον Σόρδο

Ο Ντάνι Σόρδο θα οδηγεί το DS3 WRC του Σεμπαστιάν Λεμπ στους περισσότερους αγώνες το 2013, πλαισιώνοντας τον Μίκο Χίρβονεν.

Ο Ντάνι Σόρδο έφυγε από τη Citroen γιατί ο Σεμπαστιάν Λεμπ δεν... άφηνε τίποτα για αυτόν. Τώρα που ο Γάλλος πολυπρωταθλητής εγκαταλείπει σιγά σιγά το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι (σ.σ. θα κάνει πέντε αγώνες το 2013), ο Ισπανός πήρε το δρόμο της επιστροφής.

Ο Σόρδο αγωνίστηκε στη γαλλική ομάδα από το 2005 μέχρι το 2010, αποχώρησε από την ομάδα και πίστεψε (όπως πολλοί) στο όνειρο της Mini, το αυτοκίνητο της οποίας οδήγησε τις δύο προηγούμενες σεζόν.

Ο επικεφαλής της Citroen, Ιβ Ματόν εξήγησε πως η ομάδα πήρε την τελική της απόφαση στην Ισπανία το προηγούμενο σαββατοκύριακο. Ο Σόρδο εγκατέλειψε την πρώτη ημέρα, όμως ξαναμπήκε στον αγώνα και και πήρε έξι ειδικές.

Προτιμήθηκε έναντι του Μαντς Όστμπεργκ της Ford, o oποίος εντυπωσίασε μέσα στο 2012 και πήρε και μια νίκη στην Πορτογαλία.

Ο Ματόν στη συνέχεια εξήγησε μόνος του, ένας από τους βασικότερους λόγους για τον οποίο ο γαλλικός κολοσσός επέλεξε έναν Ισπανό από έναν Νορβηγό

" Το προφίλ του Σόρδο είναι παρόμοιο με εκείνο του Μίκο και ήταν σημαντικό για τη Citroen να έχει έναν Λατίνο οδηγό για τις αγορές της Νότιας Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής".

Ο Σόρδο είναι εξαιρετικός στην άσφαλτο, ωστόσο ο Λεμπ αναμένεται να αγωνιστεί σε τουλάχιστον τρία ασφάλτινα ράλι (Μόντε Κάρλο, Γαλλία, Γερμανία) δίπλα στη Σουηδία και ίσως στη Φινλανδία.

Ο οδηγός από την Καντάμπρια δήλωσε "αντιμετωπίζω την επιστροφή μου στη Citroen ως μια υπέροχη ευκαιρία. Αναζητώ ακόμα την πρώτη μου νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα και φιλοδοξώ να την εξασφαλίσω το 2013".

Ο Όστμπεργκ αναμένεται να συνεχίσει να οδηγεί το Ford Fiesta ως μέλος της M-Sport πλέον, ενώ το μέλλον του Πέτερ Σόλμπεργκ παραμένει αμφίβολο.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ