H Ferrari αισιοδοξεί ότι θα μπει στη μάχη Red Bull-McLaren στην Αυστρία
Το GP Αυστρίας θα αποκαλύψει την αληθινή δυναμική της μεγάλης εξέλιξης της Ferrari SF-24 από την Ίμολα και μετά, όπως αισιοδοξεί η Scuderia, ενόψει του αγωνιστικού τριημέρου σε μια πίστα που φέρεται να ταιριάζει αρκετά στο cavallino.
Η ομάδα του Μαρανέλο εκτιμά ότι η μεγάλη αναβάθμιση της SF-24, που παρουσιάστηκε στον αγώνα της Ίμολα, είναι πολύ πιο αποδοτική από ό,τι έδειξαν τα φτωχά αποτελέσματα της ομάδας στα δύο τελευταία GP, του Καναδά και της Ισπανίας - όπου φάνηκε να βρίσκεται πίσω όχι μόνο από τις Red Bull και McLaren, αλλά και από τη Mercedes.
Οι πληροφορίες από την Ιταλία αναφέρουν ότι η Scuderia αντιμετωπίζει προβλήματα σχετικά με το συσχετισμό των δεδομένων της SF-24 που προκύπτουν από την αεροσήραγγα, τον προσομοιωτή και εντέλει από την πίστα. Οι αλλαγές που έκανε η ομάδα στη Βαρκελώνη, βάσει του προσομοιωτή, δεν απέδωσαν στην πράξη.
Αυτό σημαίνει ότι η Ferrari δεν αμφιβάλλει για την ποιότητα και την αποδοτικότητα του πακέτου εξέλιξης της SF-24 που παρουσίασε το Μάιο στο GP της Ίμολα. Αυτό, άλλωστε, είναι κάτι που έχει σημειώσει και ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, που αισιοδοξεί ότι το cavallino θα είναι ανταγωνιστικό αυτό το τριήμερο (28-30/06) στο Σπίλμπεργκ της Αυστρίας.
Σε αυτή την προσπάθεια βοηθά τη Scuderia και το γεγονός ότι το Red Bull Ring έχει χάραξη που ταιριάζει στην SF-24: αργές στροφές που συνδέονται με μεγάλες ευθείες, και όχι πολλές γρήγορες και παρατεταμένες στροφές, όπου το ιταλικό μονοθέσιο υστερεί - όπως φάνηκε στη Βαρκελώνη.
Στις στροφές αυτές, μάλιστα, φέρεται να εμφανίστηκε από την SF-24 και πάλι το φαινόμενο του 'porpoising', των αναπηδήσεων με υψηλή ταχύτητα, που διαταράσσει την αεροδυναμική ισορροπία και κάνει το μονοθέσιο νευρικό και μη δεκτικό στις αλλαγές ρυθμίσεων.
Συνεπώς, η Scuderia βρίσκεται στους καταπράσινους λόφους της Στυρίας με την ελπίδα ότι θα καταφέρει να βρει λύσεις για τα παραπάνω προβλήματά της, και ότι θα επιβεβαιώσει την αποδοτικότητα της αναβάθμισης της Ίμολαα, με τη βοήθεια και της ευνοϊκής για εκείνη χάραξης της πίστας.
“Στη Βαρκελώνη πασχίσαμε πολύ και πέρσι”, είπε ο Κάρλος Σάινθ. “Οπότε εκεί βρίσκεται η ελπίδα μας, ότι εκείνη ήταν μια [κακή] πίστα για εμάς και ότι θα υπάρξουν άλλες στις οποίες θα είμαστε λίγο πιο ανταγωνιστικοί. Στις παρατεταμένες, συνεχόμενες στροφές δείχνουμε να πασχίζουμε.
Θυμάμαι ότι στην Αυστρία δεν είχαμε θέματα σχετικά με τα χαρακτηριστικά της πίστας, οπότε θεωρώ ότι θα είμαστε πιο ανταγωνιστικοί βάσει του τύπου των στροφών εκεί”, πρόσθεσε ο Ισπανός.
Ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ, συμπλήρωσε: “Στους τέσσερις τελευταίους αγώνες δεν αλλάξαμε το αυτοκίνητο δραστικά, που σημαίνει ότι [τα αποτελέσματα] οφείλονται περισσότερο στη χάραξη της πίστας, στις γόμες, στο θερμικό 'παράθυρο' λειτουργίας [των ελαστικών].
Πριν βγάλουμε συμπεράσματα, πρέπει να μείνουμε ήρεμοι, πρέπει να βλέπουμε κάθε αγώνα ξεχωριστά και στην Αυστρία θα έχουμε διαφορετική δομή [τον αγώνα Sprint], διαφορετική άσφαλτο, διαφορετικού τύπου στροφές, και πιθανότατα η εικόνα θα είναι εντελώς διαφορετική. Τίποτα δεν ισχύει για πάντα στην F1 σήμερα και δεν είναι ξεκάθαρο πια ότι μία ομάδα είναι καλύτερη από την άλλη”, τόνισε ο Γάλλος.