H Hyundai παρουσίασε το νέο i20 N Rally1 για το WRC 2024
Ελαφρύτερο, και -κυρίως- πιο αξιόπιστο, το νέο rallycar της Hyundai για το WRC της φετινής σεζόν αποκαλύφθηκε, με την επιγραφή “για τον Κρεγκ” [Μπριν] δίπλα στο σήμα της κορεατικής εταιρείας.
Με το νέο της i20 N Rally1 η Hyundai φιλοδοξεί να επιστρέψει στην κορυφή του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι μετά από δύο χρόνια κυριαρχίας της Toyota, και να κατακτήσει το πρώτο της πρωτάθλημα οδηγών με έναν εκ των Τιερί Νεβίλ ή Οτ Τάνακ.
Ο τελευταίος, πρωταθλητής του WRC το 2019 με την Toyota, επέστρεψε στο Αλτσενάου μετά από ένα χρόνο στην M-Sport Ford, όπου είχε οδηγηθεί έπειτα από τη ρήξη του με την παλιά διοίκηση της ομάδας. Τώρα θα συναντήσει στη Hyundai τον νέο της διευθυντή, Σιρίλ Αμπιτεμπούλ, ο οποίος ωστόσο έχει υποσχεθεί στους Νεβίλ και Τάνακ ίση μεταχείριση για τη διεκδίκηση του τίτλου του 2024.
Ο Βέλγος και ο Εσθονός δεν θα έχουν φέτος να αντιμετωπίσουν τον πρωταθλητή των δύο τελευταίων ετών Κάλε Ροβάνπερα, καθώς ο 23χρονος Φινλανδός επέλεξε φέτος να συμμετάσχει μόνο σε λίγους και επιλεγμένους αγώνες του WRC, προκειμένου να ξεκουραστεί από τα 15 διαδοχικά χρόνια αγωνιστικής πίεσης που χρειάστηκε για να φτάσει στην κορυφή των παγκόσμιων ράλι.
Πίσω στο νέο i20 N, η Hyundai έχει εργαστεί σημαντικά στον τομέα της αξιοπιστίας -που ήταν (και) πέρσι η ‘αχίλλειος πτέρνα’ του αυτοκινήτου- και έχει επίσης αφοσιωθεί και στη μείωση του βάρους του. Επίσης, σε συνεργασία με την Akrapovic, έχει εξελίξει το σύστημα εξάτμισης και γενικώς τη διαχείριση της θερμότητας της υβριδικής μονάδας ισχύος.
Έτσι, η γερμανική ομάδα φιλοδοξεί να πετύχει φέτος πολλές περισσότερες από τις δύο νίκες που κέρδισε πέρσι, σε σχέση με τις 9 της Toyota, κυρίως με τους Νεβίλ και Τάνακ, και ενδεχομένως και με κάποιον από τους Ντάνι Σόρδο, Εσαπέκα Λάπι και Αντρέας Μίκελσεν που θα εναλλάσσονται στο τρίτο i20 N Rally1 τη νέα σεζόν.
Η χρονιά αρχίζει στις 25-28 Ιανουαρίου 2024 με το Ράλι Μόντε Κάρλο, μετά από εκτενείς χειμερινές δοκιμές και των τριών εργοστασιακών ομάδων (Toyota, Hyundai, M-Sport Ford). Η M-Sport παρουσίασε τα νέα χρώματα του Ford Puma Rally1 πριν λίγες μέρες, και ετοιμάζει μια νέα πίσω πτέρυγα για το Μόντε, ενώ η Toyota αποκάλυψε το νέο GR Yaris Rally1 πριν τα Χριστούγεννα.
“Φέτος στοχεύουμε σε συχνότερες νίκες, που ελπίζουμε να τις πετύχουμε με τη φρεσκαρισμένη μας ομάδα οδηγών και με το βελτιωμένο Hyundai i20 N Rally1 Hybrid”, τόνισε ο Αμπιτεμπούλ. “Επίσης, δεδομένων των πραγμάτων στη σεζόν του 2024, πιστεύουμε ότι μπορούμε να διεκδικήσουμε και τον τίτλο οδηγών. Ο Οτ Τάνακ έχει αφήσει μια δουλειά στη μέση με την ομάδα, και μόλις αρχίσαμε να συζητάμε καταλάβαμε ότι έχουμε κοινό ενδιαφέρον να την τελειώσουμε.
Μαζί με τον Τιερί, έχουμε δύο οδηγούς ικανούς να κατακτήσουν τον τίτλο. Με το τρίτο μας αυτοκίνητο θέλαμε να επιβραβεύσουμε πληρώματα που νιώθαμε ότι άξιζαν την ευκαιρία, καθώς και τα τρία έχουν δείξει αφοσίωση στην ομάδα μαζί με εντυπωσιακή ταχύτητα και ικανότητα τα τελευταία χρόνια. Επιπλέον, έχουμε και το πλάνο μας για το 2025 και ‘26 που φιλοδοξούμε να τελεσφορήσουμε”, κατέληξε ο Γάλλος.