H Inmotec, η 13η ομάδα το 2010
Η ισπανική Inmotec διεκδικεί τη συμμετοχή της το 2010 στη μεγάλη κατηγορία
Η Inmotec εξελίσσει τη δική της μοτοσικλέτα, την Inmotec GPI 10 την οποία θα παρουσιάσουν με κάθε επιμότητα στη Βαλένθια στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς.
Ο αναβάτης Ιβάν Σίλβα έχει αναλάβει την εξέλιξη της. Αναφερόμενος στο πρωτότυπο της Inmotec, ο Σίλβα τόνισε " ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι αρκετά δυνατός και η μοτοσικλέτα εύκολη στην οδήγηση, ειδικά αν υπολογίσουμε το γεγονός ότι δεν έχει αγγίξει ακόμα το μέγιστο των δυνατοτήτων της. Το πλαίσιο είναι πραγματικά σταθερό και η μοτοσικλέτα ανταποκρίνεται γρήγορα στην αλλαγή κατεύθυνσης, είναι ευκίνητη και άκαμπτη. Ανυπομονώ να οδηγήσω ξανα τη μοτοσικλέτα και να την πιέσω πέρα από τα όρια της στις δοκιμές, έτσι για να δω πως θα αντιδράσει".
Το αρχηγείο της Inmotec βρίσκεται στην Παμπλόνα και στο επιτελείο βρίσκονται μηχανικοί που έχουν εργαστεί παλιότερα στο MotoGP.
Οι ομάδες των Άσπαρ Μαρτίνεθ και Ντάνιελ Επ είναι οι ρούκις που έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της. Στα χαρτιά υπάρχει και η πρόταση της FB Corse.
Ο αναβάτης Ιβάν Σίλβα έχει αναλάβει την εξέλιξη της. Αναφερόμενος στο πρωτότυπο της Inmotec, ο Σίλβα τόνισε " ο κινητήρας της μοτοσικλέτας είναι αρκετά δυνατός και η μοτοσικλέτα εύκολη στην οδήγηση, ειδικά αν υπολογίσουμε το γεγονός ότι δεν έχει αγγίξει ακόμα το μέγιστο των δυνατοτήτων της. Το πλαίσιο είναι πραγματικά σταθερό και η μοτοσικλέτα ανταποκρίνεται γρήγορα στην αλλαγή κατεύθυνσης, είναι ευκίνητη και άκαμπτη. Ανυπομονώ να οδηγήσω ξανα τη μοτοσικλέτα και να την πιέσω πέρα από τα όρια της στις δοκιμές, έτσι για να δω πως θα αντιδράσει".
Το αρχηγείο της Inmotec βρίσκεται στην Παμπλόνα και στο επιτελείο βρίσκονται μηχανικοί που έχουν εργαστεί παλιότερα στο MotoGP.
Οι ομάδες των Άσπαρ Μαρτίνεθ και Ντάνιελ Επ είναι οι ρούκις που έχουν επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της. Στα χαρτιά υπάρχει και η πρόταση της FB Corse.