X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

H Lancia ανακοίνωσε τη μεγάλη της επιστροφή στα ράλι

Lancia Ypsilon HF Rally4 LANCIA MEDIA

Τις ένδοξες ημέρες της στο WRC των δεκαετιών 1970-’90 αναβιώνει η Lancia, καθώς επιβεβαίωσε ότι θα γυρίσει στις Ειδικές Διαδρομές του πλανήτη με την αγωνιστική έκδοση της καινούριας Ypsilon HF.

Η εταιρεία του Τορίνου, που αναγεννιέται με τη βοήθεια του ομίλου Stellantis, παρουσίασε σήμερα (28/05) τη σπορ έκδοση HF της αμιγώς ηλεκτρικής Ypsilon, και μαζί επιβεβαίωσε ότι η έκδοση αυτή θα μετασχηματιστεί σε αγωνιστικό rallycar της κατηγορίας Rally 4 - για την επίσημη επιστροφή της Lancia στα ράλι.

Όλα τα νέα μοντέλα της Lancia θα έχουν και σπορ έκδοση HF (που σημαίνει High Fidelity, Υψηλή Αξιοπιστία), με το νέο έμβλημα “Lancia Corse HF” που παρουσιάστηκε παράλληλα με την Ypsilon HF. Με αυτό τον τρόπο, και με την επιστροφή της στα ράλι, η ιταλική εταιρεία μένει πιστή στο ένδοξο αγωνιστικό της παρελθόν - κατά το οποίο κατέκτησε 10 παγκόσμια πρωταθλήματα κατασκευαστών (1974-’76, 1983, 1987-’92) στο WRC.

Lancia Ypsilon HF Rally4 LANCIA MEDIA

Μεταξύ των ενδοξότερων rallycars της Lancia ήταν οι αγωνιστικές Delta και Delta Integrale με τις οποίες οι Γιούχα Κάνκουνεν και Μίκι Μπιαζιόν κέρδισαν τέσσερα πρωταθλήματα οδηγών την περίοδο 1987-’91. Νωρίτερα, οι Ιταλοί είχαν κατακτήσει τον τίτλο κατασκευαστών του 1983, στην εποχή των τερατωδών Group B, με τη θρυλική 037, ενώ οι τίτλοι της δεκαετίας του 1970 ήρθαν με τη μυθική Stratos.

Η αγωνιστική Lancia Ypsilon HF Rally4 δεν θα είναι ηλεκτρική, αλλά θα χρησιμοποιεί τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.2 Turbo που αποδίδει 212 ίππους. Όλα τα αυτοκίνητα της κατηγορία Rally 4 είναι εμπροσθοκίνητα. Η μετάδοση αποτελείται από μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Lancia Ypsilon HF Rally4 LANCIA MEDIA

Πρόκειται για ένα προσεκτικό βήμα της εταιρείας, που αξιοποιεί την τεχνογνωσία που έχει ο όμιλος Stellantis με τη συμμετοχή της Peugeot και της Opel στην κατηγορία Rally 4 - και μαζί τον ίδιο κινητήρα, το ίδιο κιβώτιο και την ίδια ανάρτηση που μοιράζονται και τα Peugeot 208 Rally4 και Opel Corsa Rally4.

H Ypsilon HF Rally4 θα συμμετέχει στην κατηγορία Rally 4, το τρίτο σκαλοπάτι κάτω από την κορυφαία κατηγορία Rally 1. Προς το παρόν δεν είναι γνωστό αν η Lancia έχει μακροχρόνια πλάνα να ανέβει στη Rally 1, ούτε έχει ανακοινωθεί η χρονική στιγμή που θα τη δούμε να κάνει τις πρώτες της δοκιμές.

TAGS WRC ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΡΑΛΙ LANCIA LANCIA YPSILON LANCIA RALLY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ