H McLaren θα είναι ακόμα ταχύτερη στο Μαϊάμι, αλλά στοχεύει στη Red Bull για το 2025
Μετά την εντελώς απρόσμενη δεύτερη θέση του Λάντο Νόρις στο GP της Κίνας, η McLaren έχει ετοιμάσει την πρώτη μεγάλη φετινή αναβάθμιση της MCL38 για το επερχόμενο GP του Μαϊάμι - “Σε 12 μήνες θα είμαστε σε θέση να μαχόμαστε με τη Red Bull για νίκες”, λέει ο Αντρέα Στέλλα.
Η ομάδα του Ουόκινγκ ξεκίνησε το πρωτάθλημα της Formula 1 κρατώντας χαμηλούς τόνους, με ένα αρχικό “βασικό” μονοθέσιο που θέλησε να καταλάβει εις βάθος πριν ξεκινήσει να το εξελίσσει με δύο ή τρία “πακέτα” αναβάθμισης που προγραμματίζει για τη συνέχεια της σεζόν.
Πριν έρθει το πρώτο από αυτά, στο Μαϊάμι, η McLaren κατέκτησε ήδη δύο θέσεις στο βάθρο με τον Λάντο Νόρις -στην Αυστραλία και στην Κίνα- μιας και έχει καθιερωθεί ως η τρίτη δύναμη του σπορ -πίσω από τις RBR, Ferrari και εμπρός από τη Mercedes- και ειδικά στη Σαγκάη επιδεικνύοντας εξαίρετη διαχείριση των ελαστικών σε ρυθμό αγώνα.
Πρόσφατα ο διευθυντής της McLaren F1 Αντρέα Στέλλα μίλησε για την αναβάθμιση που ετοιμάζει η ομάδα για το επερχόμενο GP του Μαϊάμι, λέγοντας ότι μπορεί φέτος υπό συγκεκριμένες συνθήκες να έρθουν ορισμένες περιστασιακές νίκες για την ομάδα.
Όμως, συμπλήρωσε ο Ιταλός, σε 12 μήνες, δηλαδή τη σεζόν του 2025, η McLaren μπορεί να είναι σε θέση να κερδίζει επί ίσοις όροις τη Red Bull Racing: “Φέτος φάνηκε σαν να χάνουμε έδαφος διότι κερδίσαμε τόσο πολύ πέρσι που η Red Bull είχε παύσει την εξέλιξη [του αυτοκινήτου της].
Σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, δείχνουν να βρισκόμαστε σε μια αρκετά δυνατή τροχιά. Αν συνεχίσουμε έτσι για τους επόμενους μήνες, γιατί όχι;” απάντησε ο Ιταλός σε ερώτηση αν η ομάδα του μπορεί να θέσει στόχο να κερδίσει την RBR.
Και συνέχισε: «Στόχος μου είναι να κλείσουμε την απόσταση από τον Μαξ. Θαυμάζω ιδιαίτερα όσα πετυχαίνει η Red Bull, και πιστεύω ότι δεν είναι εύκολο να κερδίζεις με τέτοια σταθερότητα. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί τα πράγματα να πάνε στραβά, παρότι το κάνουν να μοιάζει εύκολο.
Αυτό το λαμβάνουμε εμείς ως ένα επιπλέον κίνητρο. Κοιτάζουμε ως ένα βαθμό πως κάνουν τα πράγματα, αλλά η δική μου σκέψη είναι: πώς θα φτάσουμε κι εμείς εκεί;Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στο εργοστάσιο που αφοσιώνονται στα εξαρτήματα για την εξέλιξη [του μονοθεσίου] και πάντα αυτή ήταν μια μάχη εξέλιξης.
Είδαμε ήδη πως αυτοκίνητα όπως η Stake [Sauber] είχαν αναβαθμίσεις, η Haas είχε επίσης, και τώρα μπαίνουν σταθερά στο Q3. Αυτή είναι η αληθινή δουλειά στη Formula 1, να βελτιώνεις διαρκώς το αυτοκίνητο, κι αυτό είναι που πρέπει να κάνουμε”, κατέληξε ο Αντρέα Στέλλα.
Παράλληλα, και ο Λάντο Νόρις δήλωσε αισιόδοξος για όσα έρχονται στο εγγύς μέλλον από την ομάδα του, που θα τον βοηθήσουν (όπως και τον εξίσου ταλαντούχο Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη MCL38) να διεκδικήσει την πρώτη νίκη της καριέρας του μετά από 15 θέσεις του στο βάθρο.
“Δεν χτίζουμε τώρα την κεκτημένη μας ταχύτητα, είναι εδώ πολύ καιρό τώρα οπότε τίποτα δεν χρειάζεται να χτιστεί” είπε συγκεκριμένα ο Νόρις στο F1TV στην Κίνα. “Είχα εμπιστοσύνη στην ομάδα καιρό τώρα, είχα την πίστη ότι μπορούμε να βελτιωθούμε, και όντως βελτιωνόμαστε για μεγάλο χρονικό διάστημα. Συνεχίζουμε να το δείχνουμε, και έχουμε ορισμένα ωραία πράγματα που θα έρθουν στο Μαϊάμι. Οπότε η αισιοδοξία παραμένει”, κατέληξε ο 24χρονος Βρετανός.