FORMULA 1

H Mercedes θεωρεί ότι η W16 είναι αρκετά καλή για να καταδιώξει τη McLaren

MERCEDES AG

Η Mercedes F1 παραδέχθηκε ότι για πρώτη φορά στη σύγχρονη εποχή του ground effect ξεκίνησε τη σεζόν με ένα συγκροτημένο μονοθέσιο, με σταθερή απόδοση σε διαφορετικές πίστες και συνθήκες και με ευρύ ΄παράθυρο’ ρυθμίσεων – καθώς και ότι μπαίνει στο λυσσαλέο αγώνα εξέλιξης της W16 με καθαρό στόχο τους φετινούς τίτλους.

Χάρη το καλύτερο “ασημένιο βέλος” της τελευταίας τριετίας, ο Τζορτζ Ράσελ έχει καταφέρει με δύο θέσεις στο βάθρο να είναι για τα καλά μέσα στη μάχη του τίτλου μαζί με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι της McLaren, και τον Μαξ Φερστάπεν της Red Bull. Ο Βρετανός απέχει μόλις 9 βαθμούς από τον πρωτοπόρο Νόρις.

Κι ενώ πολλοί πίστευαν ότι το 2025 θα είναι μια μεταβατική σεζόν για την ομάδα του Μπράκλεϊ -μετά από τρία προβληματικά, δύστροπα και δυσνότητα μονοθέσια- προκειμένου να αφοσιωθεί ολοκληρωτικά στο εν λευκώ σχεδιασμένο μονοθέσιο του 2025, η Mercedes F1 τρέφει φιλοδοξίες για τη διεκδίκηση του φετινού τίτλου.

Μετά το GP Κίνας, 2ο της φετινής σεζόν, και βάσει των προβλημάτων της Red Bull και της Ferrari, ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ είπε ότι η ομάδα του είναι “ξεκάθαρα η δεύτερη ταχύτερη” αυτή τη στιγμή στη Formula 1 και ότι “δεν είμαστε πολύ μακριά” από τη McLaren.

Ο διευθυντής μηχανολογίας της Mercedes F1, Άντριου Σόβλιν MERCEDES AG

Και τώρα ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Άντριου Σόβλιν, επιβεβαίωσε ότι το Μπράκλεϊ εργάζεται πυρετωδώς για τον αγώνα εξέλιξης του φετινού της μονοθεσίου – με στόχο να μειώσει ως ένα βαθμό την -σαφή, αλλά όχι τεράστια- υστέρηση απόδοσης που τη χωρίζει από τη McLaren MCL39.

“Λοιπόν, έχουμε δείξει ότι έχουμε ένα μονοθέσιο που αποδίδει καλά σε διάφορετικές πίστες”, επιβεβαίωσε ο Βρετανός. “Αυτό που έχουμε δει επίσης, όμως, είναι ότι η McLaren είναι μάλλον η ομάδα που πρέπει να νικήσουμε.

Ο Μαξ είναι αρκετά γρήγορος. Η Ferrari σίγουρα δεν φαίνεται να είναι πολύ πίσω και έχει σταθεί λίγο άτυχη στους τελευταίους αγώνες. Έτσι, η μάχη στην κορυφή είναι αρκετά απρόβλεπτη.

Δουλεύουμε σκληρά για να φέρουμε αναβαθμίσεις στο μονοθέσιο, γιατί, όπως είπα, πιστεύουμε ότι πρέπει να κλείσουμε αυτό το κενό, ειδικά με τη McLaren”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

Κι ενόψει των τριών διαδοχικών αγώνων τα επόμενα ισάριθμα τριήμερα, σε Ιαπωνία, Μπαχρέιν και Σαουδική Αραβία, ο Σόβλιν συνέχισε: “Έχουμε τρεις πολύ συναρπαστικές πίστες μπροστά μας. Η Σουζούκα είναι φανταστική, ρέουσα, πολύ γρήγορη. Είναι η πρώτη φορά για τον Κίμι [Αντονέλι] εκεί, όμως, κι αυτή είναι μια αρκετά δύσκολη πρόκληση για έναν τόσο νεαρό οδηγό στον τρίτο του αγώνα. Αλλά ανυπομονεί να οδηγήσει εκεί.

Μετά πάμε στο Μπαχρέιν. Ξέρουμε το Μπαχρέιν γιατί έχουμε κάνει δοκιμές εκεί. Έχει τις δικές του προκλήσεις, αλλά ελπίζουμε τουλάχιστον να είμαστε στη μάχη για το βάθρο. Και ύστερα στη Σαουδική Αραβία. Είναι σιρκουί δρόμων. Αρκετά ομαλό. Και πάλι, έχει σχετικά καινούρια άσφαλτο, κάτι που κρύβει τις δικές του προκλήσεις. Τρεις πολύ διαφορετικές πίστες.

Και όταν θα έχουμε κάνει πέντε αγώνες, πιθανότατα θα έχουμε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα για την πραγματική ιεραρχία. Αλλά, όπως είπα, είναι συναρπαστικό να ξεκινάμε μια σεζόν με ένα μονοθέσιο που αποδίδει καλά, που οι οδηγοί απολαμβάνουν να οδηγούν. Είναι πολύ πιο προβλέψιμο, και ανυπομονούμε για τη συνέχεια”, κατέληξε ο Άντριου Σόβλιν.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ