X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

H νέα Honda RA107

Η νέα Honda RA107

Η Honda παρουσίασε επίσημα σήμερα στα ΜΜΕ τη νέα RA107 που θα δούμε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2007

Με την RA107 η ομάδα ελπίζει ότι θα "χτίσει" πάνω στην επιτυχία, η οποία της έφερε τη νίκη στο περσινό ουγγρικό γκραν πρι και την τέταρτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Πρώτος ο διευθυντής της Honda Νικ Φράι είπε:

"Είμαστε περήφανοι που σας παρουσιάζουμε ένα προϊόν άριστης συνεργασίας ανάμεσα στις εγκαταστάσεις της Honda στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιαπωνία. Μολονότι οι διαφορετικές σχεδιαστικές ομάδες έχουν εργαστεί στενά γι΄ αρκετά χρόνια, η RA107 είναι μια πραγματική διεθνής ομαδική προσπάθεια, η οποία περιλαμβάνει επικοινωνία, δυνατή ομαδική δουλειά και σπουδαίο ομαδικό πνεύμα ανά την υφήλιο.



Αυτή τη χρονιά στόχος μας είναι να "χτίσουμε" πάνω στο δεύτερο μισό της σεζόν του 2006 και της επιτυχούς περιόδου δοκιμών πριν από τα Χριστούγεννα, στη διάρκεια της οποίας πραγματοποιήσαμε περισσότερες δοκιμές από κάθε άλλη ομάδα. Σκοπεύουμε να επωφεληθούμε απο τη συνέχεια σε οδηγούς και προσωπικό σε θέσεις-"κλειδιά" για να πλησιάσουμε στην πραγματοποίηση των φιλοξοδιών μας για το παγκόσμιο πρωτάθλημα."



Ο Ρούμπενς Μπαρικέλο, δήλωσε για το νέο μονοθέσιο:



"Χθες είχαμε μια ενθαρρυντική πρώτη ημέρα δοκιμών με τη νέα RA107 εδώ στη Βαρκελώνη και οι πρώτες εντυπώσεις μου ήταν καλές", δήλωσε ο Βραζιλιάνος και μεταξύ άλλων συμπλήρωσε:

"Εχω εντυπωσιαστεί από το πόσο το αυτοκίνητο και η ομάδα έχουν εξελιχθεί στη διάρκεια της πρώτης χρονιάς μου εδώ και είναι ξεκάθαρο ότι η RA107 είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Η γεωμετρία του τιμονιού και της διεύθυνσης της RA107 είναι καλύτερα προσαρμοσμένη στα νέα ελαστικά της Bridgestone, δίνοντας μια καλή ισορροπία".



Ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας Σούχι Νακαμότο δήλωσε:

"Είμαστε απόλυτα ικανοποιημένοι απότις αρχικές ενδείξεις του μονοθεσίου κατά την πρώτη πλήρη μέρα των δοκιμαστικών της RA107."

"Ωστόσο υπάρχει ακόμη πολλή δουλειά που πρέπει να κάνουμε με σκοπό την περαιτέρω βελτίωση του αυτοκινήτου πάνω στην πίστα. Ωστόσο οι θετικές ενδείξεις από τα πρώτα δοκιμαστικά επιβεβαιώνουν το γεγονός ότι βρισκόμαστε στη σωστή κατεύθυνση."




Eλαφρύτερη


Η αλήθεια είναι ότι δεν έγινανα πολλές αλλαγές στο νέο μονοθέσιο της Honda. Πέρα από την αλλαγή των ελαστικών και τη στροφή προς την Bridgestone, η Ιαπωνική ομάδα έκανε ότι έπρεπε να κάνουν όλες οι ομάδες. Όπως για παράδειγμα, τα αυστηρότερα μέτρα ασφαλείας, με την FIA να είναι ακόμα πιο απιτητική πάνω σε αυτό το θέμα.

Αυτό για την ομάδα σχεδιασμού σήμαινε την ενδυνάμωση και του μονοθεσίου που έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση του βάρους του. Ωστόσο η Honda κατάφερε να το πετύχει αυτό χωρίς να αυξηθεί το βάρος του αυτοκινήτου, αλλά αντίθετα να μειωθεί, την ώρα που το αντίστοιχο νέο μονοθέσιο της Ferrari αύξησε το βάρος του κατά 10 κιλά για να συμβαδίσει με τους νέους κανονισμούς.













TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ