X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

H πρόκληση του Ogier και η μεγάλη ευκαιρία της M-Sport (Ford)

Το όνειρο του Malcolm Wilson έγινε πραγματικότητα με την ομάδα του να εξασφαλίζει τις υπηρεσίες του κορυφαίου οδηγού των τελευταίων ετών στο WRC.

Ο Sebastien Ogier θα ηγηθεί των προσπαθειών της M-Sport στο Πρωτάθλημα του 2017 οδηγώντας το νέο FordFiesta WRC , σε μια χρονιά ιδιαίτερα σημαντική για σπορ καθώς αλλάζει άρδην η εικόνα -και όχι μόνο- των αγωνιστικών επαναφέροντας κατά κάποιο τρόπο το πνεύμα του θρυλικού Group B .

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Ο 33χρονος Γάλλος αποτελούσε τον διακαή πόθο του Wilson που είχε προσπαθήσει στο παρελθόν να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του. Και να τώρα που οι συνθήκες τα έφεραν έτσι ώστε οι δρόμοι τους να συναντηθούν.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΝΕΟ "ΟΠΛΟ" ΤΟΥ SEBASTIEN OGIER (PHOTOS+VIDEO)

Παρτενέρ του θα είναι ο Εσθονός Ott Tanak που θα έχει στο πλευρό του νέο συνοδηγό, τον Martin Järveoja. Ο 29χρονος οδηγός προέρχεται από μια αρκετά καλή σεζόν έχοντας τερματίσει δύο φορές δεύτερος και σημειώσει τον καλύτερο χρόνο σε 30 χωμάτινες ειδικές διαδρομές. Έχει περάσει αρκετό χρόνο στο μπάκετ του νέου Fiesta WRC γράφοντας πολλάχιλιόμετρα δοκιμών.

Για τον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή και έναν εκ των κορυφαίων, βάσει στατιστικής τουλάχιστον, όλων των εποχών, πρόκειται για μια τεράστια πρόκληση. Το να επαναφέρει την Ford στο δρόμο των επιτυχιών θα είναι τεράστια επιτυχία, καθώς ο ιστορικός κατασκευαστής τα τελευταία χρόνια έχει μείνει χωρίς νίκη.

FOR LIMITED PUBLICATION USAGE ONLY! PLEASE CREDIT TO WWW.JMSPHOTOGRAPHIC.CO.UK IF USED. ALL RIGHTS RESERVED JONATHAN & RYAN SUTER - JMSPHOTOGRAPHIC. ANY UNAUTHORISED USE IN ANY WAY WILL INCUR A £450 FEE PER IMAGE PER USE!

Πρέπει να γυρίσουμε το χρόνο πίσω στο 2012 και το Ράλι Μ. Βρετανίας για να βρούμε πλήρωμα της Ford στην πρώτη θέση αγώνα (Jari-Matti Latvala) και αυτό, όπως και να το κάνουμε, αποτελεί πλήγμα για μια παραδοσιακή δύναμη του χώρου με φανατικούς φίλους ανά τον κόσμο.

Ο Ogier αναλαμβάνει μια δύσκολη αποστολή. Δε μπορούμε να τη χαρακτηρίσουμε επικίνδυνη από την άποψη ότι το σπορ μπαίνει σε νέα εποχή, οπότε όλοι ξεκινούν από το ίδιο σημείο. Εκτός αυτούδεν υπάρχει πλέον η Volkswagen, η κραταιά δύναμη των τελευταίων ετών που σάρωσε τους τίτλους τα τελευταία χρόνια. Υπάρχει βέβαια το ενδεχόμενο κάποια ιδιωτική ομάδα να εξασφαλίσει τα νέα Polo R WRC τα οποία γνωρίζει πολύ καλά ο Γάλλος, αλλά αυτό απ' ότι φαίνεται δεν τον ανησυχεί ιδιαίτερα.

FOR LIMITED PUBLICATION USAGE ONLY! PLEASE CREDIT TO WWW.JMSPHOTOGRAPHIC.CO.UK IF USED. ALL RIGHTS RESERVED JONATHAN & RYAN SUTER - JMSPHOTOGRAPHIC. ANY UNAUTHORISED USE IN ANY WAY WILL INCUR A £450 FEE PER IMAGE PER USE!

Για την M-sport και κατ' επέκταση τη Ford, αυτή η προσθήκη αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για να επιστρέψει σε πρωταγωνιστικό ρόλο και να εμπλουτίσει το παλμαρέ της το οποίο κοσμούν μέχρι στιγμής τρία Πρωταθλήματα κατασκευαστών (1979, 2006, 2007) και ένα οδηγών (1981, Ari Vatanen). Εξάλλου με 82 νίκες είναι ο δεύτερος πιο πολυνίκης κατασκευαστής στην ιστορία του WRC, πίσω από τη Citroen που φιγουράρει στην κορυφή της σχετικής λίστας με 96.

'Να φέρουμε τη Ford και πάλι στην κορυφή'

« Έχουμε νέα γενιά αγωνιστικών και νέα ομάδα. Είναι βέβαιο ότι θα είναι μια συναρπαστική σεζόν», σχολίασε ο Ogier που από το 2008 οπότε και έκανε το ντεμπούτο του στο WRC έχει πανηγυρίσει τέσσερα συνεχόμενα Παγκόσμια Πρωταθλήματα, 38 νίκες, 56 παρουσίες στο βάθρο και 475 νίκες σε ειδικές διαδρομές.

« Δεν απέχουμε πολύ από τη στιγμή που θα παραταχθούμε στην εκκίνηση του πρώτου αγώνα στο Monte Carlo και έχουμε πολύ δουλειά μπροστά μας καθώς δεν έχουμε περάσει αρκετό χρόνο στο μπάκετ του Fiesta WRC. Θα δώσουμε όμως τον καλύτερό μας εαυτό για να είμαστε πανέτοιμοι. Γνωρίζουμε καλά τις προκλήσεις και μπορώ να δω πόσο 'πεινασμένος' είναι ο Malcolm και η ομάδα του για επιτυχία. Ανυπομονώ να δουλέψω με την M-Sport και θα σίγουρα ο στόχος μας είναι να τους επαναφέρουμε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου».

Ο Γάλλος είχε την ευκαιρία να οδηγήσει το νέο Fiesta WRC στα τέλη του περασμένου Νοέμβρη στην Ουαλία σε μια προσπάθειά του επικεφαλής της M-Sport να τον δελεάσει και να τον πείσει να αποδεχθεί την πρόταση της ομάδας του. Ήταν ένα ρίσκο καθώς ο Ogier δοκίμασε και το αγωνιστικό της Toyota, ενώ παράλληλα υπήρχε η φήμη ότι γίνονται κινήσεις από ιδιώτες ώστε να μπορέσουν να εξασφαλίσουν τα νέα VW Polo R WRC.

« Πηγαίνουμε στον πρώτο αγώνα της χρονιάς έχοντας το Νο1 στις πόρτες του Fiesta WRC και διαθέτοντας το πιο δυνατό δίδυμο οδηγών εδώ και χρόνια. Είναι περιττό να πούμε το πόσο ενθουσιασμένοι είμαστε. Πιστεύουμε ότι έχουμε κατασκευάσει ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο και είμαστε στην καλύτερη θέση που θα μπορούσαμε να βρεθούμε σε αυτήν την συναρπαστική νέα εποχή», λέει πανευτυχής ο Malcolm Wilson που υπερέβαλλε εαυτόν για να μπορέσει να εξασφαλίσει τις υπηρεσίες του Ogier.

« Ποτέ δεν έκρυψα το πόσο πολύ ήθελα να δουλέψω με τον Sebastien και τον Julien και είναι φανταστικό που τους έχουμε στην ομάδα. Εργαστήκαμε εξαιρετικά σκληρά για να εξασφαλίσουμε τις υπηρεσίες τους και πιστεύουν ότι το Fiesta WRC είναι το αυτοκίνητο με το οποίο μπορούν με τον καλύτερο τρόπο να υπερασπιστούν τον τίτλο τους», πρόσθεσε.

« Με τον Ott δίπλα του είμαστε έτοιμοι για μια 'κολασμένη' σεζόν. Ο Ott είχε μια πολύ εντυπωσιακή σεζόν όντας πολύ σταθερός. Έχει παίξει τεράστιο ρόλο στην εξέλιξη του νέου αυτοκινήτου και είμαι βέβαιος ότι η πρώτη του νίκη δεν είναι μακριά».

Ο Ott Tanak δεν κρύβει τον ενθουσιασμό του ενόψει της νέας σεζόν ευελπιστώντας πως θα πάρει επιτέλους την πρώτη του νίκη στο WRC.

« Έκανα αρκετές δοκιμές με το νέο Fiesta WRC και είναι ένα πελώριο βήμα προς τα εμπρός. Είναι η πρώτη φορά που έβαλα το χέρι μου στην εξέλιξη ενός ολοκαίνουργιου αγωνιστικού και ήταν εξαιρετικό να δουλεύεις με τους μηχανικούς. Έχω μεγάλη ιστορία με την M-Sport. Ξέρουν πως να κατασκευάζουν ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο και όλοι έχουμε εργαστεί μαζί για να δημιουργήσουμε κάτι που ελπίζουμε πως θα είναι αρκετά ξεχωριστό. Θα είναι μια πραγματικά πολύ ενδιαφέρουσα χρονιά και όλη η ομάδα ανυπομονεί να πετύχει τους στόχους που έχει θέσει. Είναι εξαιρετικό που έχουμε τον Seb και τον Julien στην ομάδα μας. Διαθέτουν μεγάλη εμπειρία και νομίζω ότι όλοι μας μπορούμε να μάθουμε από αυτούς. Είχαμε κάποιες εξαιρετικές μάχες μαζί τους φέτος και είμαι σίγουρος ότι θα συνεχίσουμε και το 2017. Έχει τόσο μεγάλες δυνατότητες αυτή η ομάδα», λέει ο Εσθονός και προσθέτει: « Η δύναμη είναι τρελή και κάθε σπιθαμή του αυτοκινήτου έχει επανασχεδιαστεί. Στην αρχή σκέφτηκα ότι η αύξηση της ιπποδύναμης θα έκανε την οδήγησή του μπελά, αλλά οι μηχανικοί έχουν κάνει τόσο καλή δουλειά. Όλα τα εξαρτήματα δένουν αρμονικά και χαρίζουν τρομερό έλεγχο».

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ CAR AND DRIVER

Χειμερινό Ράλλυ του Classic Microcars Club
Τι θα επιλέξει ο Ogier;
Το πνεύμα του Group B γυρίζει
TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ