X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

H Renault πούλησε και μένει

Renault

Η Renault παρέμεινε, παραχωρώντας το 75% των μετοχών στην εταιρεία Genii Capital

Πρόκειται για μία εταιρεία επενδύσεων με έδρα το Λουξεμβούργο που ειδικεύεται στις νέες τεχνολογίες και ο άνθρωπος που κινεί τα νήματα είναι ο 37χρονος Ζεράρ Λόπες, ένας από τους πρώτους επενδυτές στο Skype.
H Renault παραχώρησε στη Genii Capital το αρχηγείο της ομάδας στο Ίνστον της Μεγάλης Βρετανίας και θα παρέχει κινητήρες πιθανότατα για δύο χρόνια. Ο Λόπες είχε αφήσει να εννοηθεί ότι δεν θα προχωρήσει σε αλλαγές στο δυναμικό. Υποθέτουμε λοιπόν ότι τιμ μάνατζερ θα παραμείνει ο Μπομπ Μπελ και τεχνικός διευθυντής ο Τζέιμς Άλισον.

Ωστόσο η Genii Capital δεν έχει (μελλοντικά) κανένα δικαίωμα στο εργοστάσιο που κατασκευάζονται οι κινητήρες στο Βιρί Σατιγιόν.

Σύμφωνα με το γαλλικό Τύπο, η γαλλική εταιρεία που "μαστίζεται" από οικονομικά προβλήματα, ενώ και η εικόνα της επλήγη από το σκάνδαλο της Σιγκαπούρης προτίμησε να πουλήσει την αγωνιστική ομάδα, από το να ξοδέψει χρήματα για να διακόψει τη λειτουργία της επιχείρησης.

Δεν διαθέται πλέον τα κεφάλαια για να διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο στο σπορ. Ας μη ξεχνάμε ότι είναι η πρώτη ομάδα που πήρε νίκη με τούρμπο κινητήρα (το 1979 στη Ντιζόν) και κατέκτησε δύο πρωταθλήματα οδηγών με τον Φερνάντο Αλόνσο (2005-06).

Οι διαπραγματεύσεις διήρκεσαν αρκετό καιρό γιατί οι Γάλλοι ήθελαν να βεβαιωθούν ότι ο Λόπες που σπούδασε στο πανεπιστήμιο του Μαϊάμι και μιλάει επτά γλώσσες (!), δεν αντιπροσώπευε το πρόσωπο-βιτρίνα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει ο Φλάβιο Μπριατόρε για να πάρει τον έλεγχο.

Ο Λόπες είναι ένας φιλόδοξος επιχειρηματίας που διαθέτει δική του εταιρεία τηλεοπτικών δικαιωμάτων και εταιρεία μάνατζμεντ νέων οδηγών (Gravity) με γνωστότερο τον αναβάτη των 125cc, Σιμόνε Κόρσι. Απολαμβάνει δε την εμπιστοσύνη του Μπέρνι Έκλεστοουν και ίσως αυτό είναι το σημαντικότερο.

Εν τω μεταξύ ο μοναδικός οδηγός της ομάδας, ο Ρόμπερτ Κουμπίτσα ζήτησε, μέσω του μάνατζερ του, να μάθει πληροφορίες για τη συμφωνία της Renault με την Genii Capital. O Πολωνός οδηγός είχε δώσει τα χέρια με τους Γάλλους πριν παραχωρηθεί η ομάδα.

Ο Κουμπίτσα μπορεί να οδηγήσει το θέμα στα άκρα, αν θέλει να πάει στη Mercedes σε περίπτωση που δεν προχωρήσει η υπόθεση του Μίκαελ Σουμάχερ.

Τέλος, η Renault θα συνεχίσει να προμηθεύει τη Red Bull Racing με κινητήρες το 2010 , όπως ανακοινώθηκε την Τετάρτη (16/12).
















TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ