X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Historic Acropolis Regularity Rally 2024: Ανακατατάξεις στην κορυφή

Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος, Lancia Beta Coupe 1974 HISTORIC ACROPOLIS RALLY / PRESS OFFICE

Από έντονο συναγωνισμό και μάχες στην κορυφή χαρακτηρίστηκε το δεύτερο σκέλος στην κατηγορία Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Στην κορυφή ανέβηκαν οι Βάσος Θεοδοσίου-Κωνσταντίνος Πιπέρος με τη Lancia Beta Coupe του 1974.

Το σκέλος του Σαββάτου ήταν το πιο απαιτητικό του αγώνα, με 10 Ειδικές Δοκιμασίες Ακριβείας. Τα πληρώματα εκκίνησαν την προσπάθειά τους το πρωί από την Αρχαία Ολυμπία, διήλθαν από τη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου, πέρασαν από το Μεσολόγγι και κατέληξαν στη Ναύπακτο όπου πραγματοποιήθηκε η ανασυγκρότηση. Στη συνέχεια πέρασαν από το Τειχείο, τη Μηλιά και έπειτα από το νυχτερινό πέρασμα από την Αγία Ευθυμία, κατέληξαν στην Ιτέα, όπου και διανυκτέρευσαν.

Αλλαγή σκυτάλης στην κορυφή, με τους Βάσο Θεοδοσίου-Κωνσταντίνο Πιπέρο να τίθενται επικεφαλής με τη Lancia Beta Coupe του 1974, με συνολικά 78.8 βαθμούς ποινής. Το δίδυμο ανέβηκε τέσσερις θέσεις στο δεύτερο σκέλος και θα προσπαθήσει να διατηρήσει την πρωτοπορία και την τρίτη ημέρα του αγώνα, την Κυριακή.

Να ανακτήσουν την πρωτοπορία του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις θα επιδιώξουν στη συνέχεια οι δεύτεροι γενικής Harald Hekerle-Brigitte Schneider (82.5 β.π.) με BMW E10 2002 Touring του 1973, οι οποίοι δεν μπόρεσαν να αντισταθούν στην πίεση των πρωτοπόρων.

Τρίτοι σκαρφάλωσαν οι Βούλγαροι, Georgi Andonov-Yordanka Andonova με 90.4 βαθμούς ποινής, έχοντας στα χέρια τους ένα Volvo 244 GLE του 1979, οι οποίοι νιώθουν καυτή την ανάσα των Ιωάννη Κατσαούνη-Μαθιού Μανσόλα. Το πλήρωμα που οδηγεί ένα Volkswagen Golf I του 1979 έχει συγκεντρώσει 90.7 βαθμούς ποινής και θα επιδιώξει να ανεβεί για άλλη μια φορά στο βάθρο των νικητών του αγώνα.

Με ένα Morris Mini του 1968, οι Γιώργος Γεωργακόπουλος-Τάσος Δούρος είναι πέμπτοι με 94.1 βαθμούς ποινής, ακολουθούμενοι από τους Τούρκους Πρωταθλητές στη χώρα τους, Selim Bacioglu-Handan Bacioglu με Mercedes Benz 230/4 του 1975, έχοντας συγκεντρώσει 105.9 βαθμούς ποινής.

Δύο θέσεις στη γενική κατάταξη κέρδισαν το Σάββατο οι Ιάκωβος Μελανίτης-Ανδρέας Πιταράκης με Ford Escort RS2000 MKV (108.7 β.π.), με τους Χρήστο Τσιόγκα-Σωτήρη Κολλιόπουλο με Ford Escort MKI του 1968 και 116.8 βαθμούς ποινής να είναι στην ένατη θέση.

Την πρώτη δεκάδα συμπληρώνουν οι Δημήτρης Καλογεράς-Χρήστος Διαμαντόπουλος με Renault 5 Alpine Turbo του 1982 και συνολικά 121.2 βαθμούς ποινής. Οι Τριαντάφυλλος Μαργέτης-Μαρία Μαργέτη (BMW E28 518i/1984) και Αριστοτέλης Νινιός-Στέλιος Βουδούρης (BMW E28 528i/1984) ακολουθούν.

Έχασαν αρκετές θέσεις το Σάββατο οι μέχρι πρότινος δεύτεροι στη γενική κατάταξη, Βέλγοι Christian Crucifix-Jennifer Hugo που έχουν στα χέρια τους ένα Peugeot 205 του 1985, με τους περσινούς νικητές του αγώνα, Αθανάσιο Ντζουμάνη-Βασίλειο Τσομπανίδη να είναι στη 14η θέση γενικής με μία Alfa Romeo Spider S2 του 1972. Μια θέση πιο πίσω βρίσκονται οι Γιώργος Κανελλόπουλος-Νικόλαος Κριτσίκης με το νεότερο αυτοκίνητο του αγώνα, μία Toyota Celica TS του 2000.

Το πρόγραμμα του τρίτου και τελευταίου σκέλους του αγώνα απαρτίζεται από 7 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας. Τα πληρώματα θα εκκινήσουν το πρωί από την Ιτέα και θα διέλθουν από τα Πεντεόρια Φωκίδας, το Λευκαδίτι, την Καλοσκοπή, τη Βίνιανη και το Προσήλιο και θα καταλήξουν στην Ιτέα, όπου θα διεξαχθεί ο τερματισμός του αγώνα και οι Απονομές.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του αγώνα (https://historicacropolis.gr/category/regularity) και στον Ηλεκτρονικό Πίνακα Ανακοινώσεων (https://webapp.sportity.com/channel/ACRHIST24RE) είναι διαθέσιμες όλες οι πληροφορίες για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, ενώ στα κοινωνικά δίκτυα της διοργάνωσης μπορείτε να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα του αγώνα.

Χορηγοί του αγώνα είναι η SEAJETS, η Avis Car Rental, η Clevermedia.gr, η SP tableware και η Superfast Ferries.

Πολύτιμη βοήθεια στους οργανωτές παρέχουν η Περιφέρεια Αττικής, η Περιφερειακή Ενότητα Βοιωτίας και η Περιφερειακή Ενότητα Φωκίδας. Στο πλευρό του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, βρίσκονται επίσης, ο Δήμος Αθηναίων, ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λεβαδέων, ο Δήμος Δελφών, ο Δήμος Ορχομενού, ο Δήμος Αλιάρτου, ο Δήμος Ναυπάκτου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας.

Χορηγός επικοινωνίας είναι η Cosmote TV, η οποία τα τελευταία χρόνια δίνει το παρών σε όλες τις διοργανώσεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού στη χώρα μας.

[Δελτίο Τύπου]

TAGS MOTORSPORTS ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ