Η 3η θέση ήταν αρκετή για Ολυμπιακό
Η 3η θέση στον 1o αγώνα του Μανί - Κουρ έφερε τον Ολυμπιακό 5ο στη γενική κατάταξη
Ο Βαν Ντερ Ντριφτ εκκίνησε από την τρίτη θέση του grid, ύστερα από την εξαιρετική του εμφάνιση στις κατατακτήριες δοκιμές.
Κατά την εκκίνηση η ελληνική ομάδα είχε επαφή με τον Μαξ Βίσελ, όταν ο πιλότος της Βασιλείας επιχείρησε να προσπεράσει. Ο πιλότος του Ολυμπιακού βρέθηκε σε μια στιγμή τέταρτος, αλλά κατάφερε να ανακτήσει την αρχική του θέση του από τα pits stops.
H Μίλαν με την Τότεναμ πάλεψαν για την πρώτη θέση, αλλά η ιταλική ομάδα κατάφερε να πάρει πρώτη την καρό σημαία, με τον Γκρεγκ Ντόλμπι της αγγλικής ομάδας να ακολουθεί.
Τον "χτύπησε" η ατυχία
Στο δεύτερο αγώνα το γνωστό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν επέτρεψε στον ελληνικό σύλλογο να αγωνιστεί μέχρι το τέλος, γεγονός που του στέρησε και τη συμμετοχή του στο μεγάλο τελικό. Ενώ, μόλις 8 μονοθέσια ολοκλήρωσαν τον αγώνα, αφού υπήρχαν πολλές συγκρούσεις και αναπάντεχα προβλήματα.
Παρά την ατυχία αυτή, ο Ολυμπιακός ανέβηκε μία θέση στη γενική κατάταξη, συνεχίζοντας την εξαιρετική χρονιά στο πρωτάθλημα της Super League Formula. Χαρακτηριστικό ήταν το ατύχημα του Μπουρντέ, του οποίου οι τροχοί κόλλησαν, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο της Λιόν να πέσει πάνω σε αυτό της Πόρτο και της Μπορντό. Αυτή η κατάσταση προκάλεσε ένταση στα pits κατά την αποχώρηση των τριών πιλότων.
Πρώτος στο δεύτερο αγώνα τερμάτισε ο Μαξ Βίσελ της Βασιλείας, με την ομάδα της Ρόμα και της Άντερλεχτ να τον ακολουθούν.
Νικητής του Μεγάλου Τελικού και του επάθλου των 100.000€ αναδείχθηκε ο Γέλμεν Μπούρμαν με το μονοθέσιο της Μίλαν. Την δεύτερη θέση και το έπαθλο των 75.000€ κατέκτησε ο Ντάβιντε Ριγκόν της Άντερλεχτ, ενώ ο Μαξ Βίσελ της Βασιλείας συμπλήρωσε το βάθρο και αποκόμισε το έπαθλο των €50.000.
Ο πιλότος του Ολυμπιακού δήλωσε μετά τον αγώνα:
"Ξεκινήσαμε πολύ καλά στις ελεύθερες δοκιμές. Είχαμε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, παρά το γεγονός ότι οδηγούσα για πρώτη φορά το μονοθέσιο σε αυτήν την πίστα. Στο δεύτερο σκέλος κάναμε κάποιες ρυθμίσεις, όμως δεν μας βοήθησαν να βελτιώσουμε τους χρόνους μας. Στους κατατακτήριους όμως βρήκαμε το ιδανικό στήσιμο και καταφέραμε να φτάσουμε στον ημιτελικό.
Στον πρώτο αγώνα δημιουργήθηκε ένα συμβάν με τον Μαξ ( Βίσελ ) το οποίο θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, όμως τελικά δεν είχε άσχημες επιπτώσεις για εμάς και πετύχαμε ένα ακόμη podium. Δυστυχώς στον δεύτερο αγώνα, είχα από την αρχή πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων όπως και στο Assen. Είναι κρίμα γιατί σίγουρα
θα μπορούσα να είχα βρεθεί στον Μεγάλο Τελικό, ειδικά μετά την εξέλιξη που είχε ο αγώνας".
Αναλυτικά η βαθμολογία του πρωταθλήματος:
1. Τότεναμ 250
2. Μίλαν 196
3. Άντερλεχτ 183
4. Βασιλεία 174
5. Ολυμπιακός 151
6. Ρόμα 145
7. Φλαμένγκο 139
8. Σπόρτινγκ 122
9. Πόρτο 118
10. Λίβερπουλ 115
11. Σεβίγια 106
12. Ατλέντικο Μαδρίτης 106
13. Λιόν 81
14. Μπορντό 81
15. Γαλατάσαράι
16. Κορίνθιανς 76
17. Γκουοάν 54
18. Αϊντχόφεν 42
Κατά την εκκίνηση η ελληνική ομάδα είχε επαφή με τον Μαξ Βίσελ, όταν ο πιλότος της Βασιλείας επιχείρησε να προσπεράσει. Ο πιλότος του Ολυμπιακού βρέθηκε σε μια στιγμή τέταρτος, αλλά κατάφερε να ανακτήσει την αρχική του θέση του από τα pits stops.
H Μίλαν με την Τότεναμ πάλεψαν για την πρώτη θέση, αλλά η ιταλική ομάδα κατάφερε να πάρει πρώτη την καρό σημαία, με τον Γκρεγκ Ντόλμπι της αγγλικής ομάδας να ακολουθεί.
Τον "χτύπησε" η ατυχία
Στο δεύτερο αγώνα το γνωστό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων δεν επέτρεψε στον ελληνικό σύλλογο να αγωνιστεί μέχρι το τέλος, γεγονός που του στέρησε και τη συμμετοχή του στο μεγάλο τελικό. Ενώ, μόλις 8 μονοθέσια ολοκλήρωσαν τον αγώνα, αφού υπήρχαν πολλές συγκρούσεις και αναπάντεχα προβλήματα.
Παρά την ατυχία αυτή, ο Ολυμπιακός ανέβηκε μία θέση στη γενική κατάταξη, συνεχίζοντας την εξαιρετική χρονιά στο πρωτάθλημα της Super League Formula. Χαρακτηριστικό ήταν το ατύχημα του Μπουρντέ, του οποίου οι τροχοί κόλλησαν, με αποτέλεσμα το μονοθέσιο της Λιόν να πέσει πάνω σε αυτό της Πόρτο και της Μπορντό. Αυτή η κατάσταση προκάλεσε ένταση στα pits κατά την αποχώρηση των τριών πιλότων.
Πρώτος στο δεύτερο αγώνα τερμάτισε ο Μαξ Βίσελ της Βασιλείας, με την ομάδα της Ρόμα και της Άντερλεχτ να τον ακολουθούν.
Νικητής του Μεγάλου Τελικού και του επάθλου των 100.000€ αναδείχθηκε ο Γέλμεν Μπούρμαν με το μονοθέσιο της Μίλαν. Την δεύτερη θέση και το έπαθλο των 75.000€ κατέκτησε ο Ντάβιντε Ριγκόν της Άντερλεχτ, ενώ ο Μαξ Βίσελ της Βασιλείας συμπλήρωσε το βάθρο και αποκόμισε το έπαθλο των €50.000.
Ο πιλότος του Ολυμπιακού δήλωσε μετά τον αγώνα:
"Ξεκινήσαμε πολύ καλά στις ελεύθερες δοκιμές. Είχαμε τον τρίτο καλύτερο χρόνο, παρά το γεγονός ότι οδηγούσα για πρώτη φορά το μονοθέσιο σε αυτήν την πίστα. Στο δεύτερο σκέλος κάναμε κάποιες ρυθμίσεις, όμως δεν μας βοήθησαν να βελτιώσουμε τους χρόνους μας. Στους κατατακτήριους όμως βρήκαμε το ιδανικό στήσιμο και καταφέραμε να φτάσουμε στον ημιτελικό.
Στον πρώτο αγώνα δημιουργήθηκε ένα συμβάν με τον Μαξ ( Βίσελ ) το οποίο θα μπορούσε να είχε αποφευχθεί, όμως τελικά δεν είχε άσχημες επιπτώσεις για εμάς και πετύχαμε ένα ακόμη podium. Δυστυχώς στον δεύτερο αγώνα, είχα από την αρχή πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων όπως και στο Assen. Είναι κρίμα γιατί σίγουρα
θα μπορούσα να είχα βρεθεί στον Μεγάλο Τελικό, ειδικά μετά την εξέλιξη που είχε ο αγώνας".
Αναλυτικά η βαθμολογία του πρωταθλήματος:
1. Τότεναμ 250
2. Μίλαν 196
3. Άντερλεχτ 183
4. Βασιλεία 174
5. Ολυμπιακός 151
6. Ρόμα 145
7. Φλαμένγκο 139
8. Σπόρτινγκ 122
9. Πόρτο 118
10. Λίβερπουλ 115
11. Σεβίγια 106
12. Ατλέντικο Μαδρίτης 106
13. Λιόν 81
14. Μπορντό 81
15. Γαλατάσαράι
16. Κορίνθιανς 76
17. Γκουοάν 54
18. Αϊντχόφεν 42