X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTORSPORTS

Η αντεπίθεση του ευρωπαϊκού Νότου!

Το πρωτάθλημα τελείωσε με τα κύπελα των τριών κύριων κατηγοριών να ταξιδεύουν προς τις μεσογειακές χώρες αλλάζοντας τα στατιστικά δεδομένα.

Το 2004 το παγκόσμιο πρωτάθλημα Enduro γύρισε σελίδα ενοποιώντας τα δίχρονα με τα τετράχρονα και μειώνοντας τις κατηγορίες από πέντε σε τρεις: την Ε1 («μικρά» δίχρονα και τετράχρονα) την Ε2 (δίχρονα 250cc και τετράχρονα 450cc) και την Ε3 (μεγάλα δίχρονα και τετράχρονα).

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΘΟΔΩΡΗΣ ΕΡΜΗΛΙΟΣ

Από τότε μέχρι και το 2015 τέσσερις μόλις εταιρείες (ΚΤΜ/Husaberg, Husqvarna, Honda και Yamaha) είχαν πάρει τους 35 από τους 36 τίτλους ενώ φέτος συνέβη η μεγάλη ανατροπή και καμία από αυτές δεν πήρε πρωτάθλημα σε αυτές τις κατηγορίες!

H γαλλική Sherco μπορεί να μετράει μόλις μια δεκαπενταετία ζωής αλλά φέτος ξεκίνησε δυνατά ήδη από τη μεταγραφική περίοδο, παίρνοντας τον Matthew Phillips από την ΚΤΜ. Ο 23χρονος Αυστραλός όχι μόνο πήρε επτά νίκες και τον τίτλο στην κατηγορία Ε2 αλλά κέρδισε και την νέα κατηγορία EnduroGP που θεσμοθετήθηκε φέτος ως ξεχωριστό έπαθλο για τη γενική.

Στην Ε1 για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά ο Φινλανδός Eero Remes στέφθηκε πρωταθλητής στη σέλα του τετράχρονου EN 250Fi της ιταλικής ΤΜ. Ξεκινώντας τη χρονιά με ένα εντυπωσιακό σερί εννέα νικών δεν άφησε πολλά περιθώρια στους διώκτες του χαρίζοντας τον τρίτο συνολικά παγκόσμιο τίτλο Enduro στο εργοστάσιο του Pesaro.

Απόλυτη επικράτηση της ιταλικής Beta είχαμε στην Ε3 όπου δύο δίχρονες RR 300 κέρδισαν τους δεκαπέντε από τους δεκαέξι αγώνες. Στις σέλες τους ήταν ο 22χρονος Βρετανός Steve Holcombe που κέρδισε τον πρώτο του παγκόσμιο τίτλο και πίσω του ο Johnny Aubert που ξεκίνησε εντυπωσιακά τη χρονιά αλλά στη συνέχεια έχασε έδαφος και περιορίστηκε στη δεύτερη θέση. Οι δύο αναβάτες μαζί με τον Alex Salvini (5ς στην E2) χάρισαν στην Beta και τον τίτλο των Κατασκευαστών στη γενική κατάταξη.

Τον τίτλο στην κατηγορία Junior κέρδισε η Honda με τον 23χρονο Giacomo Redondi που λίγο έλειψε να πετύχει το απόλυτο σερί των 16 νικών σε 16 αγώνας αλλά τερμάτισε δεύτερος, την δεύτερη μέρα του τελευταίου αγώνα της χρονιάς.

Η 31χρονη Laila Sanz με ΚΤΜ πήρε τον πέμπτο της τίτλο στο Παγκόσμιο Enduro, στην κατηγορία γυναικών, συμπληρώνοντας την πλούσια συλλογή της που περιέχει εκτός των άλλων και δέκα παγκόσμιους τίτλους Trail!

Στην κατηγορία Youth (μέχρι 20 ετών αναβάτες με δίχρονες μοτοσυκλέτες 125cc) o Jack Edmondson (γιος του τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Paul) κατέκτησε τον πρώτο του τίτλο παίρνοντας στη σέλα του ΚΤΜ 125EXC εννέα νίκες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ CAR AND DRIVER:

Χτυποκάρδια... πριν τα θρανία
Ο απολογισμός της Michelin για το Misano
Πρωταθλητής ο μικρός Περιστεράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ