X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ

Η απάντηση του ΟΔΙΕ

ΟΔΙΕ

Ο πρόεδρος του ΟΔΙΕ, κύριος Κώστογλου εξέδωσε ανακοίνωση-απάντηση σε σχέση με τα όσα συνέβησαν στη Συν. Τύπου

Η ανακοίνωση είναι μια απάντηση στις κατηγορίες των ιδιοκτητών αλόγων που εξέφρασαν ανοιχτά την ανησυχία τους για την επιβάρυνση των ίππων. Με τον ΟΔΙΕ να διαβεβαιώνει πως δεν υπάρχει λόγος ανυσηχίας και να τεκμηριώνει με το καλύτερο τρόπο πως όλα τα μέτρα έχουν ληφθεί.
Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΟΔΙΕ:



"Σε απάντηση της ερώτησης του κ. Νάσου Αλευρά, σχετικά με τη διεξαγωγή του 54ου Ράλλυ Ακρόπολις στις εγκαταστάσεις του Ιπποδρόμου Αθηνών, θα θέλαμε να αναφέρουμε τα εξής:

1. Ο Υφυπουργός Αθλητισμού, εποπτεύων φορέας της ΟΔΙΕ Α.Ε. και των ιπποδρομιακών φορέων, γνωρίζει την απόφαση της διοίκησης του Ιπποδρόμου και συμφωνεί με αυτή.

2. Τα επίπεδα θορύβου των αγωνιστικών αυτοκινήτων καθορίζονται από τον Κανονισμό Διεξαγωγής Ράλλυ της Παγκόσμιας Οργάνωσης Αυτοκινήτου (FIA). Πιο συγκεκριμένα, στο παράρτημα J, άρθρο 3.6. του κανονισμού αναφέρεται … "ακόμα και στις ειδικές προβλέψεις για ένα γκρουπ αυτοκινήτων που επιτρέπει την αντικατάσταση της εργοστασιακής εξάτμισης, τα αυτοκίνητα που συμμετέχουν σε ανοιχτό αγώνα αυτοκινήτων θα είναι πάντα εφοδιασμένα με εξάτμιση που θα υπόκειται στις νομοθεσίες της χώρας που διεξάγεται ο αγώνας".

Αξίζει να αναφερθεί ότι τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται καθημερινά για την συντήρηση του στίβου του ιπποδρόμου δημιουργούν αντίστοιχο θόρυβο με τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και τα άλογα δεν έχουν δείξει καμία ενόχληση. Επιπλέον, σε επίσημη δοκιμή που έλαβε χώρα το Νοέμβριο του 2006 παρουσία εκπροσώπων της Ένωσης Προπονητών Δρομώνων Ίππων και του ΟΔΙΕ δεν παρατηρήθηκε κανένα πρόβλημα στην συμπεριφορά των ίππων, κάτι που έχει πιστοποιηθεί εγγράφως και από τους προαναφερθέντες φορείς.

Η σύμβαση με την ΕΛΠΑ πραγματοποιήθηκε μετά την παραπάνω πιστοποίηση. Παράλληλα, από τον Νοέμβριο έως και σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες …. δοκιμές χωρίς ποτέ να δημιουργηθεί πρόβλημα στους ίππους. Τέλος, σχετικά με την διασφάλιση του αγωνιστικού χώρου του ιπποδρόμου, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι το Ράλλυ θα διεξαχθεί στην λεγόμενη "αλάνα" και όχι στον αγωνιστικό χώρο του ιπποδρόμου. Παράλληλα, έχει προβλεφθεί ειδική προστασία του αγωνιστικού στίβου με την τοποθέτηση ειδικής επικάλυψης στην αλάνα, σε όλα τα σημεία που απαιτούνται.









Πιστεύουμε ότι αυτές οι αντιδράσεις αποτελούν μεμονωμένες περιπτώσεις που εκφράζουν μια ανησυχία που θα απαντηθεί με την άρτια διεξαγωγή του 54ου Ράλλυ Ακρόπολις στις εγκαταστάσεις μας".




TAGS ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ