Η αυτοκρατορία αντεπιτίθεται
Άνετη νίκη του Χάμιλτον στη Σιγκαπούρη. Στους 15 βαθμούς η διαφορά του Μπάτον από το Μπαρικέλο
Τρελά πανηγύρια στο γκαράζ της Toyota με τον Τίμο Γκλοκ να τερματίζει δεύτερος, ισοφαρίζοντας την καλύτερη εμφάνιση στην καριέρα του. Ο περσινός νικητής Φερνάντο Αλόνσο ήταν τρίτος στο πρώτο φετινό του πόντιουμ.
Mε εξαίρεση μία δυσλειτουργία του KERS στους πρώτους γύρους, την ύπαρξη της οποίας αρνήθηκε αργότερα, ο Χάμιλτον δεν αντιμετώπισε προβλήματα. Ακόμα και όταν η είσοδος του αυτοκινήτου ασφαλείας του στέρησε τη μεγάλη διαφορά που είχε "χτίσει", ο οδηγός της McLaren έπιασε ξανά δουλειά και πήρε τη δεύτερη νίκη του φέτος. Ευνοήθηκε βέβαια και από τις αναποδιές του Νίκο Ρόσμπεργκ και του Σεμπάστιαν Φέτελ.
Όποιος μιλάει γερμανικά, τιμωρείται!
Τόσο ο Ρόσμπεργκ, όσο και ο Φέτελ έδειξαν μεγάλο ενθουσιασμό στο pit-lane και τιμωρήθηκαν! Ο Ρόσμπεργκ που κέρδισε μία θέση (από 3ος, 2ος) στην εκκίνηση είδε τις ελπίδες του για το βάθρο να εξανεμίζονται, όταν πάτησε τη γραμμή στην έξοδο του pit-lane στο δεύτερο ανεφοδιασμό.
Στην ίδια μοίρα και ο Φέτελ που δούλεψε πολύ για να βρεθεί δεύτερος πίσω από τον Χάμιλτον και να ρίχνει τη διαφορά στα 0.7 δευτερόλεπτα, αλλά πρώτα έχασε χρόνο πίσω από το Μπαρικέλο, στη συνέχεια υπερέβη το όριο ταχύτητας στο pit-lane και το κακό τρίτωσε όταν "έσπασε" το διαχύτη του. Ο νεαρός Γερμανός επέμεινε παρά την κακοτυχία του, να διεκδικεί κάτι καλύτερο και τερμάτισε τέταρτος.
Το πρωτάθλημα... τελείωσε για τον έτερο οδηγό της Red Bull, Μαρκ Ουέμπερ που είχε έξοδο στον 46ο γύρο, αφού νικήθηκε από τα φρένα του. Σκληρός αγώνας για την εταιρεία της Red Bull, μιας και τα δύο μονοθέσια της Toro Rosso εγκατέλειψαν και μάλιστα στον ίδιο γύρο.
"Ποιά καταστροφή, κύριε Μπρον;"
Ο επικεφαλής της Brawn GP, Ρος Μπρον είχε χαρακτηρίσει καταστροφική την εμφάνιση των οδηγών του στις δοκιμές. Στον αγώνα η Θεά Τύχη ευνόησε τους οδηγούς του παρά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν με τα φρένα στο μεγαλύτερο Grand Prix της σεζόν.
Ο Μπάτον εκμεταλεύτηκε στο έπακρο τα προβλήματα των υπολοίπων και με γρήγορα pit stops και δίχως ρίσκο, αναρριχήθηκε από την 11η θέση στην εκκίνηση στην 5η. Ο Μπαρικέλο τον πλησίασε στους τελευταίους γύρους, όμως δεν είχε αρκετό χρόνο μπροστά του για να τον προσπεράσει.
Ο Βραζιλιάνος πάντως ρώτησε τον μηχανικό του αν προλαβαίνει. Δεν θα εγκαταλείψει τη μάχη και οι τρεις επόμενοι αγώνες θα είναι ιδιαιτέρως "θερμοί" στο στρατόπεδο της Brawn GP. Ο Μπάτον όμως δύσκολα θα χάσει τον τίτλο! Η Brawn GP έχει τη δυνατότητα να "καθαρίσει" τον τίτλο των κατασκευαστών την επόμενη Κυριακή (4/10) στη Σουζούκα.
Ο ουρανός άστραψε και βρόντηξε αλλά η καταιγίδα δεν επισκέφθηκε την πίστα εν ώρα αγώνα. "Θερμό" επεισόδιο είχαμε και ανάμεσα στον Άντριαν Σούτιλ με το Νικ Χάιντφελντ. Ο πρώτος έπεσε πάνω στο δεύτερο. Πραγματικά άτυχος ο Χάιντφελντ που ξεκίνησε από τo pit-lane γιατί η ομάδα του δεν υπολόγισε σωστά τα βάρη στο μονοθέσιο του και είδε το σερί των συνεχόμενων τερματισμών του να σταματάει στους 41 αγώνες.
H τελική κατάταξη:
1.Λιούις Χάμιλτον McLaren Mercedes 1:56:06.337
2.Τίμο Γκλοκ Toyota +9.634
3.Φερνάντο Αλόνσο Renault +16.624
4.Σεμπάστιαν Φέτελ Red Bull Renault +20.261
5.Τζένσον Μπάτον Brawn Mercedes +30.015
6.Ρούμπενς Μπαρικέλο Brawn Mercedes +31.858
7.Xέικι Κοβαλάινεν McLaren Mercedes +36.157
8.Ρόμπερτ Κούμπιτσα BMW Sauber +55.054
9.Καζούκι Νακατζίμα Williams Toyota +59.777
10.Κίμι Ράικονεν Ferrari +58.892
11.Νίκο Ρόσμπεργκ Williams Toyota +59.777
12.Γιάρνο Τρούλι Toyota +1:13.009
13.Tζιανκάρλο Φιζικέλα Ferrari +1:19.890
14.Βιταντόνιο Λιούτσι Force India Mercedes +1:33.502
Eγκατέλειψαν:
Χάιμε Αλγκουερσουάρι Toro Rosso Ferrari 48ος γύρος
Σεμπαστιάν Μπουεμί Toro Rosso Ferrari 48ος γύρος
Μαρκ Ουέμπερ Red Bull Renault 46ος γύρος
Άντριαν Σούτιλ Force India Mercedes 24ος γύρος
Νικ Χάιντφελντ BMW Sauber 20ος γύρος
Ρομέν Γκροσζάν Renault 4ος γύρος
Βαθμολογία οδηγών:
1.Τζένσον Μπάτον 84
2.Ρούμπενς Μπαρικέλο 69
3.Σεμπάστιαν Φέτελ 59
4.Μαρκ Ουέμπερ 51.5
5.Κίμι Ράικονεν 40
6.Λιούις Χάμιλτον 37
7.Νίκο Ρόσμπεργκ 30.5
8.Φερνάντο Αλόνσο 26
Βαθμολογία κατασκευαστών:
1.Brawn Mercedes 153
2.Red Bull Renault 110.5
3.Ferrari 62
4.McLaren Mercedes 59
5.Τoyota 46.5
6.Williams Toyota 30.5
7.Renault 26
8.BMW Sauber 21