X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Η Ducati πάτησε... χιόνι

Χέιντεν-Στόνερ (παρουσίαση)

Η Ducati παρουσίασε την ολοκαίνουργια GP10. Παρών ο Φερνάντο Αλόνσο (videos)

Οι δύο αναβάτες της ομάδας, οι πρώην παγκόσμιοι πρωταθλητές Κέισι Στόνερ και Νίκι Χέιντεν πόζαραν δίπλα στο νέο τους "όπλο" παρέα με το γενικό διευθυντή Κλάουντιο Ντομενικάλι και το νέο αγωνιστικό διευθυντή/οδηγό δοκιμών Βίτο Γκουαρέσκι.
Σε μία προσπάθεια να ξεπεράσει την M1 της Yamaha, οι Ιταλοί εγκατέλειψαν τη screamer σειρά ανάφλεξης και επέστρεψαν στον κινητήρα big bang, ώστε να έχει η μοτοσικλέτα περισσότερη πρόσφυση και να είναι ευκολότερη στις ρυθμίσεις.

Πριν βγει η παρέα για να ποζάρει στους φωτογράφους στο χιόνι, ο Ντομενικάλι εξήγησε ότι οι μηχανικοί σχεδίασαν το κινητήρα από την αρχή, προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των νέων κανονισμών (σ.σ. αντιστοιχούν έξι κινητήρες για κάθε αναβάτη).

Τέλος, εν συγκρίσει με τη GP9, η GP10 έχει διαφορετικό φέρινγκ, ενώ έγιναν διορθωτικές κινήσεις και στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.

Ο Στόνερ δεν έκρυψε την ανησυχία του σχετικά με τον big bang κινητήρα και έχρισε το Βαλεντίνο Ρόσι ως το μεγάλο αντίπαλο του, καθώς θεωρεί ότι ο Χόρχε Λορένθο είναι ευκολότερος αντίπαλος για να διαβάσει.

Η εκδήλωση Wroom διοργανώνεται από τη Marlboro, βασική χορηγό τόσο της Ferrari, όσο και της Ducati.

Παρόντες στην παρουσίαση ήταν ο νέος οδηγός της Ferrari, ο Φερνάντο Αλόνσο και το "αφεντικό" της F1, ο Μπέρνι Έκλεστοουν. Κι αν ο τελευταίος απέφυγε να ανέβει πέρυσι στη μοτοσικλέτα, δεν κρατήθηκε φέτος και "σκαρφάλωσε" με τη βοήθεια του Αλόνσο, καθότι κοντός.

Με τα αποκαλυπτήρια της Ducati ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του πρωταθλήματος. Καλή χρονιά λοιπόν!

H συνέντευξη Τύπου της Ducati:



H GP10 πρωταγωνιστεί και κλέβει τις εντυπώσεις: :







Ο Φερνάντο Αλόνσο άλλαξε επάγγελμα:






















TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ