X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η δυσαρέσκεια του Λεκλέρ πίσω από την απομάκρυνση του μηχανικού του, Τσάβι Μάρκος

Ο Σαρλ Λεκλέρ μετά τον τερματισμό του GP Μαϊάμι 2024 SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Ferrari ανακοίνωσε ότι ο Τσάβι Μάρκος παύθηκε από το ρόλο του επικεφαλής μηχανικού του Σαρλ Λεκλέρ και μεταφέρθηκε σε άλλο τομέα της Scuderia, και οι πρώτες πληροφορίες από το Μαρανέλο αναφέρουν ότι ο Μονεγάσκος έκανε σαφή τη δυσαρέσκειά του για τη συνεργασία τους μετά τα δύο τελευταία GP στην Κίνα και το Μαϊάμι.

Η προβληματική επικοινωνία του Λεκλέρ με τον Μάρκος κατά τη διάρκεια των δύο αυτών αγώνων της Formula 1 βρίσκεται πίσω από την απόφαση της Scuderia να μεταθέσει τον δεύτερο σε άλλο τομέα της ομάδας, σύμφωνα με την ιταλική εφημερίδα La Repubblica.

Όπως γράφει το δημοσίευμα, ο Λεκλέρ δεν έμεινε ικανοποιημένος από τον τρόπο που έγινε η διαχείριση του αγώνα του στο Μαϊάμι από τον επικεφαλής μηχανικό του. Αυτό ήρθε σε συνέχεια μιας προβληματικής συνομιλίας που είχαν οι δύο κατά τη διάρκεια του GP της Κίνας, κατά την οποία ο Μάρκο επανειλημμένα ζητούσε από τον Λεκλέρ να αλλάξει στη γραμμή του στις στροφές 7 και 8 της Σαγκάης.

Συγκεκριμένα, ο Μάρκος ζητούσε από τον Μονεγάσκο στο τέλος του αγώνα στην Κίνα να ακολουθεί την “αρχική” του γραμμή στις στροφές αυτές, ώστε να κάνει κάποιες συγκρίσεις. Ο Λεκλέρ δεν καταλάβαινε τι εννοούσε και τον ρώτησε δύο φορές – λέγοντας στη δεύτερη “τι στο διάβολο σημαίνει αυτό;”. Η απάντηση του μηχανικού του ήταν “απλά ξέχνα το, είναι ο τελευταίος γύρος”.

Ο πρώην, πλέον, επικεφαλής μηχανικός του Σαρλ Λεκλέρ, Τσάβι Μάρκος Πάδρος SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Οι Λεκλέρ - Μάρκος είχαν βιώσει προβλήματα στην επικοινωνία τους και στο παρελθόν, ειδικά στο πρώτο μισό του 2022 που η Scuderia και ο Μονεγάσκος έτρεφαν βλέψεις κατάκτησης του τίτλου. Η επικοινωνία αυτή έφερε ορισμένες ντροπιαστικές στρατηγικές αποφάσεις.

Η συνεργασία των δύο έχει τις ρίζες της στο 2019, που ο Μάρκος κλήθηκε στο Μαρανέλο από τη Sauber, και παρότι έκτοτε μεσολάβησαν πέντε σεζόν, η “χημεία” άρχισε να χαλάει από το 2022 - και δεν έφτιαξε ποτέ. Τη θέση του Μάρκος θα πάρει ο Μπράιαν Μπότσι -που βρίσκεται ήδη μία δεκαετία στη Scuderia- από το ερχόμενο GP της Ίμολα (17-19/05).

Πολλοί πιστεύουν ότι ο χρονισμός της αλλαγής του επικεφαλής μηχανικού του Λεκλέρ δεν ήταν και ο καλύτερος, καθώς στην Ίμολα η Ferrari θα παρουσιάσει την εκτεταμένη αναβάθμιση της SF-24, με την οποία ελπίζει να κλείσει την απόστασή της από τη Red Bull. Κι έτσι οι Λεκλέρ και Μπότσι, που συνεργάζονταν εδώ και καιρό μιας κι ο δεύτερος ήταν στην ομάδα μηχανικών του Μονεγάσκου, θα πρέπει να βρουν άμεσα έναν αποτελεσματικό κώδικα επικοινωνίας στα GP.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 SCUDERIA FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ