FORMULA 1

Η επιστροφή του Λιούις

Η επιστροφή του Λιούις

Ο Χάμιλτον γύρισε στην πολ ποζίσιον μετά από τέσσερις μήνες, στη Μόντσα, με έναν επιβλητικό γύρο έναντι του αντιπάλου του για τον τίτλο Νίκο Ρόσμπεργκ. Σε παράταξη οι δύο Mercedes, Williams και McLaren.

Στην κορυφή της εκκίνησης μετά από τη Βαρκελώνη, το Μάιο, επέστρεψε ο Λιούις Χάμιλτον που κατέκτησε με έναν εξαιρετικό γύρο -κατά σχεδόν τρία δέκατα ταχύτερο του ομολόγου του στη Mercedes Νίκο Ρόσμπεργκ- την πολ ποζίσιον του GP Ιταλίας, 13ου φετινού αγώνα της Formula 1.

Δείτε πώς εξελίχτηκε η μάχη για την pole position στη μάχη της Μόντσα.

O Άγγλος σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του στην προτελευταία του προσπάθεια και ολοκλήρωσε τον τελευταίο του γύρο με σχετική άνεση, καθώς έμαθε ότι λίγο νωρίτερα ο Νίκο Ρόσμπεργκ βελτίωσε μεν το χρόνο του, αλλά όχι αρκετά για να πάρει την πολ ποζίσιον.

Τις δύο επόμενες σειρές στην εκκίνηση κατέλαβαν οι δύο Williams με τους Βάλτερι Μπότας και Φελίπε Μάσα και οι δύο McLaren με τους Κέβιν Μάγκνουσεν (έναν από τους ελάχιστους που βελτίωσαν το χρόνο τους στο τέλος) και Τζένσον Μπάτον. Έτσι, με τα έξι πρώτα μονοθέσια να έχουν κινητήρα της Mercedes, αποδείχθηκε πόσο πολύ ευνοεί το πλεόνασμα ισχύος η πίστα της Μόντσα.

Οριακά, ο Φερνάντο Αλόνσο κέρδισε τη μάχη με τις δύο Red Bull των Σεμπάστιαν Φέτελ και Ντάνιελ Ρικιάρντο, όμως σίγουρα η 7η θέση δεν ήταν αυτή στην οποία ήλπιζαν οι τιφόζι. Έτσι, αποδείχθηκε ότι στις ελεύθερες δοκιμές η Ferrari έκανε κυρίως γύρους εντυπωσιασμού, με λίγα καύσιμα.

Τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα για τον Κίμι Ράικονεν, ο οποίος με εμφανή προβλήματα πρόσφυσης της Ferrari F14 T (ίσως και με πρόβλημα ταχείας θέρμανσης των δύο σκληρότερων ελαστικών της Pirelli) δεν κατάφερε να προκριθεί καν στη δεκάδα, και περιορίστηκε στην 12η θέση.

Ο Φινλανδός, όμως, θα εκκινήσει από την 11η διότι ο Ντάνιιλ Κβίατ της Toro Rosso, που βρίσκεται μπροστά του, θα δεχθεί ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση διότι χρησιμοποίησε τον έκτο του κινητήρα φέτος - ενώ οι κανονισμοί προβλέπουν μόνο πέντε για όλη τη σεζόν.

GP ΙΤΑΛΙΑΣ 2014

ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:24.109

2. Ρόσμπεργκ (Mercedes) +0.274

3. Μπότας (Williams-Mercedes) +0.588

4. Μάσα (Williams-Mercedes) +0.756

5. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) +1.205

6. Μπάτον (McLaren-Mercedes) +1.270

7. Αλόνσο (Ferrari) +1.321

8. Φέτελ (Red Bull-Renault) +1.327

9. Ρικιάρντο (Red Bull-Renault) +1.600

10. Πέρεθ (Force India-Mercedes) +1.835

-----------------------------------------------------------------

11. Κβίατ (Toro Rosso-Renault) 1:26.070

12. Ράικονεν (Ferrari) 1:26.110

13. Βερν (Toro Rosso-Renault) 1:26.157

14. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:26.279

15. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:26.588

16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:26.692

-----------------------------------------------------------------

17. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:27.520

18. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:27.632

19. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:27.671

20. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:27.738

21. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:28.247

22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:28.562

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ