X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η F1 στα χέρια των Αμερικανών!

SHANGHAI, CHINA - APRIL 12: Cars line up on the grid before the Formula One Grand Prix of China at Shanghai International Circuit on April 12, 2015 in Shanghai, China. (Photo by Clive Mason/Getty Images) GETTY IMAGES

Στα χέρια του Αμερικανού μεγιστάνα της καλωδιακής τηλεόρασης, John C. Malone, πέρασε η Formula 1 με το κόστος του deal να φθάνει τα 4.4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Μια από τις πιο κερδοφόρες επιχειρήσεις σε παγκόσμια κλίμακα, αλλάζει χέρια με το κόστος του deal να φθάνει τα 4.4 δισεκατομμύρια δολάρια.

Η Formula 1, το σπορ που τις τελευταίες δεκαετίες έχει εξελιχθεί σε μηχανή παραγωγής δολαρίων, άλλαξε ιδιοκτησιακό καθεστώς με τον Bernie Ecclestone να δίνει τη σκυτάλη στην εταιρεία Liberty Media του Αμερικανού μεγιστάνα της καλωδιακής τηλεόρασης, John C. Malone.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Όπως ανακοινώθηκε επίσημα, ο Ecclestone θα συνεχίσει να βρίσκεται στο τιμόνι "για τουλάχιστον 2-3 χρόνια ακόμα", μιας και είναι ο... κλειδοκράτορας της Formula 1, αυτός που γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα πως λειτουργεί το σπορ-επιχείρηση.

Άλλωστε, στη διάρκεια των τελευταίων δεκαετιών ο 85χρονος δαιμόνιος Βρετανός επιχειρηματίας έχει μετατρέψει την F1 σε μια επιχείρηση με ετήσιο τζίρο που προσεγγίζει τα 1.9 δισ. δολάρια.

Η Liberty Media, η μεγαλύτερη στον κόσμο που ασχολείται με τα ΜΜΕ και την επικοινωνία, με δραστηριότητα σε 30 χώρες της Ευρώπης, της Νότιας Αμερικής και της Καραϊβικής, είναι, επίσης, ιδιοκτήτρια της ομάδας μπέιζμπολ Atlanta Braves.

Η πολυεθνική εταιρεία, της οποίας, επίσης, ανήκει το Sirius XM Radio, η Live Nation Entertainment Company, μερίδιο της Viacom, της Time Warner, της Barnes & Noble και άλλων, θα αποκτήσει άμεσα τον έλεγχο του 18,7% των μετοχών, και με το υπόλοιπο ποσοστό της όταν κλείσει η συμφωνία το πρώτο τρίμηνο του 2017.

Ο Chase Carey, εκτελεστικός αντιπρόεδρος της 21th Century Fox, θα διοριστεί πρόεδρος της Φόρμουλα Ενα, με τον Εκλστοουν να παραμένει στη θέση του. Η Liberty Media θα δώσει 1.1 δις δολάρια σε μετρητά, 138 εκατομμύρια δολάρια σε μετοχές της και 351 εκατομμύρια δολάρια σε «exchangeable debt», ένα τύπο υβριδικού χρεογράφου που μπορεί να μετατραπεί σε μετοχές της εταιρείας από την εταιρεία έκδοσης, την Formula 1. Ακόμα, θα πληρώσει 4,1 δις δολάρια του τρέχοντος χρέους της F1.

Μετά την ολοκλήρωση της συμφωνία, η Liberty Media προτίθεται να αλλάξει το όνομά του ομίλου εταιρειών, «Formula One Group», που είναι υπεύθυνες για την προώθηση του πρωταθλήματος. Η CVC, σημερινή μεγαλομέτοχος της F1 καθώς έχει το 63,4% των μετοχών, θα μετονομαστεί, με το όνομα που θα επιλέξει η νέα ιδιοκτήτρια, αλλά δεν θα έχει δικαίωμα ψήφου.

Ο Ecclestone μόνος του κατέχει το 5,3% και η εταιρία του «Bambino Trust» 8,5%, και θα βάλει στους τραπεζικούς του λογαριασμούς το ποσό των 1.07 δις.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ CAR AND DRIVER:

Ο απολογισμός της Pirelli για τη Monza
Video: Η πρώτη νίκη του Rosberg στο "ναό"
GP Ιταλίας - RACE: O Rosberg νικητής στο 1-2 της Mercedes
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ