X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Ferrari αισιοδοξεί για τη Μόντσα με την εξέλιξη της SF-24 -Βασέρ: "Δεν είμαστε στη F1 για να τερματίζουμε τρίτοι"

Ο διευθυντής της Scuderia Ferrari, Φρεντ Βασέρ, στο περιθώριο του GP Ολλανδίας 2024 ANTONIN VINCENT / DPPI / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Μετά το “μικρό θαύμα” στην Ολλανδία, όπου κατέκτησε με τον Σαρλ Λεκλέρ απρόσμενα την τρίτη θέση στο βάθρο κερδίζοντας τη μία από τις δύο McLaren, η Scuderia ταξιδεύει στην πατρίδα της με την αισιοδοξία ότι οι αναβαθμίσεις που προγραμματίζει για το GP Ιταλίας (30/8-1/9) θα τη βοηθήσουν να γίνει και πάλι πρωταγωνίστρια της Formula 1.

Στο χθεσινό GP του Ζάντβορτ η Ferrari και ο Λεκλέρ έκαναν το undercut στον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes και στον Όσκαρ Πιάστρι της McLaren στο πρώτο τους πιτ-στοπ - και μοναδικό, με εξαίρεση τον Ράσελ που έκανε και δεύτερο προς το τέλος, όταν πλέον είχε απωλέσει οριστικά τη θέση του βάθρου.

Έτσι, το cavallino βρέθηκε μπροστά και από τους δύο, και στα υπόλοιπα 2/3 του αγώνα εμφάνισε εξαιρετική -και απροσδόκητη, ακόμα και από την ίδια τη Ferrari- διαχείριση της σκληρής γόμας ώστε ο Λεκλέρ περίτεχνα να διατηρήσει την τρίτη θέση - παρότι ο Πιάστρι βγήκε από το καθυστερημένο του πιτ-στοπ με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά.

Οι άνθρωποι της Scuderia από την Πέμπτη έλεγαν ότι αυτό θα ήταν ένα δύσκολο τριήμερο για εκείνους, και επιβεβαιώθηκαν στις ελεύθερες δοκιμές του Ζάντβορτ - όπως και στις κατατακτήριες, όπου ο Λεκλέρ περιορίστηκε στην 6η θέση και ο Κάρλος Σάινθ αποκλείστηκε από το Q2.

Τότε ο Μονεγάσκος δήλωσε ότι “θα χρειαστεί ένα θαύμα για να ανέβουμε στο βάθρο”, αλλά αυτό το θαύμα εντέλει ήρθε, χάρη στην απρόσμενη απόδοση της SF-24 σε ρυθμό αγώνα. Ο Λεκλέρ κατάφερε όντως να ανέβει στο βάθρο, πίσω από τους Λάντο Νόρις και Μαξ Φερστάπεν, ενώ ο Σάινθ από την 11η θέση της εκκίνησης έφτασε στην 5η στον τερματισμό.

Αυτό το αποτέλεσμα δίνει μια ισχυρή ψυχολογική ώθηση στη Scuderia ενόψει του αγώνα της πατρίδας της, αυτό το τριήμερο στη Μόντσα της Ιταλίας. Πέραν της ψυχολογίας, όμως, η ομάδα του Μαρανέλο θα καρπωθεί εκεί και μια σημαντική αναβάθμιση της SF-24 που ετοιμάζει από τον Ιούλιο.

Ο Φρεντ Βασέρ με τους μηχανικούς και το μονοθέσιο του Σαρλ Λεκλέρ στην εκκίνηση του GP Ολλανδίας 2024 FLORENT GOODEN / DPPI / SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Δεδομένου ότι η Μόντσα έχει μεγάλες ευθείες και γρήγορες στροφές, κύριος στόχος των αναβαθμίσεων είναι να επιλύσουν το πρόβλημα των αναπηδήσεων του μονοθεσίου που προκάλεσε το νέο δάπεδο που εισήγαγε η Ferrari στην SF-24 τον Ιούνιο, στο GP της Βαρκελώνης.

Πριν από τον αγώνα [της Ολλανδίας] δεν ήμασταν και τόσο αισιόδοξοι, αλλά πήγε πολύ καλά. Είχαμε καλή στρατηγική και καλό αγώνα, διαχειριστήκαμε τα πάντα εξαιρετικά” είπε ο διευθυντής της ομάδας, Φρεντ Βασέρ.

Εκτιμούμε το αποτέλεσμα, αλλά ο Νόρις είχε μεγάλη διαφορά. Πρέπει να αφοσιωθούμε στο να κερδίζουμε, όχι να τερματίζουμε τρίτοι. Πιθανότατα, αν αφήσουμε τον Νόρις στην άκρη, μιλάμε για δέκατα του δευτερολέπτου. Ορισμένες φορές βρίσκεις τις σωστές συνθήκες. Από την Παρασκευή, είχαμε την αίσθηση ότι αποδίδαμε πιο άνετα με χρησιμοποιημένα ελαστικά.

Μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για τη Μόντσα; Ας μην σκεφτόμαστε τη Μόντσα, ας σκεφτούμε το Ζάντβορτ! Το αποτέλεσμα είναι θετικό, παράλληλα, και για την αυτοπεποίθηση της ομάδας.

Στη Μόντσα πιθανότατα θα είμαστε σε καλύτερη κατάσταση, δεδομένης της χάραξης της πίστας. Αλλά πρέπει να θυμόμαστε ότι σήμερα ο Νόρις τερμάτισε πολύ μπροστά.

Μετά από 72 γύρους τερματίσαμε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα πίσω από τον Μαξ. Αν αναλογιστούμε ότι εκκινήσαμε 4-5 θέσεις πίσω του, μπορούμε να πούμε ότι η διαφορά άνοιξε όλη στον πρώτο γύρο. Είναι ένα καλό βήμα προόδου, αλλά δεν είμαστε στη Formula 1 για να τερματίζουμε τρίτοι”, πρόσθεσε ο Γάλλος

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ GP ΙΤΑΛΙΑΣ SCUDERIA FERRARI FERRARI SF-24 ΦΡΕΝΤ ΒΑΣΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ