X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FERRARI

Η Ferrari έμεινε πίσω το 2023 "για να μην χαλάσει η εικόνα της"

PHOTO CREDITS: SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Ferrari υποφέρει τη φετινή σεζόν της Formula 1 διότι ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μπενεντέτο Βίνια, θέλησε να βάλει την "εικόνα" της σε μεγαλύτερη προτεραιότητα σε σχέση με την ανταγωνιστικότητά της - σύμφωνα με αξιόπιστα βρετανικά δημοσιεύματα.

Δύο μήνες μετά τις πρώτες πληροφορίες του ιταλικού Τύπου ότι η αυταρχική διοίκηση του CEO της Ferrari, Μπενεντέτο Βίνια -που από φέτος εμπλέκεται στη Scuderia- έχει προκαλέσει κλίμα ανασφάλειας και παραιτήσεων στο Μαρανέλο, ένα αξιόπιστο βρετανικό δημοσίευμα αναφέρει ότι ο Ιταλός έχει μεγάλο μερίδιο ευθύνης και στη φετινή έλλειψη ανταγωνιστικότητας της SF-23.

Συγκεκριμένα, όπως γράφει το αξιόπιστο περιοδικό Motorsport, ο Βίνια ζήτησε από τους αεροδυναμιστές της Scuderia να αλλάξουν το σχεδιασμό της SF-23 ώστε να μην υστερεί σε τελική ταχύτητα στην ευθεία από τη Red Bull - διότι αυτό το φαινόμενο "έβλαπτε την εικόνα" της εταιρείας.

Η αλλαγή αυτή είχε σοβαρές επιπλοκές σε άλλους τομείς απόδοσης, όπως στην παραγωγή άντωσης στις γρήγορες στροφές - αν όχι και στη διαχείριση των ελαστικών στις συστοιχίες γύρων του αγώνα, που είναι μια καταστροφική παράμετρος για τη Ferrari στα φετινά GP της Formula 1.

Εξάλλου, στις γρήγορες και αεροδυναμικά απαιτητικές στροφές της πίστας της Βαρκελώνης η SF-23 δεν φάνηκε καθόλου πιο ανταγωνιστική σε σχέση με άλλους αγώνες, νωρίτερα φέτος. Πέρσι η Scuderia είχε θυσιάσει λίγη από την τελική ταχύτητά της στις ευθείες, αλλά καρπωνόταν αυτή τη θυσία με την εξαιρετική παραγωγή άντωσης στις γρήγορες και παρατεταμένες στροφές.

Το αγγλικό περιοδικό γράφει πως υφίσταται μια θεωρία ότι αυτή η σχεδιαστική φιλοσοφία άλλαξε διότι ο Βίνια θεώρησε πως η υστέρηση τελικής ταχύτητας δεν είναι «πρέπουσα» για την έξωθεν εικόνα της Ferrari.

PHOTO CREDITS: SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Θυμίζουμε ότι τον καιρό της παρουσίασης της φετινής Ferrari SF-23, τον περασμένο Φεβρουάριο, ο απελθόντας αγωνιστικός διευθυντής Ματία Μπινότο ρωτήθηκε αν αυτό το μονοθέσιο είναι δικό του δημιούργημα, δεδομένου ότι σχεδιάστηκε επί των ημερών του το 2022, αλλά απάντησε πως "είναι ένα δημιούργημα της Ferrari".

Πολλοί θεώρησαν αυτά τα λόγια του Μπινότο ως μια αλτρουιστική αναγνώριση των κόπων των εργαζόμενων στο Μαρανέλο, αλλά τελικά μπορεί να μην ήταν τέτοια. Ειδικά αν προσθέσουμε και τα φετινά αποτελέσματα της Scuderia, η οποία έχει μόνο ένα βάθρο σε επτά GP φέτος, με τον Σαρλ Λεκλέρ στο Αζερμπαϊτζάν.

Στην Ισπανία η Scuderia εισήγαγε στη SF-23 ένα σημαντικά αλλαγμένο αεροδυναμικό σύνολο, το οποίο δεν φάνηκε να αποδίδει - όμως δεν αποκλείεται να καρποφορήσει στο επερχόμενο GP Καναδά (16-18/6) που η ομάδα θα έχει μελετήσει τα δεδομένα από τη Βαρκελώνη, και σε ένα σιρκουί που ταιριάζει αρκετά καλύτερα στο cavallino.

Το Μόντρεαλ δεν έχει τόσες γρήγορες στροφές, και επιτρέπει τη μαλακότερη ρύθμιση της ανάρτησης. Έτσι, η Ferrari μπορεί να ανακτήσει την εξαιρετική απόδοση που είχε στις αργές στροφές, όπως έδειξε στους αγώνες του Μπακού και του Μαϊάμι.

Πίσω στον Βίνια, ο Ιταλός διοικητής της εταιρείας -μιλώντας στο φόρουμ Bloomberg Capital Market- έστειλε, πάντως, ένα μήνυμα ενότητας στη Scuderia ξεκινώντας με ένα ιαπωνικό ρητό: «Nana korobi, ya oki! (σ.σ.: αν πέσεις επτά φορές, οκτώ θα σηκωθείς). Αυτό ισχύει για τη ζωή, αλλά ισχύει και για τη Formula 1.

"Δεν είναι εύκολο, ορισμένες φορές πέφτεις και δεν μπορείς να δεις την άκρη του τούνελ, αλλά με τη δουλειά, με το πάθος, με τις ικανότητες και με την καρδιά, στο τέλος ανακάμπτουμε. Έχω βρεθεί σε τέτοια θέση πολλές φορές", κατέληξε ο Μπενεντέτο Βίνια.

TAGS FERRARI FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ