X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Ferrari ήθελε τον Κουμπίτσα

Ο τιμ μάνατζερ της Ferrari, Στέφανο Ντομενικάλι επιβεβαίωσε πως η Ferrari είχε σκεφτεί να αποκτήσει τον Ρόμπερτ Κουμπίτσα, ενώ μίλησε και για την επιμονή της Scuderia στην παραμονή του Φελίπε Μάσα.

Το σοβαρό ατύχημα του Ρόμπερτ Κουμπίτσα στέρησε την ευκαιρία από τη Ferrari να συνεργαστεί με τον Πολωνό οδηγό. Ο τιμ μάνατζερ της Scuderia, Στέφανο Ντομενικάλι παραδέχθηκε πως η ομάδα τον ήθελε, όμως δεν πιστεύει πως οι δύο πλευρές θα συνεργαστούν ξανά.

"Ενδιαφερόμασταν για εκείνον. Δυστυχώς, δεν νομίζω πως θα επιστρέψει εξαιτίας του προβλήματος του (σ.σ. στο χέρι), θα δυσκολευτεί σε συγκεκριμένες περιπτώσεις που απαιτούν αντίδραση. Είναι κρίμα πραγματικά", δήλωσε ο Ιταλός που βρίσκεται στο τιμόνι της ομάδας από το 2008.

Ο Ντομενικάλι... ανακρίθηκε σε "δύσκολα" θέματα από δύο οπαδούς της ομάδας, οι οποίοι ανήκουν σε εκείνους που ασκούν κριτική. Τον ρώτησαν για τον Φελίπε Μάσα, για ποιο λόγο επέμεινε η ομάδα να τον κρατάει τόσα χρόνια, αφού μετά το σοβαρό ατύχημα στο Ουνγκαρόρινγκ κρίνουν πως δεν είναι ο ίδιος οδηγός.

" Οι λόγοι είναι δύο. Από ιατρικής πλευράς δεν υπάρχει απόδειξη πως το ατύχημα του άφησε μόνιμη ζημιά, όπως προβλήματα με την όραση του ή τα αντανακλαστικά του. Και το σωστό είναι σε μια περίπτωση ενός οδηγού που δεν είχε αρκετή τύχη, να του δώσεις την ευκαιρία να αποδείξει πως πρέπει να μείνει κοντά μας. Αν ο Φελίπε δεν απέδωσε όπως θέλουμε ήταν εξαιτίας μιας υπερευαισθησίας του μονοθεσίου, το οποίο ήταν νευρικό στο πίσω μέρος. Το 2008 σχεδόν κατέκτησε τον τίτλο και πιστεύω πως είναι παγκόσμιος πρωταθλητής. Πήραμε τον Ράικονεν γιατί ζητούσαμε περισσότερα. Όταν τον αντικαταστήσαμε με τον Αλόνσο, δεν ήταν ευτυχισμένος και επιστρέφει με μια μεγάλη επιθυμία να τα πάει καλά".

Αναγνώρισε πως η Ferrari ευθύνεται για το ότι δεν έχει δώσει ένα μονοθέσιο στον Αλόνσο αντάξιο του ταλέντου του. "Συγκρίνετε τον με τον Φέτελ, όμως όταν έχεις ένα καλύτερο μονοθέσιο, όλα είναι πιο εύκολα".

Όσον αφορά την κριτική που άσκησε ο Αλόνσο, προκαλώντας την αντίδραση του προέδρου της Ferrari, Λούκα ντι Μοντετζέμολο, ο Ντομενικάλι είπε " αν έχω να πω κάτι μαζί του, όπως θα έκανα με τους μηχανικούς μου, θα το έκανα πίσω από κλειστές πόρτες και με σκληρό τρόπο. Δημόσια θα υποστηρίζω πάντα την ομάδα μου. Όταν ξεπέρασε το όριο, ο πρόεδρος Μοντετζέμολο επενέβη ιδιωτικά, το ίδιο έκανα και εγώ".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ