X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Ferrari σε προχωρημένες συζητήσεις με τον Άντριαν Νιούι

O Άντριαν Νιούι, Chief Technical Officer της Red Bull Racing, στο πάντοκ του GP Μεξικού 2023 RED BULL CONTENT POOL

Το δεύτερο μεγάλο της μεταγραφικό κόλπο γκρόσο της Formula 1 -μετά τον Λιούις Χάμιλτον- επιχειρεί η Ferrari, καθώς ο γερμανικός Τύπος αναφέρει ότι οι διαπραγματεύσεις της Scuderia με τον Άντριαν Νιούι είναι “σε προχωρημένο στάδιο”.

Τον ισχυρισμό αυτό κάνει η γερμανική εφημερίδα BILD, με τα λόγια ότι οι διαπραγματεύσεις της ιταλικής ομάδας με τον πιο επιτυχημένο σχεδιαστή της ιστορίας της Formula 1 “φαίνεται να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο”. Το ενδεχόμενο, δε, αυτής της νέας μεταγραφικής "βόμβας" είχε αρχίσει να διαφαίνεται ήδη από τις αρχές Φεβρουαρίου 2024..

Ο Νιούι, που έχει υπογράψει -στις Williams, McLaren, Red Bull Racing- τα μονοθέσια που έχουν κερδίσει 25 παγκόσμια πρωταθλήματα της Formula 1, ανανέωσε τον Μάιο του 2023 το συμβόλαιό του με τη Red Bull, παραμένοντας στη θέση του διευθύνοντος τεχνικού συμβούλου.

Η διάρκεια του νέου του συμβολαίου δεν ανακοινώθηκε, όμως έμοιαζε πλέον βέβαιο ότι το μέλλον του Βρετανού είναι στο Μίλτον Κινς - όπου θα συνέχιζε να απολαμβάνει την πλήρη ελευθερία κινήσεων, και μαζί το σχεδιασμό ενός hypercar για το δρόμο, της Red Bull RB17.

Όμως, τα δεδομένα έκτοτε άλλαξαν πολύ, εξαιτίας του “πολέμου ισχύος” που ξέσπασε στα ενδότερα της Red Bull μεταξύ των Ταϊλανδών και Αυστριακών ιδιοκτητών της εταιρείας. Στην πρώτη πλευρά ο διευθυντής της ομάδας Κρίστιαν Χόρνερ έχει συνταχθεί με τον Ταϊλανδό ιδιοκτήτη του 51% της εταιρείας Σαλέρμ Γιουβίντια, ενώ στη δεύτερη πλευρά βρίσκονται οι Αυστριακοί με τον Μαρκ Μάτεσιτζ (κάτοχο του άλλου 49%), τον Χέλμουτ Μάρκο και τον Μαξ Φερστάπεν.

Οι ρωγμές αυτές, σύμφωνα με αξιόπιστες πληροφορίες, μπορούν να ενεργοποιήσουν συγκεκριμένους όρους στα συμβόλαια των κορυφαίων μελών της ομάδας να αποχωρήσουν. Ήδη ακούγεται εδώ και πολλές εβδομάδες ότι ο Φερστάπεν βρίσκεται σε επαφές με τη Mercedes F1, καθώς και ότι η Ferrari επιχειρεί να προσεγγίσει τον Άντριαν Νιούι, τον τεχνικό διευθυντή της RBR Πιέρ Βασέ και άλλα μέλη της πρωταθλήτριας.

Τις τελευταίες εβδομάδες προέκυψαν πληροφορίες, όσο απίστευτες κι αν ακούγονται, ότι ο Χόρνερ πρόκειται να βάλει τον Νιούι στο περιθώριο και αποκλειστικά στο πρόγραμμα του hypercar RB17. Οι πληροφορίες αυτές οδήγησαν πολλούς στην υπόθεση ότι ο Νιούι έχει διαλέξει πλευρά: των Αυστριακών.

Όμως κάτι τέτοιο δεν έχει επιβεβαιωθεί, και η πλευρά του Χόρνερ άφησε να εννοηθεί ότι η εξήγηση για το ενδεχόμενο “μετάθεσης” του Νιούι στο hypercar έχει να κάνει με το ετήσιο όριο προϋπολογισμού που πρέπει να τηρεί κάθε ομάδα, ειδικά για το 2026 που πρέπει τα μονοθέσια και οι μονάδες ισχύος να σχεδιαστούν εν λευκώ.

Θυμίζουμε ότι πριν από λίγο καιρό ο Κρίστιαν Χόρνερ είχε δηλώσει δημοσίως πως “δεν μπορείς να αναγκάσεις κάποιον να βρίσκεται σε ένα μέρος μόνο και μόνο επειδή υπάρχει ένα κομμάτι χαρτί. Αν κάποιος δεν θέλει να εργάζεται για αυτή την ομάδα, δεν θα τον αναγκάσουμε ενάντια στις επιθυμίες του”.

O Χόρνερ, επίσης, επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι το 2015 είχε καταφέρει να κρατήσει τον Νιούι στο Μίλτον Κινς “μισή ώρα πριν υπογράψει στη Ferrari”, εξασφαλίζοντάς του την ευκαιρία να σχεδιάσει ένα άλλο hypercar δρόμου, την Aston Martin Valkyrie. Ο Βρετανός σχεδιαστής, δε, έχει πει ότι θα ήθελε στην καριέρα του να είχε συνεργαστεί τόσο με τη Ferrari, όσο και με τον Λιούις Χάμιλτον.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2025 SCUDERIA FERRARI RED BULL ΑΝΤΡΙΑΝ ΝΙΟΥΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ