X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Φόρμουλα 1 θα ανέβει τον Γολγοθά της

Η Φόρμουλα 1 ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη και πιο κουραστική σεζόν της το 2014. Οι επικεφαλής των ομάδων δεν κρύβουν τον προβληματισμό της.

Τα ανθρώπινα όρια δοκιμάζει η Φόρμουλα 1 το 2014. Αν δεν επικρατήσει η λογική, το δημοφιλέστερο σπορ του μηχανοκίνητου αθλητισμού ετοιμάζεται για τη μεγαλύτερη σε διάρκεια σεζόν στην ιστορία του σπορ.

Από τους 19 αγώνες φέτος ανεβαίνουμε στους 22 του χρόνου. Ακόμα κι αν οι τρεις εξ αυτών (Κορέα, Νιου Τζέρσεϊ, Μεξικό) δεν έχουν ακόμα εξασφαλίσει την παρουσία τους, οι ομάδες κάνουν ήδη τα πλάνα τους για τη δυσκολότερη χρονιά, αφού αυτή θα συνοδευτεί από την αλλαγή των κανονισμών.

Στο παραπάνω σχεδιάγραμμα βλέπουμε τα... δρομολόγια των ομάδων και βέβαια των τηλεοπτικών συνεργείων που καλύπτουν το πρωτάθλημα. Ειδικά οι τελευταίοι αγώνες θα είναι μαρτύριο.

Ο Μάρτιν Γουίτμαρς της McLaren δεν έκρυψε τον προβληματισμό του: "Σκεφτόμασταν πως περισσότεροι από 16 αγώνες ήταν δύσκολο. Και συνεχίζει να είναι. Όμως το τελευταίο κομμάτι του πρωταθλήματος με έξι αγώνες σε οκτώ εβδομάδες αποτελεί πραγματική δοκιμασία".

Στη Mercedes o Ρος Μπρον σκέφτεται πως πρέπει να γίνει εναλλαγή των μηχανικών. " Φτάνεις σε ένα σημείο που πρέπει να σκεφτείς να κάνεις rotation στα άτομα, στα πληρώματα και είναι πραγματικά δύσκολο να το κάνεις αυτό με τους μηχανικούς, αφού οι οδηγοί είναι στενά συνδεδεμένοι μαζί τους. Οι 20 αγώνες είναι το όριο", είπε χαρακτηριστικά με την Μονίσα Κάλτενμπορν της Sauber θα προσθέτει " περισσότεροι από 20 θα είναι υπερβολικά πολλοί".

Το καλεντάρι της Φόρμουλα 1:

16/3 Αυστραλία

23/3 Μαλαισία

6/4 Μπαχρέιν

20/4 Κίνα

27/4 Κορέα (δεν έχει οριστικοποιηθεί)

11/5 Ισπανία

25/5 Μονακό

1/6 Νιου Τζέρσεϊ (δεν έχει οριστικοποιηθεί)

8/6 Καναδάς

22/6 Αυστρία

6/7 Μ.Βρετανία

20/7 Γερμανία

27/7 Ουγγαρία

24/8 Βέλγιο

7/9 Ιταλία

21/9 Σιγκαπούρη

5/10 Ρωσία

12/10 Ιαπωνία

26/10 Άμπου Ντάμπι

9/11 ΗΠΑ

16/11 Μεξικό (δεν έχει οριστικοποιηθεί)

30/11 Βραζιλία

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ