X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Honda έγινε Brawn GP

1η εικόνα της Brawn GP

O Άγγλος μηχανικός Ρος Μπρον εξαγόρασε τη Honda την οποία μετονόμασε σε Brawn GP.

Σχεδόν 30 χρόνια μετά το ξεκίνημα της σταδιοδρομίας του στη Φόρμουλα 1 ο μηχανικός από το Μάντσεστερ θα έχει την ευκαιρία να κάνει τα όνειρα του πραγματικότητα. Βλέπετε απέκτησε τη δική του ομάδα την οποία δίχως ίχνος εγωισμού ονόμασε Brawn (Μπρον) GP!
Πρόκειται για την αγωνιστική ομάδα της Honda η τύχη της οποίας πέρασε τους προηγούμενους μήνες από τα χέρια αρκετών πολυεκατομμυριούχων για να καταλήξει στα δυνατά χέρια του Μπρον, ο οποίος έχει δημιουργήσει μία μεγάλη παρουσία μετά την επιτυχημένη θητεία του στη Ferrari. Ας μην ξεχνάμε ότι δέχθηκε και έναν πακτωλό χρημάτων για να αναλάβει το κουμάντο στη Honda το 2007.

Η ανακοίνωση της αλλαγής ιδιοκτησίας έγινε τα μεσάνυχτα της Πέμπτης. Και βέβαια η επιλογή της ώρας δεν είναι καθόλου τυχαία. Σημαίνει την έναρξη κάτι καινούργιου και… βολεύει και την Ιαπωνία εξαιτίας της διαφοράς ώρας. Αφήστε που κυκλοφορεί η φήμη ότι η ίδια η Honda χρηματοδότησε το όνειρο του Μπρον!

Τα χρώματα της ομάδας θα είναι το άσπρο (σ.σ. το βασικό), το κίτρινο και το μαύρο και οι πρώτες εικόνες του μονοθεσίου BGP 001 έκαναν τον γύρο του κόσμου, όταν ο Τζένσον Μπάτον πραγματοποίησε το shakedown στην πίστα του Σίλβερστοουν.

Ο βετεράνος Ρούμπενς Μπαρικέλο θα είναι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας όπως ήταν άλλωστε γνωστό και ο Μπρον εξαγόρασε τα πάντα στη Honda εκτός από τους κινητήρες. Το δικό του μονοθέσιο θα χρησιμοποιεί κινητήρα 2,4 λίτρων της Mercedes Benz.

Η Brawn GP θα εστιάσει τις προσπάθειές της στις τελευταίες δοκιμές, στη Βαρκελώνη (9-12 Μαρτίου) και τη Χερέθ (15-17 Μαρτίου) πριν από την έναρξη της σεζόν στη Μελβούρνη στο τέλος του μήνα.

Ο Μπρον έκλεισε την ομιλία του λέγοντας "ταξίδι που μας περιμένει θα έχει αρκετές προκλήσεις αλλά είμαστε ενθουσιασμένοι και ξέρουμε πως μπορούμε να στηριχθούμε στον ενθουσιασμό τους για την ομάδα μας και τις φιλοδοξίες της".

Στόχος του είναι η Honda να πάψει να είναι μία από τις αδύναμες φιναλίστ του σιρκουί και να επανέλθει στη διεκδίκηση νικών, όπως δηλαδή συνέβη όταν η Honda εξαγόρασε την British American Racing.

Tο δείχνει η εξέλιξη του ίδιου του Μπρον. Από τη March βρέθηκε στη Williams και στη Jaguar. Βρισκόταν πίσω από τις επιτυχίες του Μίκαελ Σουμάχερ στη Benetton Renault και μετακόμισε (σ.σ. σχεδόν όλο το τιμ) μαζί με τον Γερμανό στη Ferrari.

Στους "κόκκινους" εξελίχθηκε ουσιαστικά σε Νο2 πίσω από τον Ζαν Τοντ, αλλά ο πανέξυπνος Γάλλος δεν… τρωγόταν με τίποτα και αναγκάστηκε να αποχωρήσει από τη Ferrari στο τέλος του 2006 για να ανακοινώσει τον χειμώνα του 2007 την επιστροφή του στη Φόρμουλα 1 και στη Honda.

Αυτός που μάλλον έμεινε χωρίς δουλειά είναι ο Νικ Φράι, το μέχρι πρότινος αφεντικό της ομάδας που έλαμψε δια της απουσίας του κατά την παρουσίαση των προτάσεων που παρουσίασε η FOTA (σ.σ. η ένωση των ομάδων). Ο Φράι πλήρωσε και την αποτυχημένη περιβαντολλογική καμπάνια της Honda.


















TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ