Η Honda κέρδισε τον Σιμοντσέλι
Honda και όχι Yamaha θα οδηγεί στη μεγάλη κατηγορία ο Μάρκο Σιμοντσέλι.
Ο ψηλόλιγνος Ιταλός θα οδηγεί ενδεχομένως εργοστασιακή μοτοσικλέτα για λογαριασμό της "δορυφορικής" Gresini Honda το 2010.
" Πήρα γρήγορα την απόφαση μου γιατί δεν ήθελα να απασχολώ τον εαυτό μου με τέτοιες σκέψεις. Γιατί επέλεξα τη Honda; Μου άρεσε περισσότερο η προσφορά τους. Ευχαριστώ τη Yamaha και το "αφεντικό" της Tech 3, Ερβέ Πονσαράλ για το ενδιαφέρον που μου έδειξαν, αλλά αυτή η ευκαιρία έμοιαζε καλύτερα. Ίσως η μοτοσικλέτα της Yamaha να είναι καλύτερη, αλλά νομίζω ότι η εργοστασιακή της Honda είναι εξίσου ανταγωνιστική", τόνισε ο "SuperSic".
Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί του MotoGP δεν έχουν δικαίωμα να υπογράψουν συμβόλαιο με μία εργοστασιακή ομάδα. Ο Σιμοντσέλι και ο μάνατζερ του προφανώς κατάλαβαν ότι ευκολότερα θα μπουν στο HRC, παρά στη Yamaha που ήδη βρίσκονται ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο Χόρχε Λορένθο.
Ο Σιμοντσέλι διεκδικεί την εργοστασιακή μοτοσικλέτα. Αν όμως ο Μάρκο Μελάντρι επιστρέψει στην ομάδα του Φάουστο Γκρεσίνι το 2010 όπως συζητιέται, ενδεχομένως να τη χάσει από τα χέρια του και να καταλήξει με μία "δορυφορική" σαν εκείνη με την οποία αγωνίζεται φέτος ο Άλεξ ντε Άντζελις.
Ο Σιμοντσέλι μπήκε στο MotoGP και μετά το αγροτικό του στη Gresini Honda, καλοβλέπει μία θέση στη Repsol Honda.
" Πήρα γρήγορα την απόφαση μου γιατί δεν ήθελα να απασχολώ τον εαυτό μου με τέτοιες σκέψεις. Γιατί επέλεξα τη Honda; Μου άρεσε περισσότερο η προσφορά τους. Ευχαριστώ τη Yamaha και το "αφεντικό" της Tech 3, Ερβέ Πονσαράλ για το ενδιαφέρον που μου έδειξαν, αλλά αυτή η ευκαιρία έμοιαζε καλύτερα. Ίσως η μοτοσικλέτα της Yamaha να είναι καλύτερη, αλλά νομίζω ότι η εργοστασιακή της Honda είναι εξίσου ανταγωνιστική", τόνισε ο "SuperSic".
Σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς, οι πρωτοεμφανιζόμενοι οδηγοί του MotoGP δεν έχουν δικαίωμα να υπογράψουν συμβόλαιο με μία εργοστασιακή ομάδα. Ο Σιμοντσέλι και ο μάνατζερ του προφανώς κατάλαβαν ότι ευκολότερα θα μπουν στο HRC, παρά στη Yamaha που ήδη βρίσκονται ο Βαλεντίνο Ρόσι και ο Χόρχε Λορένθο.
Ο Σιμοντσέλι διεκδικεί την εργοστασιακή μοτοσικλέτα. Αν όμως ο Μάρκο Μελάντρι επιστρέψει στην ομάδα του Φάουστο Γκρεσίνι το 2010 όπως συζητιέται, ενδεχομένως να τη χάσει από τα χέρια του και να καταλήξει με μία "δορυφορική" σαν εκείνη με την οποία αγωνίζεται φέτος ο Άλεξ ντε Άντζελις.
Ο Σιμοντσέλι μπήκε στο MotoGP και μετά το αγροτικό του στη Gresini Honda, καλοβλέπει μία θέση στη Repsol Honda.