X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η λατρεία του Vettel για τις κλασσικές μοτοσυκλέτες

Λάτρης των κλασσικών μοτοσυκλετών ο Sebastian Vettel όποτε βρίσκει την ευκαιρία καβαλάει κάποιο από τα δίκυκλα που έχει στη συλλογή του και βολτάρει.

Αυτό έπραξε και την Πέμπτη 30/6 που ο φωτογραφικός φακός τον απαθανάτισε την ώρα που αποχωρούσε από το Red Bull Ring οδηγώντας μια BMW R 51/3. Η εν λόγω μοτοσυκλέτα έχει ιδιαίτερη συναισθηματική αξία για τον τέσσερις φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή καθώς του τη χάρισε ο παππούς του.

Στόχος του όπως είχε δηλώσει στο παρελθόν ήταν να την αναπαλαιώσει ο ίδιος, αλλά λόγω του ελάχιστου ελεύθερου χρόνου του δεν μπόρεσε να ασχοληθεί μαζί της. Η δουλειά πάντως έγινε και η μοτοσυκλέτα που κατασκευάστηκε τη δεκαετία του '50 είναι πια σαν καινούργια.

Το συγκεκριμένο μοντέλο της BMW που εφοδιαζόταν με κινητήρα μπόξερ 500 κ. εκ. που απέδιδε 24 ίππους, βγήκε στην παραγωγή το 1951 και έμεινε μέχρι το 1954. Σε αυτό το διάστημα κατασκευάστηκαν συνολικά 18.420 R 51/3.

« Αυτό που μου αρέσει πολύ στις παλιές μοτοσυκλέτες και που τις κάνεις τόσο ενδιαφέρουσες είναι ότι έχεις πραγματικά την αίσθηση του πως λειτουργούν και του πως κατασκευάστηκαν», έχει πει ο ίδιος αναφερόμενος στην αγάπη που τρέφει για τις παλιές μοτοσυκλέτες και προσθέτει: « Με τα αυτοκίνητα αυτός γίνεται όλο και πιο ασαφές, με τη μοτοσυκλέτα όμως έχεις την εντύπωση ότι οποιαδήποτε στιγμή μπορείς να την επισκευάσεις μόνος σου ή τουλάχιστον γνωρίζεις από που να ξεκινήσεις. Βρίσκω ενδιαφέρον το να δω πως λειτουργεί, πως προκύπτει αυτή η ώθηση».

« Όταν οδηγάς μοτοσυκλέτα έχει την αίσθηση της ελευθερίας, κάτι που δεν συμβαίνει με το αυτοκίνητο. Οι αισθήσεις σου αποκτούν διαφορετική σημασία. δεν έχεις ραδιόφωνο, αλλά δεν το χρειάζεσαι κιόλας», εξηγεί ο Vettel.

Οι μοτοσυκλέτες που έχει στο γκαράζ του

Πέρα από τη συγκεκριμένη BMW η συλλογή του περιλαμβάνει επίσης μια παλιά Vespa, μια Kawasaki H2 750 και μια Suzuki 500 Titan, ενώ υπάρχει επίσης μια εξειδικευμένη κατασκευή της Walz Hardcore, ένα σύγχρονο σκούτερ για τις μετακινήσεις στην πόλη, μια BMW S 1000 RR και μια KTM 690 Duke.

Όσο για την πρώτη του μοτοσυκλέτα; « Στα 16 μου επένδυσα όλα μου τα χρήματα σε μια Cagiva Mito. Ήταν εντυπωσιακή. Βλέποντάς την από μπροστά έμοιαζε με Ducati», περιγράφει...

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ Car and Driver

VIDEO: Γενέθλια στις... μπαριέρες ο Vettel!
Δείτε στιγμιότυπα από το επεισοδιακό GP Αυστρίας
GP Αυστρίας - RACE: Επεισοδιακή νίκη Hamilton (VIDEO)
TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ