X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η McLaren είναι τελευταία!

McLaren driver Fernando Alonso of Spain waits in his car during the final practice session for the Australian Formula One Grand Prix in Melbourne, Australia, Saturday, March 25, 2017. (AP Photo/Rick Rycroft) AP

Η άποψη του Fernando Alonso για το επίπεδο ανταγωνιστικότητας της ομάδας του είναι αποκαρδιωτική.

Από την πρώτη χρονιά συνεργασίας της McLaren με τη Honda στο πλαίσιο της παροχής μονάδων ισχύος, ο Fernando Alonso δεν "μασούσε" τα λόγια του, εκφράζοντας δημόσια τη δυσαρέσκειά του.

Αυτό συνεχίστηκε πέρυσι και συνεχίζεται και φέτος όπου η ιαπωνική εταιρεία φαίνεται πως αντί να κάνει βήματα προς τα εμπρός, έκανε προς τα πίσω. Οι επικοινωνιακές επιθέσεις από πλευράς McLaren είναι ήδη πολλές, με πιο πρόσφατα τα σχόλια του Fernando Alonso μετά την ολοκλήρωση του πρώτου αγώνα της χρονιάς που έγινε στην Αυστραλία.

Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής επεδίωκε την υπέρβαση όντας δέκατος λίγο πριν το φινάλε του Grand Prix στο Άλμπερτ Πάρκ, όταν είδε την ίδια στιγμή να τον περνούν σα σταματημένο στο τέλος της ευθείας η Force India του Esteban Ocon και η Renault του Nico Hulkenberg. Αμέσως μετά, εγκατέλειψε λόγω σπασμένης ανάρτησης στη MCL32.

Και πηγαίνοντας στη μεικτή ζώνη, ο Ισπανός "πυροβόλησε": "Νομίζω πως είμαστε τελευταίοι. Από πλευράς απόδοσης, εκεί βρισκόμαστε τώρα. Ήμουν στη δέκατη θέση γιατί ο γύρος μου στις κατατακτήριες ήταν πάρα πολύ καλός. Στην εκκίνηση κατάφερα να κερδίσω μία θέση και η εγκατάλειψη του Grosjean μας έδωσε άλλη μία. Άρα υπό φυσιολογικές συνθήκες, σε ένα φυσιολογικό σιρκουί, θα πρέπει να είμαστε στις δύο τελευταίες θέσεις".

Όσο για τον teammate του στη McLaren, τον Stoffel Vandoorne, έφτασε μέχρι τέλους βλέποντας την καρό σημαία 13ος.

Photo Credits: AP Photo/Rick Rycroft

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ