X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η McLaren το... χαβά της

New Image

Χάμιλτον και Μπάτον σημείωσαν τους καλύτερους χρόνους στα πρώτα δοκιμαστικά. 3ος ο Σουμάχερ

Το "γλέντι" της Ισπανίας ξεκίνησε με τις ελεύθερες δοκιμές. Στο πρώτο μέρος της ημέρας η McLaren συνέχισε... το χαβά της.
Ο Λιούις Χάμιλτον σημείωσε τον καλύτερο χρόνο 1:21.134, 21, με τον teammate του, Τζένσον Μπάτον, να είναι δεύτερος.

Επιτέλους, η εμφάνιση του Μίκαελ Σουμάχερ θύμισε κάτι από τα παλιά. Ο Γερμανός με το ανανεωμένο W10 έδειξε αρκετά ανταγωνιστικός, πραγματοποιώντας τον τρίτο καλύτερο χρόνο. Σημειώνεται πως έστω και ανεπίσημα ο εφτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε τον άλλο πιλότο της Mercedes GP, Νίκο Ρόσμπεργκ. Ο νεαρός πιλότος βρέθηκε να τερματίζει πίσω από τις δύο Red Bull, στην 6η θέση.

Ο Κρίστιαν Χόρνερ μπορεί να δήλωνε ότι η ομάδα του θα εμφανιστεί κατά τρία δέκατα γρηγορότερη στην πίστα της Καταλονίας, ωστόσο, θα πρέπει να βελτιωθεί αρκετά μέχρι τις αυριανές κατατακτήριες για να επιτευχθεί αυτό. Ο Μαρκ Γουέμπερ τερμάτισε στην τέταρτη θέση, αφήνοντας τον… Ρούνεϊ της ομάδας, Σεμπάστιαν Φέτελ, στην πέμπτη θέση.

Οι αλλαγές στους κινητήρες της Ferrari και η εισαγωγή του συστήματος F-duct δεν έδωσαν στη Scuderia το "φάρμακο" στα… άρρωστα κόκκινα μονοθέσια.

Ο Φερνάντο Αλόνσο είδε το όνομα του όγδοο στην κατάταξη, ενώ ο Μάσα πλασαρίστηκε τέσσερις θέσεις πιο κάτω από τον Ισπανό, στη 12η.

Από τις νέες ομάδες η Lotus κέρδισε για ακόμα μια φορά τις εντυπώσεις, με τους Κοβαλάινεν και Τρούλι να τερματίζουν στις θέσεις 18 και 19 αντίστοιχα.

Εκείνη που απογοήτευσε ήταν η Sauber του Πέδρο ντε λα Ρόσα, που του στέρησε την ευκαιρία να πάρει μια… γεύση από την πίστα, λόγω προβλήματος στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Aναλυτικά η κατάταξη:

1. Χάμιλτον, McLaren, 1:21.134, 21
2. Μπάτον, McLaren, +0,538, 14
3. Σουμάχερ, Mercedes, +0.582, 12
4. Γουέμπερ, Red Bull, +0.877, 27
5. Φέτελ, Red Bull, +0.892, 22
6. Ρόσμπεργκ, Mercedes, +0.936, 19
7. Κούμπιτσα, Renault, +1.068, 22
8. Αλόνσο, Ferrari, +1.124, 19
9. Πετρόφ, Renault, +1.263, 23
10. Κομπαγιάσι, Sauber, +1.358, 26
11. Μπουεμί, Toro Rosso, +1.454,24
12. Μάσα, Ferrari, +1.841, 22
13. Σούτιλ, Force India, +1.896,21
14. Αλγκουερσουαρί, Toro Rosso, +1.976, 31
15. Λιουίτζι, Force India, +2.150, 19
16. Μπαρικέλο, Wiiliams, +2.178, 22
17. Χούλκενμπεργκ, Williams, +2.337, 20
18. Κοβαλάινεν, Lotus, +4.195, 17
19. Τρούλι, Lotus, +5.110, 20
20. Γκλοκ, Virgin, +5.206, 23
21. Ντι Γκράσι, Virgin, +5.560, 24
22. Κλιν, HRT, +6.116, 26
23. Σένα, HRT, +6.618, 27
24. Ντε Λα Ρόσα, Sauber







































TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ