X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Mercedes εξήγησε τις αιτίες για τον αποκλεισμό του Ράσελ από το Βελγικό GP

Άντριου Σόβλιν MERCEDES-BENZ AG

Τα πρώτα συμπεράσματα της έρευνας της Mercedes F1 για τις αιτίες του αποκλεισμού του Τζορτζ Ράσελ από τον αγώνα του Σπα, και για την απώλεια της νίκης του Βρετανού, εξήγησε ο αγωνιστικός διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας Άντριου Σόβλιν.

Δυόμισι ώρες μετά την εκθαμβωτική τρίτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1, για την οποία κατάφερε να κάνει την απρόσμενη στρατηγική ενός πιτ-στοπ να δουλέψει, ο Τζορτζ Ράσελ απώλεσε τη νίκη του στο GP Βελγίου διότι η W15 βρέθηκε να ζυγίζει 1,5 κιλό κάτω από το κατώτατο όριο βάρους. Δηλαδή 796,5 κιλά.

Τρεις μέρες μετά, ο Άντριου Σόβλιν εξήγησε ορισμένες από τις αιτίες, που είναι πολλαπλές, για τις οποίες η W15 του Άγγλου βρέθηκε ελλιποβαρής στο παρκ-φερμέ μετά το τέλος του αγώνα. Ο 50χρονος είπε ότι τόσο το αυτοκίνητο όσο και ο οδηγός δύναται να χάσουν αρκετό βάρος κατά τη διάρκεια του GP.

"Αυτή τη στιγμή προσπαθούμε να κατανοήσουμε ακριβώς τι συνέβη”, είπε ο Σόβλιν. “Η προσπάθεια αυτή σε μεγάλο βαθμό περιλαμβάνει την καταγραφή των βαρών όλων των διαφορετικών εξαρτημάτων. Το αυτοκίνητο μπορεί να χάσει αρκετό βάρος κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Υπάρχει η φθορά των ελαστικών, η φθορά του ξύλινου τμήματος [στο κέντρο] του δαπέδου, η φθορά των φρένων, η κατανάλωση του λιπαντικού, ενώ και ο ίδιος ο οδηγός μπορεί να χάσει πολύ βάρος. Και σε αυτόν τον συγκεκριμένο αγώνα, ο Τζορτζ έχασε αρκετό βάρος."

Ο Τζορτζ Ράσελ με τη Mercedes W15 στο GP Βελγίου 2025 MERCEDES-BENZ AG


Ο Βρετανός συμπλήρωσε ότι μετά τις δοκιμές κατάταξης στο Σπα οι δύο W15 των Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον είχαν διαφορά βάρους μόλις 500 γραμμαρίων. Αλλά με τη στρατηγική του ενός πιτ-στοπ του Ράσελ (που έφθειρε περισσότερο το συνηθισμένου το δεύτερό του σετ ελαστικών), έναντι των δύο του Λιούις, μαζί με την προσωπική απώλεια βάρους (υγρών) του πρώτου, προέκυψε τελικά η διαφορά στη ζυγαριά.

"Τα αυτοκίνητα ξεκίνησαν τον αγώνα με το ίδιο βάρος" πρόσθεσε ο Σόβλιν. "Ο Λιούις και ο Τζορτζ ζυγίστηκαν και οι δύο μετά τις κατατακτήριες, και τα αυτοκίνητα είχαν διαφορά μόλις 500 γραμμαρίων.

Το πρόβλημα το είχε μόνο ο Τζορτζ, και αυτό οφείλεται στο ότι η φθορά των ελαστικών ήταν πολύ μεγαλύτερη. Φαίνεται επίσης ότι χάσαμε περισσότερο υλικό από το ξύλινο τμήμα του δαπέδου. Θα συλλέξουμε όλα αυτά τα δεδομένα και θα δούμε πώς μπορούμε να βελτιώσουμε τις διαδικασίες μας, γιατί σαφώς δεν θέλουμε να συμβεί ξανά αυτό στο μέλλον", κατέληξε.

Για τη θεωρία τη εξήγησης της παρατυπίας της Mercedes W15 μετά το τέλος του Βελγικού GP λόγω της υπέρμετρης φθοράς των ελαστικών του Ράσελ φάνηκε πεπεισμένος μετά από τον αγώνα του Σπα και ο διευθυντής της Red Bull Racing, Κρίστιαν Χόρνερ.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΒΕΛΓΙΟΥ ΤΖΟΡΤΖ ΡΑΣΕΛ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ