X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Μόντσα δεν ταιριάζει στη McLaren, αλλά "έχουμε κάποια ωραία πράγματα για το αυτοκίνητο" λέει ο Μπράουν

Zak Brown, CEO, McLaren Racing MCLAREN MEDIA CENTRE

Μετά τον “περίπατό” της στο Ζάντβορτ, η McLaren ταξιδεύει στη Μόντσα για το Ιταλικό GP με ορισμένες ακόμα αναβαθμίσεις της MCL38 - αυτή τη φορά για ένα σιρκουί χαμηλής άντωσης, όπου πέρσι "ναυάγησε". Νόρις: "Έπρεπε να είχαμε άλλες 2-3 νίκες φέτος, κάναμε μια επανεκκίνηση το καλοκαίρι".

Η McLaren έδειξε να είναι η νέα αυτοκράτειρα της Formula 1 με την επιβλητική και κυριαρχική νίκη του Λάντο Νόρις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο στο GP Ολλανδίας, όμως ο αγώνας στη Μόντσα της Ιταλίας που ακολουθεί αυτό το τριήμερο είναι μια διαφορετική υπόθεση.

Σε αντίθεση με το Ζάντβορτ, η Μόντσα είναι μια πίστα με μεγάλες ευθείες και γρήγορες στροφές (μεταξύ των δύο αργών σικέιν), όπου η McLaren πέρσι βίωσε ένα δύσκολο τριήμερο - τερματίζοντας μόλις στην 8η θέση με τον Νόρις. Και φέτος, σε αντίστοιχες πίστες χαμηλής άντωσης -όπως το Ζάντβορτ- δεν ήταν στα καλύτερά της.

Για το λόγο αυτό, η ομάδα του Ουόκινγκ έχει ετοιμάσει μια σειρά από νέες αναβαθμίσεις της MCL38, ειδικά για πίστες χαμηλής άντωσης όπως η Μόντσα: Πιστεύω ότι ξεκάθαρα έχουμε ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο” είπε ο διευθύνων σύμβουλος της McLaren F1, Ζακ Μπράουν.Έχουμε και ορισμένα ακόμα ωραία πράγματα για τη Μόντσα, διότι αυτή προφανώς είναι μια διαφορετικού είδους πίστα.

Το Ζάντβορτ ήταν πίστα υψηλής άντωσης, ενώ η Μόντσα πολύ χαμηλής. Οπότε, νομίζω ότι θα είμαστε έτοιμοι για τη Μόντσα. Αλλά θα δούμε τι θα γίνει. Η Red Bull είναι πολύ γρήγορη στις στροφές υψηλής ταχύτητας, και πιστεύω ότι θα είναι γρήγορη και στη Μόντσα”, πρόσθεσε ο Αμερικανός.

Λάντο Νόρις, McLaren MCL38, GP Ολλανδίας 2024 MCLAREN MEDIA CENTRE

Ο Νόρις, από την πλευρά του, μετά την επιβλητική του νίκη στην Ολλανδία, για πρώτη φορά φέτος παραδέχθηκε ότι η McLaren είχε το καλύτερο αυτοκίνητο: Ω ναι, 100%, όλο το τριήμερο πιστεύω ότι είχαμε το καλύτερο αυτοκίνητο, σίγουρα”, είπε ο Βρετανός.

“Δεν είχαμε ένα κυρίαρχο αυτοκίνητο σε κανένα σημείο της φετινής χρονιάς, θα έλεγα. Ακόμα και στην Ουγγαρία, όσο κι αν σε πολλούς σε αρέσει που το λέω, ο Μαξ [Φερστάπεν] ήταν πολύ γρήγορος. Απλά δεν είχε τόσο καλό αγώνα, αλλά ο ρυθμός του ήταν πολύ, πολύ δυνατός.

Και προφανώς, καθώς γνωρίζουμε περισσότερες πληροφορίες από τον κόσμο που παρακολουθεί απ’ έξω, μπορούμε να σχολιάζουμε τα πράγματα με περισσότερα δεδομένα σε σχέση με όσους βλέπουν από την τηλεόραση και μαντεύουν πράγματα”, πρόσθεσε ο Νόρις.

Ο Λάντο Νόρις στο GP Βελγίου 2024 LAT IMAGES / MCLAREN MEDIA CENTRE

Ο 25χρονος, επίσης, εξήγησε ότι κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού έκανε μια “επανεκκίνηση” προκειμένου να αποφεύγει, εφεξής, τα λάθη που του κόστισαν -όπως είπε- δύο ή τρεις ακόμα νίκες, νωρίτερα στη φετινή σεζόν.

Είχαμε, κατά μέσο όρο, το ταχύτερο αυτοκίνητο. Πιθανότατα θα έπρεπε να είχαμε κερδίσει δύο, τρεις νίκες ακόμα ως ομάδα, αλλά δεν το κάναμε. Και δεν λέμε τίποτα παραπάνω από αυτό”, είπε.

Έπρεπε να είχαμε κερδίσει και δεν κερδίσαμε, και αυτό οφείλεται στο ότι δεν κάναμε αρκετά καλή δουλειά. Κι εγώ δεν έκανα αρκετά καλή δουλειά. Δουλέψαμε σκληρά στις καλοκαιρινές διακοπές για να κάνουμε ένα βήμα πίσω, να κάνουμε μια επανεκκίνηση και να πάμε πάλι από την αρχή.

Οπότε ναι, είχαμε ένα σπουδαίο αυτοκίνητο. [Στο Ζάντβορτ] ήταν η πρώτη φορά που φέραμε ορισμένες πολύ καλές αναβαθμίσεις, μετά το Μαϊάμι. Και όπως απέδωσαν πολύ καλά τότε, έτσι απέδωσαν και τώρα.

Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας. Οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρα, διότι η Μόντσα είναι ένα πολύ διαφορετικό σιρκουί από το Ζάντβορτ. Οπότε θα μείνουμε προσηλωμένοι και θα συνεχίσουμε να βελτιωνόμαστε”, κατέληξε ο Λάντο Νόρις.

TAGS FORMULA 1 F1 F1 2024 GP ΙΤΑΛΙΑΣ ΖΑΚ ΜΠΡΑΟΥΝ MCLAREN MCLAREN MCL38
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ