FORMULA 1

Η νέα Alfa Romeo C42 με καμουφλάζ στην πίστα της Βαρκελώνης

Η νέα Alfa Romeo C42 με καμουφλάζ στην πίστα της Βαρκελώνης
ASSOCIATED PRESS

Η Alfa Romeo θα παρουσιάσει επίσημα το μονοθέσιό της για τη φετινή σεζόν της F1 στις 27/2, αλλά σήμερα ξεκίνησε τις δοκιμές της C42 στην πίστα της Βαρκελώνης με καμουφλάζ και οδηγό τον δοκιμαστή της Ρόμπερτ Κούμπιτσα.

Ο ομάδα του Χίνβιλ -πρώην Sauber- είχε κάνει τις πρώτες δοκιμές των συστημάτων της νέας Alfa Romeo C42 κατά τη διάρκεια μίας ημέρας κινηματογράφησης την προηγούμενη εβδομάδα στην ιταλική πίστα του Φιοράνο, με τον νέο της οδηγό, Βάλτερι Μπότας.

Και τότε, όπως και σήμερα, η C42 είχε καμουφλάζ στη θέση του οριστικού χρωματισμού της, που η ομάδα θα παρουσιάσει επίσημα στην εκδήλωση αποκάλυψης του αυτοκινήτου την ερχόμενη Κυριακή 27 Φεβρουαρίου.

Κατά συνέπεια, η ομάδα θα διατηρήσει το καμουφλάζ αυτό σε όλη τη διάρκεια του πρώτου τριημέρου των φετινών χειμερινών δοκιμών για την εξέλιξη των νέων μονοθεσίων της Formula 1, που διεξάγεται στην πίστα της Βαρκελώνης από σήμερα ως και την Παρασκευή (23-25 Φεβρουαρίου).

Η νέα Alfa Romeo C42 με καμουφλάζ στην πίστα της Βαρκελώνης
ASSOCIATED PRESS

Στη διάρκεια αυτού του τριημέρου το νέο μονοθέσιο θα οδηγήσει, μετά τον Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο Βάλτερι Μπότας που μεταγράφηκε από τη Mercedes στην Alfa Romeo και φυσικά έχει αναλάβει το ρόλο του οδηγού-ηγέτη της ομάδας, καθώς και ο πρωτοεμφανιζόμενος στη F1 Κινέζος Γκουάνιου Τσόου.

Μετά από πέντε χρόνια πρωταθλητισμού με τη Mercedes F1, με 10 νίκες και 58 θέσεις στο βάθρο των GP, ο Μπότας -που έχασε φέτος τη θέση του στο Μπράκλεϊ από τον Τζορτζ Ράσελ- δήλωσε ότι αισθάνεται ως "μεγάλη ευθύνη" την ηγεσία της Alfa Romeo:
Alfa Romeo έχει σπουδαία κληρονομιά στην αυτοκινητική ιστορία, οπότε το να οδηγώ για αυτήν είναι μια μεγάλη ευθύνη", είπε ο Φινλανδός.

Και συνέχισε: "Για πρώτη φορά στην καριέρα μου είμαι ο πιο έμπειρος οδηγός της ομάδας, και νομίζω ότι πλέον αυτό ήταν το πλήρωμα του χρόνου διότι ξεκινώ τη 10η σεζόν μου [στη F1]. Οπότε, σίγουρα νιώθω την ευθύνη να καθοδηγήσω την ομάδα και να τη βοηθήσω δίνοντας ό,τι έχω.

Είδα ότι η ομάδα έχει μεγάλες και καλές εγκαταστάσεις, προφανώς από τις ημέρες της BMW, έχουν επενδύσει αρκετά στο εργοστάσιο και διαθέτουν καλή αεροσήραγγα και εξοπλισμό. Αυτό που με εξέπληξε λίγο ήταν πως είδα λιγότερους ανθρώπους στο εργοστάσιο [σε σχέση με τη Mercedes F1]. Σίγουρα είναι λίγο μικρότερη, αλλά ίσως αυτό να είναι και πλεονέκτημα δεδομένης της ταχύτητας αντίδρασης σε ορισμένες απαιτήσεις. Δεν χρειάζεται να περάσεις από δέκα ανθρώπους για ένα πράγμα, και αυτό είναι καλό", κατέληξε ο 32χρονος.

TAGS FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ