Η νέα γενιά είναι εδώ!
Ο Χόρχε Λορένθο στην παρθενική του εμφάνιση στο Moto GP πήρε την πρώτη pole position της χρονιάς πραγματοποιώντας ρεκόρ πίστα στο Λεσέιλ του Κατάρ
Στην ιστορική πρώτη βραδινή μάχη για την Pole position το νέο παγκόσμιο πρωτάθλημα έκανε σαφές από την αρχή πως η χρονιά θα είναι το λιγότερο εξαιρετική.
Τα νέα πρόσωπα ταρακούνησαν για τα καλά τους "μεγάλους", με τον Κέισι Στόνερ να δέχεται το ισχυρότερο χτύπημα, αφού ο Βαλεντίνο Ρόσι έχει τα δικά του προβλήματα με τα ελαστικά.
Το σίγουρο όμως, είναι πως ο πρωταθλητής έχει εξαιρετικό ρυθμό μετα ελαστικά αγώνα και το μόνο αρνητικό από το Σάββατο είναι το πλήγμα στον εγωισμό του.
Στις κατατακτήριες του Σαββάτου λοιπόν, ο Τόσλαντ έδειξε τα δόντια του, έμεινε για αρκετή ώρα στην πρώτη θέση αλλά προς το τέλος χτύπησε ο Λλορένθο με ρεκόρ πίστας παίρνοντας την pole.
Ο Στόνερ προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει τις Yamaha μένοντας για στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης, στην τέταρτη θέση. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο πρώτος αναβάτης της Bridgestone, που έχασε την μάχη από τα μαλακά ελαστικά της Michelen.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι σίγουρα θα έχει μετανιώσει για την επιλογή να αφήσει την Michelen, αφού ακόμα η Yamaha του δεν έχει δέσει με τα νέα ελαστικά. Ο "Doctor" θα χρειαστεί να διανύσει πολλά χιλιόμετρα πριν βρει το σωστό στήσιμο της νέας του ουσιαστικά μοτοσικλέτας.
Ο "Βάλε" θα ξεκινήσει πό την έβδομη θέση, ανάμεσα στις δύο Repson Honda των Χέιντεν και Πεντρόσα που θα εκκινήσουν από την έκτη και όγδοη θέση αντίστοιχα.
Να σημειωθεί πως στον κόσμο του Moto GP οι κατατακτήριες δεν έχουν καμία σχέση με τον αγώνα. Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι εντελώς διαφορετικά και η μάχη την Κυριακή το βράδυ επιφυλάσσει ΣΙΓΟΥΡΑ και άλλες εκπλήξεις.
Aναλυτικά η σειρά εκκίνησης
1 48 J.LORENZO 1'53"927 + 0"000 + 0"000 170.00 21
2 52 J.TOSELAND 1'54"182 + 0"255 + 0"255 169.62 14
3 5 C.EDWARDS YAMAHA FIAT 1'54"499 + 0"572 + 0"317 169.15 21
4 1 C.STONER HONDA REPSOL 1'54"733 + 0"806 + 0"234 168.81 7
5 14 R.DE PUNIET KAWASAKI 1'54"818 + 0"891 + 0"085 168.68 18
6 69 N.HAYDEN 1'54"880 + 0"953 + 0"062 168.59 23
7 46 V.ROSSI YAMAHA FIAT 1'55"133 + 1"206 + 0"253 168.22 23
8 2 D.PEDROSA 1'55"170 + 1"243 + 0"037 168.17 22
9 4 A.DOVIZIOSO DUCATI PRMAC D'ANTIN 1'55"185 + 1"258 + 0"015 168.15 14
10 21 J.HOPKINS KAWASAKI 1'55"263 + 1"336 + 0"078 168.03 21
11 7 C.VERMEULEN HONDA LCR 1'55"540 + 1"613 + 0"277 167.63 16
12 15 A.DE ANGELIS 1'55"692 + 1"765 + 0"152 167.41 12
13 65 L.CAPIROSSI DUCATI 1'56"070 + 2"143 + 0"378 166.86 19
14 24 T.ELIAS HONDA GRESINI 1'56"251 + 2"324 + 0"181 166.61 19
15 56 S.NAKANO HONDA KONICA MINOLTA 1'56"434 + 2"507 + 0"183 166.34 13
16 33 M.MELANDRI HONDA GRESINI 1'56"730 + 2"803 + 0"296 165.92 19
17 50 S.GUINTOLI YAMAHA TECH 3 1'57"198 + 3"271 + 0"468 165.26 12
18 13 A.WEST KAWASAKI 1'57"445 + 3"518 + 0"247 164.91 19
Τα νέα πρόσωπα ταρακούνησαν για τα καλά τους "μεγάλους", με τον Κέισι Στόνερ να δέχεται το ισχυρότερο χτύπημα, αφού ο Βαλεντίνο Ρόσι έχει τα δικά του προβλήματα με τα ελαστικά.
Το σίγουρο όμως, είναι πως ο πρωταθλητής έχει εξαιρετικό ρυθμό μετα ελαστικά αγώνα και το μόνο αρνητικό από το Σάββατο είναι το πλήγμα στον εγωισμό του.
Στις κατατακτήριες του Σαββάτου λοιπόν, ο Τόσλαντ έδειξε τα δόντια του, έμεινε για αρκετή ώρα στην πρώτη θέση αλλά προς το τέλος χτύπησε ο Λλορένθο με ρεκόρ πίστας παίρνοντας την pole.
Ο Στόνερ προσπάθησε αλλά δεν κατάφερε να κερδίσει τις Yamaha μένοντας για στην δεύτερη σειρά της εκκίνησης, στην τέταρτη θέση. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής ήταν ο πρώτος αναβάτης της Bridgestone, που έχασε την μάχη από τα μαλακά ελαστικά της Michelen.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι σίγουρα θα έχει μετανιώσει για την επιλογή να αφήσει την Michelen, αφού ακόμα η Yamaha του δεν έχει δέσει με τα νέα ελαστικά. Ο "Doctor" θα χρειαστεί να διανύσει πολλά χιλιόμετρα πριν βρει το σωστό στήσιμο της νέας του ουσιαστικά μοτοσικλέτας.
Ο "Βάλε" θα ξεκινήσει πό την έβδομη θέση, ανάμεσα στις δύο Repson Honda των Χέιντεν και Πεντρόσα που θα εκκινήσουν από την έκτη και όγδοη θέση αντίστοιχα.
Να σημειωθεί πως στον κόσμο του Moto GP οι κατατακτήριες δεν έχουν καμία σχέση με τον αγώνα. Τα ελαστικά που χρησιμοποιούνται είναι εντελώς διαφορετικά και η μάχη την Κυριακή το βράδυ επιφυλάσσει ΣΙΓΟΥΡΑ και άλλες εκπλήξεις.
Aναλυτικά η σειρά εκκίνησης
1 48 J.LORENZO 1'53"927 + 0"000 + 0"000 170.00 21
2 52 J.TOSELAND 1'54"182 + 0"255 + 0"255 169.62 14
3 5 C.EDWARDS YAMAHA FIAT 1'54"499 + 0"572 + 0"317 169.15 21
4 1 C.STONER HONDA REPSOL 1'54"733 + 0"806 + 0"234 168.81 7
5 14 R.DE PUNIET KAWASAKI 1'54"818 + 0"891 + 0"085 168.68 18
6 69 N.HAYDEN 1'54"880 + 0"953 + 0"062 168.59 23
7 46 V.ROSSI YAMAHA FIAT 1'55"133 + 1"206 + 0"253 168.22 23
8 2 D.PEDROSA 1'55"170 + 1"243 + 0"037 168.17 22
9 4 A.DOVIZIOSO DUCATI PRMAC D'ANTIN 1'55"185 + 1"258 + 0"015 168.15 14
10 21 J.HOPKINS KAWASAKI 1'55"263 + 1"336 + 0"078 168.03 21
11 7 C.VERMEULEN HONDA LCR 1'55"540 + 1"613 + 0"277 167.63 16
12 15 A.DE ANGELIS 1'55"692 + 1"765 + 0"152 167.41 12
13 65 L.CAPIROSSI DUCATI 1'56"070 + 2"143 + 0"378 166.86 19
14 24 T.ELIAS HONDA GRESINI 1'56"251 + 2"324 + 0"181 166.61 19
15 56 S.NAKANO HONDA KONICA MINOLTA 1'56"434 + 2"507 + 0"183 166.34 13
16 33 M.MELANDRI HONDA GRESINI 1'56"730 + 2"803 + 0"296 165.92 19
17 50 S.GUINTOLI YAMAHA TECH 3 1'57"198 + 3"271 + 0"468 165.26 12
18 13 A.WEST KAWASAKI 1'57"445 + 3"518 + 0"247 164.91 19