X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Η νέα RC 212V 800 κυβικών

New Image

Στη Βαλένθια, η Repsol Honda, έκανε την επίσημη παρουσίαση της μοτοσικλέτας με την οποία οι αναβάτες της θα αγωνιστούν την επόμενη χρονιά στο πρωτάθλημα του 2007

Η μοτοσικλέτα έχει ήδη κάνει την δημόσια εμφάνισή της στις 29 του Σεπτέμβρη στο Μοτέγκι, αμέσως μετά το γιαπωνέζικο GP και παρόλο που οι αναβάτες δεν είχαν τον απαιτούμενο χρόνο για να την γνωρίσουν, ο Ντάνι Πεντρόσα σημείωσε αρκετά καλούς χρόνους!

Στην παρουσίαση παραβρέθηκε όπως ήταν φυσικό ο διευθυντής της HRC Honda, Σατορού Χορικέ, ο υπεύθυνος της Repsol Χαβιέ Ικλάν και φυσικά οι δύο αναβάτες, Νίκι Χέιντεν και Ντάνι Πεντρόσα.

Ο Ισπανός έκανε μερικές δηλώσεις για την νέα RC 212V, αμέσως μετά το τέλος της παρουσίασης: " Είναι λίγο δύσκολο να δώσω μια πλήρη εικόνα της μοτοσικλέτας, αφού την έχω οδηγήσει μόνο για μερικούς γύρους. Η πρώτη μου εντύπωση παρόλα αυτά είναι πως έχει πολύ καλή αίσθηση, πράγμα πολύ σημαντικό όταν δοκιμάζεις το πρωτότυπο μοντέλο.



Η μοτοσικλέτα είναι μικρότερη και για μένα, είναι πιο εύκολο να την χειριστώ. Μπορούσα να ακουμπήσω τα γόνατά μου με τους αγκώνες μου όταν καθόμουν πάνω, κάτι που δε μπορώ να κάνω με την RC 211V. Είναι αρκετά ευκολότερο να οδηγηθεί καθώς όλα τα μέρη της έχουν μικρότερες διαστάσεις.

Τα χαρακτηριστικά του κινητήρα της είναι διαφορετικά από την RC 211V, αλλά όπως είπα και πριν δεν έχω συμπληρώσει αρκετούς γύρους, ούτε έχω οδηγήσει στο όριο για να γνωρίζω όλες τις δυνατότητές της".






TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ