Ο Βρετανός οδηγός πήρε την πρωτοπορία νωρίς στον αγώνα και παρέμεινε επικεφαλής στο μεγαλύτερο μέρος, εκτελώντας μια άρτια στρατηγική κατά το Attack Mode για να βρεθεί και πάλι στην πρώτη θέση στον τερματισμό.
Με πολύ καλή διαχείριση της ενέργειας, ο Rowland μεγάλωσε την διαφορά του σε σχεδόν έξι δευτερόλεπτα, με τον Taylor Barnard της ομάδας NEOM McLaren Formula E να παίρνει την δεύτερη θέση.
Εν τω μεταξύ, αφού ξεκίνησε 10ος στο grid, ο Norman Nato κέρδισε θέσεις στον πρώτο γύρο πριν πέσει και πάλι στην φάση του Attack Mode. Ο Γάλλος δεν μπόρεσε να εξοικονομήσει ενέργεια για το τέλος και έτσι πέρασε τη γραμμή του τερματισμού 15ος μετά από 31 γύρους.
Η νίκη του Rowland ήρθε για να βελτιώσει την δεύτερη θέση του στον αγώνα της Παρασκευής, στον οποίο έγινε το ντεμπούτο του Pit Boost. Αυτές οι επιδόσεις ανεβάζουν τον απολογισμό του για τη σεζόν στους 68 βαθμούς, τοποθετώντας τον στην κορυφή του Πρωταθλήματος Οδηγών.
Η Nissan Formula E Team έχει επίσης αναρριχηθεί στην κορυφή της βαθμολογίας των Ομάδων. Εν τω μεταξύ, τα βάθρα και στους δύο αγώνες για την ιαπωνική ομάδα και την ομάδα NEOM McLaren Formula E, φέρνουν την Nissan να ανοίγει ένα προβάδισμα 47 πόντων στο Πρωτάθλημα Κατασκευαστών.
Ο Tommaso Volpe, διευθύνων σύμβουλος και διευθυντής της Nissan Formula E Team, δήλωσε: “Είμαστε πολύ χαρούμενοι που πετύχαμε την δεύτερη νίκη μας στη σεζόν σήμερα, ειδικά σε έναν τόσο σημαντικό αγώνα τόσο για τη Nissan όσο και για τον συνεργάτη καινοτομίας μας Electromin.
Ο διπλός αγώνας είναι πάντα μια πρόκληση, καθώς κάθε ομάδα είχε δυνατότητες για προσαρμογές από την προηγούμενη μέρα. Στα προκριματικά, ο Norman ήταν άτυχος χάνοντας τις μονομαχίες, αλλά ο Oli έκανε εξαιρετική δουλειά για να βρεθεί στην πρώτη σειρά.
Στον αγώνα, ο Oli εξοικονόμησε ενέργεια από νωρίς, κάτι που του επέτρεψε να βρεθεί μπροστά και να πιέσει. Η στρατηγική ήταν τέλεια, μείναμε μακριά από προβλήματα όταν χρειαζόταν και λαμβάνοντας την σωστή ποσότητα Attack Mode την σωστή στιγμή.
Από την πλευρά του Norman, το να ξεκινήσεις στο μέσο δεν είναι εύκολο και δεν μπόρεσε να εξοικονομήσει ενέργεια από νωρίς, πράγμα που σήμαινε ότι δεν μπορούσε να πιέσει στο τέλος. Είμαστε πολύ περήφανοι που τελειώσαμε αυτή την αγωνιστική εβδομάδα στη Τζέντα έχοντας το προβάδισμα και στα τρία πρωταθλήματα.
Ωστόσο, αυτό το πρώτο μέρος της σεζόν έχει επίσης επισημάνει ορισμένους τομείς που πρέπει να βελτιωθούν. Η εστίασή μας τώρα είναι να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για να αντιμετωπίσουμε αυτά τα σημεία στο επερχόμενο κενό πριν από το Μαϊάμι. Οι αντίπαλοί μας θα βελτιωθούν, επομένως πρέπει να κάνουμε το ίδιο για να συνεχίσουμε να αποδίδουμε σε αυτό το επίπεδο και να διατηρήσουμε τη θέση μας στη βαθμολογία”.
Από την πλευρά του, ο Oliver Rowland συμπλήρωσε: “Είμαι πολύ χαρούμενος που πέτυχα άλλη μια νίκη με μια εξαιρετική απόδοση στη Τζέντα. Ξεκινώντας από την δεύτερη θέση, βρέθηκα μπροστά νωρίς και αξιοποίησα στο έπακρο το slipstream για να εξοικονομήσω ενέργεια, κάτι που ήταν το τέλειο σενάριο. Το Attack Mode ήταν τέλειο και μου εξασφάλισε ότι μπορούσα να δημιουργήσω απόσταση μπροστά για έναν ομαλό τερματισμό”.
Κι ο Norman Nato συνέχισε: “Είχαμε ένα δυνατό μονοθέσιο αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά δεν καταφέραμε τελικά να τα συνδυάσουμε όλα. Η τεχνική μας παράβαση χθες μας έφερε εκτός θέσης και δεν μπορούσαμε να εκμεταλλευτούμε στο έπακρο τη στρατηγική στη φάση Pit Boost.
Στη συνέχεια, σήμερα, ήταν ένας δύσκολος αγώνας, έφτασα στην έβδομη θέση στα πρώτα στάδια, αλλά στην συνέχεια έπεσα μερικές θέσεις μετά από κάποια επαφή. Δοκιμάσαμε μια διαφορετική προσέγγιση σε μια προσπάθεια να μπούμε στο top-10, αλλά δεν τα καταφέραμε.
Είναι απογοητευτικό να φεύγεις χωρίς βαθμούς, έχουμε ένα ανταγωνιστικό μονοθέσιο, όπως απέδειξε ο Oli, και νιώθω άνετα στην πίστα, αλλά δυστυχώς δεν τα πήγα πολύ καλά. Θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε και είμαστε αποφασισμένοι να μάθουμε από αυτό το Σαββατοκύριακο και να επιστρέψουμε και να παλέψουμε για τις πρώτες θέσεις».