Η Peugeot αποκάλυψε το ριζικά ανανεωμένο πρωτότυπο για το Πρωτάθλημα αντοχής
Έχοντας ολοκληρώσει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα δοκιμών, η Team Peugeot TotalEnergies είναι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψει το Peugeot 9X8 προδιαγραφών 2024 που θα κάνει ντεμπούτο στον 6ωρο αγώνα της Ίμολα.
Μετά από μια πρώτη πλήρη σεζόν στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA, συμπεριλαμβανομένης μιας ενθαρρυντικής επίδοσης στο Le Mans και ενός παρθενικού βάθρου (3οι) στη Monza, και έχοντας περάσει μεγάλο μέρος του εναρκτήριου αγώνα της σεζόν 2024 στο Losail να είναι επικεφαλής, το Peugeot 9X8 έχει εφοδιαστεί με αρκετές ουσιαστικές αναβαθμίσεις καθώς φαίνεται ότι θα διαδραματίσει πρωταγωνιστικό ρόλο φέτος σε μια απίστευτα ανταγωνιστική κατηγορία Hypercar, που περιλαμβάνει εννέα κατασκευαστές και δεκαεννέα πρωτότυπα.
Στην αρχική του έκδοση, το Peugeot 9X8 σχεδιάστηκε χρησιμοποιώντας ένα σύνολο προδιαγραφών που πληρούσαν τους τεχνικούς κανονισμούς που είχαν εκπονηθεί το 2020/2021. Ωστόσο, μεταξύ της φάσης σχεδιασμού του αυτοκινήτου και της αγωνιστικής του εμφάνισης το καλοκαίρι του 2022, οι κανονισμοί άλλαξαν, ανοίγοντας τη δυνατότητα για βελτίωση των επιδόσεων σε ορισμένους τομείς.
Ως εκ τούτου, ορισμένες σχεδιαστικές επιλογές αναθεωρήθηκαν προκειμένου να μεγιστοποιήσουν τις δυνατότητές τους και να επιτύχουν τους φιλόδοξους στόχους που έθεσε η Team Peugeot TotalEnergies. Η απόφαση για την εισαγωγή ορισμένων ριζικών αναβαθμίσεων στο αυτοκίνητο για τη σεζόν του 2024, λήφθηκε τον Μάρτιο του 2023. Όλοι στην Peugeot Sport εργάστηκαν ακούραστα για να επανασχεδιάσουν το αυτοκίνητο ταυτόχρονα με τη συμμετοχή στην σεζόν 2023 του WEC.
Αφού έκανε την τελευταία της εμφάνιση στα 1.812 χιλιόμετρα του Κατάρ, στον εναρκτήριο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής FIA 2024 –που επιβεβαίωσε την πρόοδο που σημείωσε η Team Peugeot TotalEnergies– η έκδοση 2023 του Peugeot 9X8 πρόκειται τώρα να ανοίξει τον δρόμο στην έκδοση του 2024 στον αγώνα 6 Hours of Imola, δεύτερο γύρο της σεζόν FIA WEC, στις 21 Απριλίου. Ήταν, φυσικά, στο Autodromo Enzo e Dino Ferrari της Imola που η Peugeot σημείωσε έναν εκπληκτικό τερματισμό ένα-δύο το 2011.