X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Πιρέλι λέει ότι για τις αστοχίες των ελαστικών φταίνε πιθανότατα τα κερμπς και οι στρατηγικές των ομάδων

Ο Βάλτερι Μπότας στη διάρκεια των δοκιμαστικών για το GP του Κατάρ | 19 Νοεμβρίου 2021 © 2021 HUSSEIN SAYED/AP IMAGES

Οι Μπότας, Νόρις, Ράσελ και Λατίφι είδαν το εμπρός αριστερό τους ελαστικό να διαλύεται στο Grand Prix του Κατάρ.

Η σκληρότητα των κερμπ από τη μία και η στρατηγική κάποιων ομάδων να εξαντλήσουν την αντοχή των ελαστικών κάνοντας ένα πιτ-στοπ από την άλλη, αποτελούν σύμφωνα με το αφεντικό της Pirelli F1, Μάριο Ιζόλα, τις πιθανότερες αιτίες για τις αστοχίες των ελαστικών στο Grand Prix του Κατάρ.

Τέσσερις πιλότοι, οι Βάλτερι Μπότας, Λάντο Νόρις, Τζορτζ Ράσελ και Νικόλας Λατίφι είδαν το εμπρός αριστερό τους ελαστικό να διαλύεται. Και οι τέσσερις είχαν στρατηγική ενός πιτ-στοπ.

Η Μερσέντες του Μπότας με τη μέση γόμα των Πιρέλι ήταν η πρώτη που αντιμετώπισε πρόβλημα στον 33ο γύρο, με τους άλλους τρεις να ακολουθούν λίγο αργότερα καθώς φορούσαν τη σκληρή γόμα.

Σύμφωνα με τον Ιζόλα, το πρόβλημα παρατηρήθηκε μπροστά αριστερά γιατί ήταν το ελαστικό με τη μεγαλύτερη καταπόνηση, ωστόσο δεν θεωρεί πως προκλήθηκε από κάποια υπερβολική ενέργεια. Σύμφωνα με τον Ιταλό, τα πρώτα στοιχεία δείχνουν πως τα ελαστικά ήταν αρκετά φθαρμένα, κοντά στο 100%, με κοψίματα τα οποία πρέπει να διερευνηθεί, με την βοήθεια των δεδομένων τηλεμετρίας από τις ομάδες, κατά πόσο έγιναν πριν ή μετά την απώλεια πίεσης.

Πάντως, και ο ίδιος ο Μπότας παραδέχτηκε πως η Μερσέντες γνώριζε ότι πίεζαν τα ελαστικά στο όριο τους, αλλά αυτή ήταν η καλύτερη ευκαιρία τους για να φτάσουν στο βάθρο.

Η Πιρέλι είχε προτείνει τη στρατηγική δύο πιτ-στοπ πριν από τον αγώνα λόγω ανησυχιών σχετικά με τη φθορά των ελαστικών. Ωστόσο, κάποιες ομάδες επέλεξαν τη στρατηγική ενός πιτ-στοπ καθώς στη συγκεκριμένη πίστα είναι δύσκολο να προσπεράσεις.

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ