X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΡΑΛΙ

Η Pirelli μπροστά στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι

Ο οδηγός της Pirelli, Kajetan Kajetanowicz, εξακολουθεί να ηγείται του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι (FIA) έχοντας σημειώσει τους καλύτερους χρόνους σε 8 από 12 ειδικές διαδρομές στο θρυλικό Ράλι Ακρόπολις. Συνολικά, σε όλες τις ειδικές διαδρομές πλην μιας, νικητές αναδείχτηκαν οδηγοί της Pirelli.

Μετά από ένα ατύχημα στην πρώτη ειδική, όπου το Ford Fiesta R5 ακινητοποιήθηκε για 14 λεπτά, ο Kajetanowicz επέστρεψε στoν αγώνα δίνοντας μάχη πριν τελικά ανακάμψει και διεκδικήσει την όγδοη θέση γενικής κατάταξης, παραμένοντας ωστόσο στην κορυφή του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος.

Στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος βρίσκεται επίσης ένα οδηγός της Pirelli. Ο Alexey Lukyanuk ήταν πρώτος στον Ελληνικό αγώνα, μέχρι το τελευταίο πρωί, όταν κατέστρεψε ένα βραχίονα της ανάρτησης και έχασε χρόνο αντίστοιχο με του Kajetanowicz με ίδιο αυτοκίνητο.

Στο τέλος, ο Λάμπρος Αθανασούλας τερμάτισε στη 2η θέση της γενικής κατάταξης – απογειώνοντας την Pirelli. Αν και ο δημοφιλής Έλληνας οδηγός τρέχει σε πολύ λίγους αγώνες κάθε χρόνο, προσαρμόστηκε γρήγορα στα ελαστικά Pirelli Scorpion K και XR που χρησιμοποιήθηκαν στα Ελληνικά εδάφη και έφερε το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στο Ράλι Ακρόπολις.

Ο Αθανασούλας δήλωσε: "Συμμετέχω σε ένα μόνο ράλι το χρόνο, γι’ αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο να αντιμετωπίσω τους πολύ πιο έμπειρους ανταγωνιστές μου. Αλλά έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο και τα ελαστικά. Δεν είχαμε καθόλου προβλήματα με κλαταρίσματα και ένοιωσα μεγάλη αυτοπεποίθηση πίσω από το τιμόνι. Είμαι πραγματικά ευτυχής που ανέβηκα στο βάθρο".

Σε μία συνεχή επίδειξη επιδόσεων, αντοχής και ευκολίας χρήσης των ελαστικών Pirelli Scorpion στο ράλι, ο Πολωνός οδηγός Wojciech Chuchala επισφράγισε την τρίτη συνεχόμενη νίκη του στο ERC2 για φέτος, οδηγώντας ένα Subaru Impreza Group N που του χάρισε μία εκπληκτική 5η θέση γενικής κατάταξης. Μία ακόμα νίκη κατηγορίας ήρθε από τον Τούρκο οδηγό Murat Bostanci, ο οποίος με το Ford Fiesta R2 κέρδισε στο ERC3, αφήνοντας πίσω πολλά ισχυρότερα οχήματα της κατηγορίας με κίνηση στους δύο τροχούς.

Ο διευθυντής αγωνιστικού τμήματος της Pirelli Terenzio Testoni σχολίασε: "Έχουμε διατηρήσει το γενικό προβάδισμα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι, κερδίσαμε σε όλες τις ειδικές πλην μιας και κατακτήσαμε νίκες κατηγορίας σε έναν από τους σκληρότερους αγώνες του ημερολογίου, με τους νικητές των ERC2 και ERC3 να υπερβαίνουν τα όριά τους. Τα ελαστικά βοήθησαν το Λάμπρο να φέρει το καλύτερο αποτέλεσμα στην καριέρα του στα πάτρια εδάφη. Είχαμε τρεις τελείως διαφορετικούς τύπους αγώνων μέχρι τώρα στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, σε φθαρμένη και φρέσκια άσφαλτο και στο χώμα, αλλά σταθερό χαρακτηριστικό είναι το ότι η Pirelli βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο της δράσης. Σε συνδυασμό με τη νίκη του Paolo Andreucci στο Ιταλικό Πρωτάθλημα, ήταν ένα πολύ επιτυχημένο Σαββατοκύριακο για την Pirelli."

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ:

Alfa Romeo Giulia 2016: Αναλυτικά
Νέο Jeep Wrangler με 2λιτρο τούρμπο κινητήρα και 300 ίππους!
Tα ανοιχτά SUV's κάνουν τη διαφορά
TAGS ΡΑΛΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ